Is het erg pijnlijk zo'n piercing door het kraakbeen? Ik heb er 1 boven in mijn oor maar niet in het kraakbeen. Bovenaan mijn oor zit nog gewoon "normale huid" waar ik hem doorheen heb. Kon daarom gewoon bij de juwelier geschoten worden.quote:
Mooi! Ik heb zelf 3 microdermals gehad. In m'n pols. Dat ging helaas niet zo goed met genezenquote:Op zondag 3 november 2013 13:09 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slechte kwaliteitsfoto, heb 'm met de camera van de laptop gemaakt. Hij moet nu nog afgeplakt worden met pleisters, daarom is het wat rood op de plekken waar de pleister aan vast zit. Maar ik ben er echt super blij mee!
Cute!quote:
Kraakbeen voel je altijd ff maar pijn is snel weg. En dan de pijn van de genezingsperiode dat verschilt bij iedereen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Is het erg pijnlijk zo'n piercing door het kraakbeen? Ik heb er 1 boven in mijn oor maar niet in het kraakbeen. Bovenaan mijn oor zit nog gewoon "normale huid" waar ik hem doorheen heb. Kon daarom gewoon bij de juwelier geschoten worden.
Ja idd. Vind zulke vragen altijd wel lastig.. de een vind het toch ook pijnlijker dan de ander. Ik vond het nog wel mee vallen en zodra het sieraadje er in zat voelde ik amper meer watquote:Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kraakbeen voel je altijd ff maar pijn is snel weg. En dan de pijn van de genezingsperiode dat verschilt bij iedereen.
Dan kan er toch gewoon een labretje in steken (achterste voren dus) Anders kom je in de high end sieraden uit, want daar is het staafje internally threaded, maar die zijn wel een stuk duurderquote:Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoietslos.
Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4607quote:Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoietslos.
Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Ik had ff gegoogled en las op meerdere sites dat de levertijd bij hun vaak 1,5 maand is. Maar een week valt mee. Hoop dat ik mijn bestelling ook snel binnen heb, kan ik beginnen met stretchen. Loop al een jaar of 5 met het idee van dat ga ik doen maar het leek me nogal pijnlijk. Maar hoor nu al van meerderen dat dat allemaal wel mee valt als je het stretchen rustig aan doet, niet teveel oprekken in 1 keer maar in kleine stapjes.quote:Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4607
Zoiets? Die kun je op een labret staafje doen, zo te zien wel voor bioflex staafjes met schroefdraad aan de binnenkant dus die zou je er dan bij moeten halenstaat hier ook onderaan als bijpassend artikel. Zag nog meer van die discs staan
Ik heb bestellingen van Crazy Factory nou meestal wel binnen een weekje in huis!
Laatste drie bestellingen van mij duurde 4 werkdagen tot ik het binnen hadquote:Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel
ik krijg de mijne net binnen en had de 31ste besteld.quote:Op maandag 4 november 2013 14:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij crazy-factory, via Ideal betaald. Maar zie nergens op de site wat de levertijden zijn.
Is er hier iemand die weet hoe lang ze er ongeveer over doen de bestelling te leveren?
Ik heb dit https://www.alloverpiercings.nl/artikel/mini-labret-stud en dan kun je er iets plats of een bolletje op schroevenquote:Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef yavanna het volgende:
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben.Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.
Liefst heb ik zoiets als onderstaand.
[ afbeelding ]
Nee waren van 2011, dus ik vertrouw erop dat ik mijn bestelling deze week of volgende week zal ontvangen.quote:Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel
Ik vind dat echt heel mooi, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo mooi geneestquote:Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef yavanna het volgende:
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben.Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.
Liefst heb ik zoiets als onderstaand.
[ afbeelding ]
Omdat het een kraakbeen piercing is?quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel mooi, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo mooi geneest
Ja en omdat m'n helix na bijna 6 maanden niet echt showklaar isquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Omdat het een kraakbeen piercing is?
Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.
Dat viel mij wel tegen. En dan wil ik er nog twee naast.Ooit
Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen.
Ah, that makes sense. Daar ben je dus ook wel even zoet mee.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en omdat m'n helix na bijna 6 maanden niet echt showklaar is
Binnenkort even een korter staafje laten plaatsen
Ja stomme is dat het geen pijn doetquote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ah, that makes sense. Daar ben je dus ook wel even zoet mee.Wellicht als deze genezen is en de pijn ver weg is dat een scapha toch een optie is.
Exact hetzelfde hier, tragus ging super goed maar deze doet veel meer pijn en ik wil eigenlijk weer op die kant kunnen slapenquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Omdat het een kraakbeen piercing is?
Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.
Dat viel mij wel tegen. En dan wil ik er nog twee naast.Ooit
Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |