Jajaja, achteraf zoete broodjes bakken heahquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:09 schreef Maegrim het volgende:
Ja, afgelopen woensdag een poging gedaan, weer niet gelukt.. ik ga het maar opgeven, dan maar wachten op ouderdomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag een poging gedaan, weer niet gelukt.. ik ga het maar opgeven, dan maar wachten op ouderdom
Yeah.. wel weer een lesje geleerd; Nooit meer een benzineauto met een turbo dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:25 schreef Dingest het volgende:
Zo, na 2 dagen op pad te zijn geweest weer thuis![]()
Stevige turbo-rekening zeg, AnneDie dingen hebben natuurlijk wel het bekende nadeel dat ze stervensduur zijn om te kopen en te vervangen, maar zo'n rekening blijft natuurlijk kut
word lastig met de hedendaagse trutteschuddersquote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah.. wel weer een lesje geleerd; Nooit meer een benzineauto met een turbo dus.
Mwah. Ik rij met de Seat ook niet raar of gek. Af en toe eens gas voor de fun, maar voor de rest rij ik braaf 110/120 km/h op de snelweg. Dat kan een trutteschuddert ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:38 schreef blup het volgende:
[..]
word lastig met de hedendaagse trutteschudders
Ja, 3 pittertje op 2 bar inderdaad..quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hij bedoelt denk ik meer dat de nieuwere auto's tegenwoordig vaak een mini motortje met slurbo hebben ivbm downsizing en het 'milieu'
Gewoon pech hebben in dit geval...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah.. wel weer een lesje geleerd; Nooit meer een benzineauto met een turbo dus.
Neuh, gewoon verkloot door die losers die de revisie de vorige keer hebben gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon pech hebben in dit geval...
Ja, dus pech dat Anne dit niet heeft (kunnen) gezien/voorzien bij aankoopquote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Neuh, gewoon verkloot door die losers die de revisie de vorige keer hebben gedaan.
Jah, ze kocht een auto met rekeningen van een verse dikke revisie ter waarde van bijna 4K, dan ga je er dus vanuit dat het allemaal in orde is en je voorlopig vooruit kunt. Blijkbaar is dat dus niet zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dus pech dat Anne dit niet heeft (kunnen) gezien/voorzien bij aankoop
Nope helaas wordt er zoveel gesjoemeld dat je echt alles zelf moet controlerenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, ze kocht een auto met rekeningen van een verse dikke revisie ter waarde van bijna 4K, dan ga je er dus vanuit dat het allemaal in orde is en je voorlopig vooruit kunt. Blijkbaar is dat dus niet zo.
Toko uit 020; nuff saidquote:Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nope helaas wordt er zoveel gesjoemeld dat je echt alles zelf moet controleren
Ah okay.. Maar ik ga waarschijnlijk toch geen nieuwere auto kopenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hij bedoelt denk ik meer dat de nieuwere auto's tegenwoordig vaak een mini motortje met slurbo hebben ivbm downsizing en het 'milieu'
Zit al een paar daagjes te winkelen voor iets op diesel wat niet teveel kost in de MRB, maar dat valt niet mee als je geen franse schijtzooi wiltquote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah okay.. Maar ik ga waarschijnlijk toch geen nieuwere auto kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |