Dat + Vrije loting. Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gewoon knock-out. Enige geode oplossing.
True. Was behoorlijk goedkoop inderdaad, ik denk dat het vooral een combinatie van factoren is. Kut tijd, Kut tegenstander, Kut Europa League voor het 5de jaar enz enz.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien wel een gare tegenstander, maar je komt toch voornamelijk voor PSV? Prijzen waren ook niet duur las ik, Europa avondje lijkt me toch leuk met je vrienden wat biertjes drinken en PSV supporten. Dit is wel erg weinig.
We spelen elk jaar EL tegen deze shit teams, begint te vervelen , Feyenoord is uitverkocht voor een EL duel omdat het zeldzaam is voor julliequote:Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien wel een gare tegenstander, maar je komt toch voornamelijk voor PSV? Prijzen waren ook niet duur las ik, Europa avondje lijkt me toch leuk met je vrienden wat biertjes drinken en PSV supporten. Dit is wel erg weinig.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:59 schreef Celeritas het volgende:
Eeuwig zonde dat Feyenoord niet in de EL speelt, we hadden wel 10 keer zo veel publiek gehad
Ja, elke club had meer publiek gehad dan PSV.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:59 schreef Celeritas het volgende:
Eeuwig zonde dat Feyenoord niet in de EL speelt, we hadden wel 10 keer zo veel publiek gehad
Feyenoord is te zwak voor de EL.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:59 schreef Celeritas het volgende:
Allleen is Feyenoord kapot slecht, shit happens.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:59 schreef Celeritas het volgende:
Mwah, zoveel mensen passen er niet in het stadion. Maar inderdaad, daar had het waarschijnlijk wel uitverkocht geweest. Mede doordat het al zolang geleden is.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:59 schreef Celeritas het volgende:
Waarom ben je er niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel intens droevig hoor, zo weinig publiek.
Er zit mi vijfduizend manquote:Op donderdag 19 september 2013 19:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, zoveel mensen passen er niet in het stadion. Maar inderdaad, daar had het waarschijnlijk wel uitverkocht geweest. Mede doordat het al zolang geleden is.
Boeiend, dat kutteams ver kunnen komen is een charme. Er zullen heus niet meer dan 2 kutteams bij de laatste 16 komen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat juist niet man. Krijg je nog kut teams bij de laatste 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |