maar iemand hier zij dat hij al gedowned kon wordenquote:
http://www.apple.com/itunes/download/quote:Op woensdag 18 september 2013 18:49 schreef blow... het volgende:
[..]
maar iemand hier zij dat hij al gedowned kon worden
De dmg is maar 708 bytes en stuk als ik 'm downloadquote:Op woensdag 18 september 2013 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/itunes/download/
Oh dat is wel weinig. Ik heb de DMG van 225MB wel, maar als ik die ga uploaden ben je eventjes verder.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De dmg is maar 708 bytes en stuk als ik 'm download
IKOOKIKOOKIKOOK!!!!!quote:
herstellen via itunes of via die beta updaten naar de GMquote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
Bij mij zegt hij dat de software uptodate is. Maar ik heb Beta 6 van ios7 er op staan. Iemand een idee hoe ik hem naar de originele versie kan updaten?
Of de GM installeren schijnt ook de final release te zijn of terug gaan naar iOS 6 en dan updaten. Als developer zou je dat moeten weten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
Bij mij zegt hij dat de software uptodate is. Maar ik heb Beta 6 van ios7 er op staan. Iemand een idee hoe ik hem naar de originele versie kan updaten?
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd naar alle haatreacties.
Trouwens:
"Een iOS7-beta in gebruik?
Gebruikte je een iOS7-beta? Dan kan je niet Over The Air updaten. Je dient je iPhone via iTunes te herstellen. Doe dit door je iPhone aan te sluiten en in iTunes niet te kiezen voor Zoek naar update maar voor Herstel iPhone. Let in dit geval extra op een goede backup van je content."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |