Ik ookquote:Op woensdag 18 september 2013 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben blij voor jullie dat t uitgepraat is
ROKEN JONGUH!!quote:
HIER. Nagels vijlen. Wat een kutklus als je lange nagels hebt zegquote:
Dat heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HIER. Nagels vijlen. Wat een kutklus als je lange nagels hebt zeg.
Ik wel vanmiddagquote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook net gedaan![]()
En ik heb maar 5 keer gedacht "fuck this shit, ik haal ze er wel helemaal vanaf".
En het niet gedaan
Oja dat kan ik vandaag wel eens doenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HIER. Nagels vijlen. Wat een kutklus als je lange nagels hebt zeg.
Vind ik zo fascinerend altijd. Ga je ook stiekem zitten kijken of je het kan zien? Boy or Girl that isquote:Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Not sure if boy or girl in trein.
In Berlijn was ik ook heilig overtuigd dat het een jongen was. En opeens liep hij rond in een bh en hij had toch echt echte tetters. Ik snapte er niets meer vanquote:Op woensdag 18 september 2013 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vind ik zo fascinerend altijd. Ga je ook stiekem zitten kijken of je het kan zien? Boy or Girl that is
Het was sowieso transseksueelquote:Op woensdag 18 september 2013 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vind ik zo fascinerend altijd. Ga je ook stiekem zitten kijken of je het kan zien? Boy or Girl that is
NEIN. IK WIL 'M.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie heeft z'n september bondi box al binnen? Zo ja, hoe lang al?
Dat is ook frustie jaquote:Op woensdag 18 september 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme bb, eikel, ik ruim echt nog niet misschien minder op dan jijjammer dat je dat dan niet ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Jajajajaja...maar ondertussen!!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oh het was een grapjeik haat zulke garpjes
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oh het was een grapjeik haat zulke garpjes
Nope, volgens mij werden ze best laat verzonden toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik was me al zorgen aan t makenmaar dan hoef ik ze niet te stalken.
ik heb nog niet eens een T&Tquote:Op woensdag 18 september 2013 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, volgens mij werden ze best laat verzonden toch?
Ja, ik bedenk me net dat ze soberso nog niet verzonden zijn! 12 september zijn ze pas gestart met vullen/labelen etc.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens een T&T
ze doen een beautyboxjequote:Op woensdag 18 september 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zeiden 2e week van september versturen
Jupquote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten jullie nou van deze box wat er in zit?
Ja, dat hebben we zelf gekozen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten jullie nou van deze box wat er in zit?
Nice toch welquote:Op woensdag 18 september 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee je kon dus van de volledige herfst collectie kiezen en ik heb 2 dozenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nice toch wel
En dan mocht je er drie kiezen?
Ultimate falenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee je kon dus van de volledige herfst collectie kiezen en ik heb 2 dozen
quote:
Ik moet toegeven dat enablen een talent van je isquote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik heb ook nog een box aangesmeerd aan taart
Dank jequote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat enablen een talent van je is![]()
Ik wel, ik doe onder alle lak basecoatquote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doen jullie eigenlijk basecoat onder textuur-lak?
Ditquote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik wel, ik doe onder alle lak basecoat
ermahgerdquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Debsterr het volgende:
OMNOMNOMNOM CHOCO KRUIDNOOTJES AAAAHHHHH OMNOMNOMNOMNOM
dan probeer je het uit zonder basecoat ermahgerd goeden excuusquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik normaal ook. Maar ik meen me te herinneren dat Zoya aangaf dat het niet moest..
En eigenlijk zoek ik een excuus omdat m'n basecoat dik is geworden en daardoor wat kutter lakt en ik geen zin heb om naar beneden te lopen voor andere. En dat ik eigenlijk sowieso geen zin heb om basecoat te lakken omdat lui.
Maar ik bedenk me net dat "om het uit te proberen" ook een bijzonder goed excuus is
Schaarquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik normaal ook. Maar ik meen me te herinneren dat Zoya aangaf dat het niet moest..
En eigenlijk zoek ik een excuus omdat m'n basecoat dik is geworden en daardoor wat kutter lakt en ik geen zin heb om naar beneden te lopen voor andere. En dat ik eigenlijk sowieso geen zin heb om basecoat te lakken omdat lui.
Maar ik bedenk me net dat "om het uit te proberen" ook een bijzonder goed excuus is
Ik wil ookquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Debsterr het volgende:
OMNOMNOMNOM CHOCO KRUIDNOOTJES AAAAHHHHH OMNOMNOMNOMNOM
Wat leuk!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd
ik mag morgen een zak halen, dan krijg ik 2 dames over de vloer voor haakles
ja, welja, 1 wilde het laren, dus ik zo van ermahgerd kom maarquote:
Leukquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, welja, 1 wilde het laren, dus ik zo van ermahgerd kom maar
en toen was er nog 1 en ik zo van welja kan er ook wel bij
geen idee hoe ik het aan ga pakken maar dat zie ik wel als het zo ver is![]()
Waarom snap ik de grap niet? Zijn dit bekende bjoetiebloggers ofzo?quote:
De reden dat ik structuurlak doe is zodat ik geen topcoat hoef te doenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schaargek mens
Ik moet ook nieuwe basecoat want Duri is bijna op.
Haaklesquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd
Beginnen bij de basicsquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, welja, 1 wilde het laren, dus ik zo van ermahgerd kom maar
en toen was er nog 1 en ik zo van welja kan er ook wel bij
geen idee hoe ik het aan ga pakken maar dat zie ik wel als het zo ver is![]()
Ik snap het ook niet hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom snap ik de grap niet? Zijn dit bekende bjoetiebloggers ofzo?
Jajaja ik herken Dwyn wel ofcourse
ja, lossen, vasten, stokjes, en de halve variantenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beginnen bij de basicsSommige vinden een ketting haken al een hele uitdaging.
Ohhhhhhhhh meelopert!!quote:
Die linkse is Curvacious, die daarnaast is Beautynailsfun, daarna ik en daarnaast lifestylelou (die ik trouwens ook niet kende!)quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom snap ik de grap niet? Zijn dit bekende bjoetiebloggers ofzo?
Jajaja ik herken Dwyn wel ofcourse
Die ken ik geen van allenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die linkse is Curvacious, die daarnaast is Beautynailsfun, daarna ik en daarnaast lifestylelou (die ik trouwens ook niet kende!)
Nou..........quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, lossen, vasten, stokjes, en de halve varianten
dan ben je er ook wel imo als je dat echt onder de knie hebt
Ga je jezelf ook bewaren tot het huwelijk?quote:
Niet?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou..........
Ik ga me wagen aan deze voor het baby dekentje van mijn tweede kleinkindje
[ afbeelding ]
Als ik lang genoeg wacht groeit mijn maagdelijkheid weer terug en breng ik meer geld opquote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook bewaren tot het huwelijk?
Misschien een lesje in patroon lezen/begrijpen?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Niet?
en ermahgerd pineappleMooi patroontje
EN VOOR MIJ HEB JE WEER GEEN TIJDquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd
ahja, die zal ik ff meenemen, thansk!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Misschien een lesje in patroon lezen/begrijpen?
Ik heb hier het patroon van. In het Engels, nu is dat het probleem niet maar ik kan überhaupt die patronen zo slecht lezen. Ik haak op gevoel zeg maar.
Anders gewoon een kippenvelletje ervoor spannen. Merkt die neg0r toch nietquote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg wacht groeit mijn maagdelijkheid weer terug en breng ik meer geld op
ja jij had geen ov enzoquote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN VOOR MIJ HEB JE WEER GEEN TIJD
joh al het vocht verdampt dan en dan ruik je hetquote:Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
ErmnermnermGewokt
![]()
En toen ik de kikkoman erbij gooide ging het opeens wel heeeeel erg naar soyasaus ruiken dus was even bang dat ik het verpest hadMaar het was super lekkor
Ja maar dat was wel heel erg soyaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
joh al het vocht verdampt dan en dan ruik je het
Gewoon je panty aanhoudenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg wacht groeit mijn maagdelijkheid weer terug en breng ik meer geld op
Krullen je tenen ook zo leuk meequote:Op woensdag 18 september 2013 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon je panty aanhouden
Hotdogstylequote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil al de hele dag opgerold in mijn dekbed liggen, fml
Hahahah oh god ik zag het meteen voor mequote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Krullen je tenen ook zo leuk mee
Ik lig ook al onder het dekbed sinds ik thuis benquote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, het is zo koud en grjs en meh
Lollerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Krullen je tenen ook zo leuk mee
goeden vraagquote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je maandag 7 oktober ermhagerd
In het westen natuurlijk weer. Dat doen ze nou altijdquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk weer. Dat doen ze nou altijd
ik kan multitaskenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd heb je je oude wel afgemaakt?
Gij baas!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan multitasken
ik haak ovenwanten terwijl ik foto's maak van m'n koekjes die in de oven zitten
Heb je hem gekregen?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD ERMAHGERD ERMAHGERD ERMAHGERD
HUISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ERMAGERD KOOP ALLESquote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Mss het volgende:
Er is nog niks zeker, maar het lijkt erop!
Die grote?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Mss het volgende:
Er is nog niks zeker, maar het lijkt erop!
ZOMG ik stuur je een uitnodiging in de geheimen Whatsapp.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer is de geheime meet bij Mss?![]()
O wait
WELKE!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Mss het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Mss het volgende:
![]()
![]()
Ish niet duurquote:Op woensdag 18 september 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zal k deze kopen?
http://www.zalando.nl/anna-field-laarzen-beige-an611c0bg-709.html
ik denk altijd gelijk dat voor dat bedrag ze kut lopen en zo kapot zijn en velen rugpijn
dat is waar! Ik kan ze iig ff passen als t echt bagger is kan t altijd terugquote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ish niet duur![]()
En leuk![]()
En aan de andere kant. Als ze kut lopen of zo kapot zijn, dan heeft het je ook maar 40 euro gekost toch?
Ik zeg doen, ik vind ze leukquote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is waar! Ik kan ze iig ff passen als t echt bagger is kan t altijd terug
hmmm
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik had het hier met een studiegenootje over laatst, dat ik moest verhuizen en alles, en die zei van 'anders ga je toch gewoon een paar maanden bij je ouders wonen'
Ga bij Sjaan wonen met de kaddenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik had het hier met een studiegenootje over laatst, dat ik moest verhuizen en alles, en die zei van 'anders ga je toch gewoon een paar maanden bij je ouders wonen'
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Indien diameter: ja. Indien omtrek: Neequote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
is een schatwijdte van 39 groot?
ik weet t ook niet want die laarzen die k nu onderweg heb zij 16 dus of ik kom daar nooit in of deze zijn heel grootquote:Op woensdag 18 september 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Indien diameter: ja. Indien omtrek: Nee
Nope, nieuwe woning wordt vermoedelijk in november opgeleverd en huidige kan ik eventueel tot maart blijven zitten.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga bij Sjaan wonen met de kadden![]()
Maar zit er een periode tussen dat je dit huis uit moet en het nieuwe huis klaar is, of loopt het mooi over?
Deze november? Of volgend jaar?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, nieuwe woning wordt vermoedelijk in november opgeleverd en huidige kan ik eventueel tot maart blijven zitten.
Dezen!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze november? Of volgend jaar?
Autist hier, duidelijkheid!![]()
Ermagerd dat is schnelquote:
Nee maar ik ben wel al een eettafel aan het zoekenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dat is schnel![]()
![]()
HEB JE AL EEN KAST GEKOCHT?
Voor jou wel redelijk ruim denk ik, maar niet achterlijk groot. 37 is standaard geloof ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
is een schatwijdte van 39 groot?
Kijk op marktplaats, je lacht je helemaal gekquote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel al een eettafel aan het zoeken
okaaay, de standaard laarzen zijn iig te groot en die butsen dan heen en weer tegen benen als ik loopquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor jou wel redelijk ruim denk ik, maar niet achterlijk groot. 37 is standaard geloof ik.
Yay, goedenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk op marktplaats, je lacht je helemaal gek![]()
Mensen die 150 euro vragen voor een 20 jaar oude eettafel van Leen Bakker
Ja ik krn het probleem helaasquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaaay, de standaard laarzen zijn iig te groot en die butsen dan heen en weer tegen benen als ik loop
naja ik zie t morgen wel als die andere binnen komen en bestel deze gewoon
Godverquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/720749094
Mooi Den Haagquote:
HOE?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz?
http://www.zalando.nl/uni(...)n-un311c00p-702.html
lolquequote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz?
wat een aidsding godverquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/720749094
Dat lijkt me aids lopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz?
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz?
En dan nog 100 euro durven te vragen he?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lolque
[..]
wat een aidsding godver
ja, dat verbaast me zowaar nog meer, wat een lefquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan nog 100 euro durven te vragen he?
Niks zo garpig als de eettafel-afdeling van Marktplaats
orthopedische schoenen zijn nog mooier dan die aidsdingenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
kiek ook hoe duur die lelijke schoenen zijn
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
deze zijn ook leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen bondi tot 2e week oktober
1e doenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
OV-stress, de keuze tussen een uur wachten of m'n start missen als de boel vertraging heeft.
Zaterdag.quote:
Oooh 5km is toch ook heel netjes, en 10 km is ermahgerd veel jongeuh!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga de 5km doen, moet wel een beetje leuk blijven.
Wel misschien 10 in februari.
Ik wil eigenlijk verder en sneller kunnen dan Joop.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Oooh 5km is toch ook heel netjes, en 10 km is ermahgerd veel jongeuh!
Lollerquote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk verder en sneller kunnen dan Joop.
Met wat moeite redt 'ie de 10km in 55min ofzo, maar hij had laatst wel aardig wat moeite met 8km. Dus met een paar maandjes moet het kunnen.quote:
Truste!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Ik ga slapen babe, morgen een zware dag!
Die route is gaafquote:Op woensdag 18 september 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Den Haag! Deze: http://www.vredesloopdenhaag.nl/home/
Zin in.
Je bedoelt dat je een wanbetaler bent?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hennes en Maurits.![]()
"Welkom als Factuur-klant!"
Ja kutjes, dat is alleen omdat ik ben vergeten mijn accept giro te betalen en dit is hoe jullie dat afhandelen.
OHAIquote:Op woensdag 18 september 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Den Haag! Deze: http://www.vredesloopdenhaag.nl/home/
Zin in.
dat vind ik al knap!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga de 5km doen, moet wel een beetje leuk blijven.
Wel misschien 10 in februari.
wat had je gemaakt?quote:Op donderdag 19 september 2013 08:37 schreef PriemGirl het volgende:
Humppfffllll zo moeeehooeee...
Was wel erg gezellig en lekker bij de kookworkshop though
Was italiaan mediteraans; maar we krijgen de recepten nog doorgestuurd.quote:
Het is net een roman die email.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we krijgen een maand extra subscription en een coupon voor 15? Dollar dus
en wat is de probleem?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hennes en Maurits.![]()
"Welkom als Factuur-klant!"
Ja kutjes, dat is alleen omdat ik ben vergeten mijn accept giro te betalen en dit is hoe jullie dat afhandelen.
2500 is goedkoper dan de mijnequote:Op donderdag 19 september 2013 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was italiaan mediteraans; maar we krijgen de recepten nog doorgestuurd.
Ik en cif mochten zelf onze pizza maken wat echt overheerlijk was
Daarnaast hadden we nog gamba's; langoustines; salade van oude brood en 4 verschillende soorten tomaten; Salade van aubergine; courgette; tomaten; olijven etc; salade van mozzarella; en ook iets van schouderhaasje; geschroeid op zo'n green egg bbq en dan afgebakken in de oven (heb echt mijn droomoven daar gezienHij kost alleen 2500 euro vertelden ze me
![]()
)
Serieuss??quote:Op donderdag 19 september 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2500 is goedkoper dan de mijne![]()
klinkt allemaal zeer goed en lekker!
En Mss, congratz!
Klinkt tof! Ik en lees dat je recepten krijgt? OHAIquote:Op donderdag 19 september 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ja was echt heel erg tof ! Alleen jammer dat de pa er toch niet bij was.. Is echt een Bourgondiër die altijd kookt en van eten houdt; maar hij was te zwak
En serieus die pizza was zooo makkelijk te maken; waarom we eik nog van die vieze diepvries kopen; weet ik eik ook nietVoortaan dus zelf maken
Nu zit ik - uiteraard - naar ovens te kijken voor in onze nieuwe keuken straks![]()
Surequote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt tof! Ik en lees dat je recepten krijgt? OHAI
Aanbieding koop allesquote:Op donderdag 19 september 2013 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Owwwww hij kost maar 1900 nu ! Das velen beter![]()
http://www.keukenloods.nl/bs9314001m.html
(overigens gewoon nooit bij stil gestaan dat die krengen zo duur waren hoor... ik werk nu met een combi van 70 euro; dat zegt genoeg![]()
)
[..]
Sure
kan best, mijn eerste eigen huis heb ik dat ook gedaanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil later echt zo'n bazenkeukenlijkt me tof om alles zelf uit te zoeken
(Nee ik snap dat dat niet meteen kan als je iets koopt oid) maar dromen
Ja zeker! En ja ok compleet fornuis is idd sowieso duurderquote:Op donderdag 19 september 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Een goede oven is gewoon een goede investering
En oh, ja, da's een inbouw, wij hebben een compleet fornuis he, da's altijd duurder
Ja ligt eraan toch, niet iedereen kan dat en als het niet per se nodig is..quote:Op donderdag 19 september 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan best, mijn eerste eigen huis heb ik dat ook gedaan
Zijn dat nou twee ovens?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb namelijk deze:
http://www.keukenloods.nl/vfp94ixg.html
Ja, snap ik, jullie keuken is ook echt niet handigquote:Op donderdag 19 september 2013 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zeker! En ja ok compleet fornuis is idd sowieso duurderDie heeft mijn mams toen ook gekocht.
Maar ga wel goed uitzoeken qua oven want nu met dat kleine kutding van ons is het niet echt fijn koken ookPast met moeite een ovenschaal in namelijk... Nouja.. het past... kan alleen niet meer ronddraaien e.d.
Verlang zo naar onze nieuwe keuken*reminder: Navraag doen ivm offerte
*
klopt, maar niet meteen zeggen dat het niet kanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ligt eraan toch, niet iedereen kan dat en als het niet per se nodig is..
Kiek Spees verstandig en reëel zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ligt eraan toch, niet iedereen kan dat en als het niet per se nodig is..
Ja ik bedoel meer dat het niet per se altijd kan, doe ik een keer realistisch is het nog niet goedquote:Op donderdag 19 september 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar niet meteen zeggen dat het niet kan
HEt was bij ons ook noodzaak; er zat geen keuken in
Zeker!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dat nou twee ovens?
ja, wat is dezen?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kiek Spees verstandig en reëel zijn
Hoe groot is die hele grote? Als een 'normaal' formaat van een goedkoop gasfornuis of ietsjes groter?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!
Je kan 'm ook als enkele oven krijgen maar dat heb ik niet nodig. De kleine is erg fijn voor afbakbroodjes, zit ook een spit in, en grillen. De grote is een heteluchtoven waar je prima in kan bakken
Hmm... Goeie! Nog niet over nagedacht eigenlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, snap ik, jullie keuken is ook echt niet handig
Tip: zorg dat je werkblad ergens in hoogte verspringt. Cif krijgt namelijk rugaids van jouw werkhoogte en jij kan niet altijd op 15cm hakken en een krukje koken
mijn grote? Is een normale oven idd. Er kan op de plaat anderhalve diepvriespizza naast elkaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe groot is die hele grote? Als een 'normaal' formaat van een goedkoop gasfornuis of ietsjes groter?
Die heeft mijn moederquote:Op donderdag 19 september 2013 09:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh maar je hebt dus ook een versie waarop je 1 oven over de hele breedte hebt?
Ik vind het vet hendig!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!
Je kan 'm ook als enkele oven krijgen maar een enkele oven van 90cm heb ik niet nodig. De kleine is erg fijn voor afbakbroodjes, zit ook een spit in, en grillen. De grote is een heteluchtoven waar je prima in kan bakken
Ja, dat is bijvoorbeeld deze:quote:Op donderdag 19 september 2013 09:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh maar je hebt dus ook een versie waarop je 1 oven over de hele breedte hebt?
Doe het omdat het kanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn grote? Is een normale oven idd. Er kan op de plaat anderhalve diepvriespizza naast elkaar.
Maar omdat hetelucht kun je stapelen dus je kan er drie taarten tegelijk in bakken als 't moet
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het leukste aan een huis inrichten lijkt mij de keuken muhaha. Dan mag Brum de ketting uitzoeken
*kwijlt*quote:Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is bijvoorbeeld deze:
http://www.keukenloods.nl/vt96ix.html
Ja, zeker even doen! Want ik weet uit ervaring (koken in bb's oude keuken) hoe kut het is als het werkblad veel te hoog / laag isquote:Op donderdag 19 september 2013 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm... Goeie! Nog niet over nagedacht eigenlijkWe moeten onze keuken nog in de winkel gaan bekijken (ook omdat ik mijn twijfels heb over het blad zelf); maar dan neem ik dat wel meteen mee in ons gesprek
![]()
Ja en ik wil dus ook gaan nadenken over de plaatsing van onze oven... Die wordt meestal boven de koelkast gezet; MAAR IK ZIE DAN NIKSSSSquote:Op donderdag 19 september 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon in bb's flat niet in de pannen kijken namelijk
je kan de eenvoudigere modellen ook wel goedkoper krijgen van een ander merk trouwensquote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*kwijlt*
Hoewel jouw opties ook epic zijn
Oven ALTIJD onder kookplaatquote:Op donderdag 19 september 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en ik wil dus ook gaan nadenken over de plaatsing van onze oven... Die wordt meestal boven de koelkast gezet; MAAR IK ZIE DAN NIKSSSS![]()
En ovenschaal boven mijn kop tillen vind ik ook bést vervelend
Maar idd cif moet nu altijd met kromme rug incl. velen malen hoofd stoten aan de kastjes; koken![]()
Alhoewel ik net bedenk dat met een koelkast; zonder boven een vriesvak zoals we nu hebben; ook wel scheelt in hoogtequote:Op donderdag 19 september 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en ik wil dus ook gaan nadenken over de plaatsing van onze oven... Die wordt meestal boven de koelkast gezet; MAAR IK ZIE DAN NIKSSSS![]()
En ovenschaal boven mijn kop tillen vind ik ook bést vervelend
Maar idd cif moet nu altijd met kromme rug incl. velen malen hoofd stoten aan de kastjes; koken![]()
Mijn ouders zijn ook met een nieuwe keuken bezig (die echt baas wordt trouwens), zij hebben al 20 jaar een hoger blad, gewoon omdat ze dat prettiger vinden. Wilden ze weer, maar de kekeukenboer ging heel moeilijk doen omdat hij hen te klein vond voor zo'n blad.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zeker even doen! Want ik weet uit ervaring (koken in bb's oude keuken) hoe kut het is als het werkblad veel te hoog / laag is
Daar komen mijn pannenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oven ALTIJD onder kookplaat
Dat heet behulpzaam en willen voorkomen dat mensen voortijdige rugaids krijgenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook met een nieuwe keuken bezig (die echt baas wordt trouwens), zij hebben al 20 jaar een hoger blad, gewoon omdat ze dat prettiger vinden. Wilden ze weer, maar de kekeukenboer ging heel moeilijk doen omdat hij hen te klein vond voor zo'n blad.![]()
Als die mensen er blij van worden en deze hoogte al 20 jaar hebben, waarom doe je dan moeilijk?
Ik vind het wel kut, een ovenschaal kan best zwaar zijn en aangezien ik regelmatig de kracht in mijn handen verlies wil ik zo stevig mogelijk staan, ik vind op "ooghoogte" echt ideaal en zou dus nooit t onder de kookplaat doenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh, met bukken heb ik totaal geen problemen. Het is niet alsof ik vijftien kilo aardappelen in de oven leg.
Enige waar je mee uit moet kijken: als je 'm open trekt, niet er boven hangen. Hete lucht is heet
Kon ik in mijn oude huis ook niet, ik had een krukjequote:Op donderdag 19 september 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan bij dico's wc niet met mijn voeten op de vloer
Dat magquote:Op donderdag 19 september 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut, een ovenschaal kan best zwaar zijn en aangezien ik regelmatig de kracht in mijn handen verlies wil ik zo stevig mogelijk staan, ik vind op "ooghoogte" echt ideaal en zou dus nooit t onder de kookplaat doen
Ze zijn er al 20 jaar tevreden mee, gaat prima. Het was vooral de dwingende manier die irritant was. Ze zijn uiteindelijk voor een compromis gegaan, iedereen tevredenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heet behulpzaam en willen voorkomen dat mensen voortijdige rugaids krijgen
Ja, als ik al twintig jaar op een kutmatras lig wen ik er ook aanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn er al 20 jaar tevreden mee, gaat prima. Het was vooral de dwingende manier die irritant was. Ze zijn uiteindelijk voor een compromis gegaan, iedereen tevreden
Oh tof! GA je arme pooltjes knuffelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:00 schreef Debsterr het volgende:
Phehe, begin november weekendje naar Polen voor vrijwilligersproject van het werk
We gaan promotiemateriaal filmen voor het project van volgend jaar, dan gaan we met (hopelijk) veel mensen een opvang voor gehandicapten opknappenquote:Op donderdag 19 september 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh tof! GA je arme pooltjes knuffelen?
Godverdomme, een luxe doos ja, daar zat ik echt op te wachtenquote:The team and I do not wish for you to cancel, we understand that you work hard for every dollar you spend with us (for our international customers pounds, euros, bhat etc!). We have been working hard behind the scenes to improve the service going forward. Some of these improvements include:
Redesigned packaging for a more luxurious experience (without an increase in price) and to protect the polish in transit - launching December 2013.
Ik vond die doosjes juist prima, ook ideaal om her te gebruiken!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godverdomme, een luxe doos ja, daar zat ik echt op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |