Nog niet alles. Maar wel zeer veel. Ik heb hele stukken hier op FOK! en Tweakers geschreven over televisies. Ook nog op zo'n manier dat iedereen het begrijpt.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet alles van televisies?
Ik heb ook een website opgericht over televisies. Het mist alleen nog heel wat informatie dat ik erop moet zetten.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, maar ik wist niet dat je daar ook verder in zou willen.
Link?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook een website opgericht over televisies. Het mist alleen nog heel wat informatie dat ik erop moet zetten.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook een website opgericht over televisies. Het mist alleen nog heel wat informatie dat ik erop moet zetten.
Op die manier kun je ook wel veel erover leren, lijkt me.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tofquote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog niet alles. Maar wel zeer veel. Ik heb hele stukken hier op FOK! en Tweakers geschreven over televisies. Ook nog op zo'n manier dat iedereen het begrijpt.
DIG / Waar moet ik op letten bij aanschaf nieuwe tv?
Om een voorbeeld te noemen.
Geen zorgen jongen, geen zorgen.quote:
Mooi, kan ik binnenkort op een kringverjaardag weer opscheppen met m'n 3 vrienden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens toegevoegd in case you didn't know
Nee. Ik heb het geld en de ruimte er helaas niet voor. Maar zodra ik dat geld wel heb, koop ik een zeer goede televisie. Waarschijnlijk een Panasonic TX-P50VT60 of zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TofAls ik ooit een vraag heb over televisies dan weet ik bij wie ik terecht moet. Ik neem aan dat jij ook de beste tv hebt die er is
alles gaat losquote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Hopelijk schieten ze op met die IOS7 jailbreak
Netjesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.televisie-info.nl/
Alleen in LCD is op dit moment nog informatie te vinden.
Prettyquote:Op woensdag 18 september 2013 22:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het geld en de ruimte er helaas niet voor. Maar zodra ik dat geld wel heb, koop ik een zeer goede televisie. Waarschijnlijk een Panasonic TX-P50VT60 of zo.
[ afbeelding ]
Jailbreak.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Hopelijk schieten ze op met die IOS7 jailbreak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |