Jij bent 22?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar heel veel boven de 23 zijn er niet volgens mij
Ik zet die 2 maanden bij de plus er niet eens opquote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2 weken c1000 vakkenvullen
3 maanden blokker slaaf
Gefeliciteerd alvast.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
23 (over precies een week 24)
Ik hou het echt nooit lang volquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zet die 2 maanden bij de plus er niet eens opEn mijn krantenwijk van 3 maanden ook niet #quitterforlive
Het is zeer brainless werk, maar je moet wel continue opletten. Als er iets fout gaat, moet je direct kunnen ingrijpen. Aan het einde van de dag ben ik dan ook altijd gaar.Die combinatie is echt dodend.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet het meest relaxte werk, maar voor tijdelijk lijkt het me wel te doen.
Ik zou zeer graag een vertegenwoordiger van Panasonic plasma televisies willen zijn. Maar die baan komt binnenkort sowieso te vervallen.quote:Wat dan?
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2 weken c1000 vakkenvullen
3 maanden blokker slaaf
Hebben jullie ook geen stage gelopen ergens?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zet die 2 maanden bij de plus er niet eens opEn mijn krantenwijk van 3 maanden ook niet #quitterforlive
Ga ik in november doen. Ik hoop groep 1/2quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook geen stage gelopen ergens?
Herkenbaar, allebei de baantjes niet meer komen opdagenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou het echt nooit lang vol
Verplichtingen
Die geestelijke moeheid ja, had ik ook met kantoorwerk.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zeer brainless werk, maar je moet wel continue opletten. Als er iets fout gaat, moet je direct kunnen ingrijpen. Aan het einde van de dag ben ik dan ook altijd gaar.Die combinatie is echt dodend.
Aparte keuze wel, maar dat lijkt me dan ook zeker geen verkeerde baan.quote:[..]
Ik zou zeer graag een vertegenwoordiger van Panasonic plasma televisies willen zijn. Maar die baan komt binnenkort sowieso te vervallen.
Maar een vertegenwoordiger van televisies zou leuk zijn. Ik ga nu ook naar school om een papiertje voor vertegenwoordiger te halen.
Ik heb nog geen stagesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook geen stage gelopen ergens?
Die kantoorbaan, als je het zo kan noemen, die ik had en binnen een maand hopelijk weer heb, daar heb ik totaal geen last van die geestelijke moeheid. Maar het is ook iets wat ik leuk vind en mijn collega's zijn ook leuk. Tevens heb ik veel te zeggen gehad binnen het bedrijf omdat het nog zo klein is. Naast de functie die ik had (commercieel medewerker), kreeg ik ook een stukje Applicatiebeheer en deed ik met een andere collega logistiek erbij.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die geestelijke moeheid ja, had ik ook met kantoorwerk.
Je weet ook dat ik een televisie freak ben?quote:Aparte keuze wel, maar dat lijkt me dan ook zeker geen verkeerde baan.
Je weet alles van televisies?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef Dimens het volgende:
Je weet ook dat ik een televisie freak ben?
Het zal dan vast ook aan mijn collega's hebben gelegen. Als het leuke collega's waren had ik er ook totaal geen last van gehad denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kantoorbaan, als je het zo kan noemen, die ik had en binnen een maand hopelijk weer heb, daar heb ik totaal geen last van die geestelijke moeheid. Maar het is ook iets wat ik leuk vind en mijn collega's zijn ook leuk. Tevens heb ik veel te zeggen gehad binnen het bedrijf omdat het nog zo klein is. Naast de functie die ik had (commercieel medewerker), kreeg ik ook een stukje Applicatiebeheer en deed ik met een andere collega logistiek erbij.
Ja, maar ik wist niet dat je daar ook verder in zou willen.quote:[..]
Je weet ook dat ik een televisie freak ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |