Ik ookquote:Op woensdag 18 september 2013 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben blij voor jullie dat t uitgepraat is
ROKEN JONGUH!!quote:
HIER. Nagels vijlen. Wat een kutklus als je lange nagels hebt zegquote:
Dat heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HIER. Nagels vijlen. Wat een kutklus als je lange nagels hebt zeg.
Ik wel vanmiddagquote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook net gedaan![]()
En ik heb maar 5 keer gedacht "fuck this shit, ik haal ze er wel helemaal vanaf".
En het niet gedaan
Oja dat kan ik vandaag wel eens doenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HIER. Nagels vijlen. Wat een kutklus als je lange nagels hebt zeg.
Vind ik zo fascinerend altijd. Ga je ook stiekem zitten kijken of je het kan zien? Boy or Girl that isquote:Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Not sure if boy or girl in trein.
In Berlijn was ik ook heilig overtuigd dat het een jongen was. En opeens liep hij rond in een bh en hij had toch echt echte tetters. Ik snapte er niets meer vanquote:Op woensdag 18 september 2013 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vind ik zo fascinerend altijd. Ga je ook stiekem zitten kijken of je het kan zien? Boy or Girl that is
Het was sowieso transseksueelquote:Op woensdag 18 september 2013 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vind ik zo fascinerend altijd. Ga je ook stiekem zitten kijken of je het kan zien? Boy or Girl that is
NEIN. IK WIL 'M.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie heeft z'n september bondi box al binnen? Zo ja, hoe lang al?
Dat is ook frustie jaquote:Op woensdag 18 september 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme bb, eikel, ik ruim echt nog niet misschien minder op dan jijjammer dat je dat dan niet ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Jajajajaja...maar ondertussen!!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oh het was een grapjeik haat zulke garpjes
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oh het was een grapjeik haat zulke garpjes
Nope, volgens mij werden ze best laat verzonden toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik was me al zorgen aan t makenmaar dan hoef ik ze niet te stalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |