SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Wat?quote:
Serero ook nog foutloosquote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax doet het niet slecht![]()
v. Rhijn![]()
Duarte![]()
Moisander
quote:
Dat gebeurt denk ik niet, hij wordt gespaard voor de topper van dit weekend.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Beter komt hij erin voor Duarte.
Ik zal er wel even 300 coins opbieden (alles wat ik heb om je te redden.)quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERDOMME vergeet ik er weer een prijs bij te zetten![]()
![]()
Kut TP
Hopelijk krijg ik er meer voor dan 6kquote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal er wel even 300 coins opbieden (alles wat ik heb om je te redden.)
Ik kan 2,4k bieden. Dat doen?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik er meer voor dan 6k
Teamnaamquote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kut TP
die gaat wel voor de juiste prijs weg hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kut TP
Heb al 2,6quote:
GOFFERDOMME.quote:
quote:
die was aardig nevrous tijdens het typenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit was echt epic net![]()
EPIC nevrous reaction
Ben je nou ook Zenit supporter geworden door Bukharov?quote:
Geen zin om naar dat geslijm van de NOS te luisteren, dus een andere wedstrijd gekozen. Zitten wel meer goede spelers bij Zenit hoor. Smolnikov is ook echt een baasje.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nou ook Zenit supporter geworden door Bukharov?
sinds 14 mei 2008quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nou ook Zenit supporter geworden door Bukharov?
inderdaad. Hij gaat 3 keer scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch mooi dat Serero even mee mag doen tegen Barca.. en nee, hij gaat niet 2x scoren.
Dacht het niet. 69 ratedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen zin om naar dat geslijm van de NOS te luisteren, dus een andere wedstrijd gekozen. Zitten wel meer goede spelers bij Zenit hoor. Smolnikov is ook echt een baasje.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit was echt epic net![]()
EPIC nevrous reaction
Lombaertsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef TBakkert het volgende:
Anders heb je Zyryanov en Shirokov nog. Arshavin ook goed, maar die zit op de bank. En Hulk natuurlijk.
Het tweede.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lombaerts![]()
Waar is Bukharov? Blessa? Of gewoon te slecht?
yesyesyes palquote:
Piquemooi..is dat het nieuwe Konko?quote:
Had je die handicap nog gepakt?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Piquemooi..is dat het nieuwe Konko?
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Piquemooi..is dat het nieuwe Konko?
Heb wel wat op -2.5 ja. Mijn funbetje die ik straks postte leeft ook nog..Goaltje barca nodig en eentje van Dortmund, maar die laatste staan dus met 10quote:
METEEN AFSTRAFFEN NU GOL GOL GOL!!!!!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
arrogant Barca..brengen de reserves er al in
er zitten geen niggurkappers daarquote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Thorb het volgende:
moest neymar ander kapseltje van barca?
Want Zenit.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom kijk je die wedstrijd?![]()
ManU, Zenit en AZ zijn z'n clubjesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
bakker wil alternatief zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
quote:
Nog op je pik getrapt dat een Russische club Feyenoord heeft gepakt?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ManU, Zenit en AZ zijn z'n clubjes
En 4* skills en triple link met Bukharov.quote:
Ik geen zieke maar wel veel van 1-5k.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik weet niet wat het is vanavond maar ik heb nog geen fatsoenlijke deal op kunnen pikken.![]()
Word ook constand over het uur heen gegooid als ik op 59m en 40s zit.
Constand?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik weet niet wat het is vanavond maar ik heb nog geen fatsoenlijke deal op kunnen pikken.![]()
Word ook constand over het uur heen gegooid als ik op 59m en 40s zit.
ik had 46 coins dus toen ging ik 2 silvers discarden en heb ik een estoril home kit gekocht voor 200 coinsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Constand?Ik heb ook niet veel opgepikt maar ik heb wel winst gemaakt. Ik had nog een Gabriel van Flamengo voor 600, die heb ik nog niet verkocht.
mot je?quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Straks nog gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een 'funbet'?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Straks nog gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een geinige saldo afronder
Dit is een heel klein funbetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |