wtf hij zegt toch nergens dat je anders geen fan bent? alleen als je een review over een episode schrijf moet je het wel snappen wat er gebeurt. heeft niets met hautain te maken, maar gewoon met gezond verstand. je wordt toch ook geen automonteur als je niet weet wat een motorblok isquote:Op woensdag 18 september 2013 13:30 schreef Re het volgende:
[..]
nog zo een..., je moet immers altijd op de seconde precies maar doorhebben wat er op de letter bedoelt wordt, altijd .. anders ben je geen fan
dus jij weet 100% zeker dat Walt geen enkel woord van die conversatie meende... terwijl hij wel vaker Skyler had bedreigd en uitgescholden... Wat hij zeker voor ogen had was het vrijpleiten van Skyler maar dat is niet gezegd dat hij niets meende van wat hij zei...quote:Op woensdag 18 september 2013 13:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
[..]
ben ik met je oneens, walt zijn twee zijden, walter en heisenberg, hebben andere opvattingen, walter is nog altijd de familyman, heisenberg de koelbloedige zakenman. tijdens dat telefoontje deed hij zich voor als heisenberg omdat hij wist dat er mee werd geluisterd, om zo skyler vrij te pleiten.
de tranen liepen hem over de wangen toen hij haar bedreigde, het was duidelijk dat walt zich voordeed als heisenberg in een ultieme poging zijn vrouw nog te beschermen.
het gaat er niet over of hij misschien in subcontext iets ervan meende terwijl hij haar vrijpleitte. het gaat erover dat in die review die gast zegt dat hij een uur lang niet doorhad dat het een poging was haar vrij te pleiten.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
dus jij weet 100% zeker dat Walt geen enkel woord van die conversatie meende... terwijl hij wel vaker Skyler had bedreigd en uitgescholden... Wat hij zeker voor ogen had was het vrijpleiten van Skyler maar dat is niet gezegd dat hij niets meende van wat hij zei...
nou ja, je noemt ze dom en de vergelijking met automonteur is natuurlijk best belachelijk, het is fictie, tv, ontsproten uit een brein van een schrijverquote:Op woensdag 18 september 2013 13:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wtf hij zegt toch nergens dat je anders geen fan bent? alleen als je een review over een episode schrijf moet je het wel snappen wat er gebeurt. heeft niets met hautain te maken, maar gewoon met gezond verstand. je wordt toch ook geen automonteur als je niet weet wat een motorblok is
en dus ben je geen fan... en dom ook nogquote:Op woensdag 18 september 2013 13:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het gaat er niet over of hij misschien in subcontext iets ervan meende terwijl hij haar vrijpleitte. het gaat erover dat in die review die gast zegt dat hij een uur lang niet doorhad dat het een poging was haar vrij te pleiten.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
en dus ben je geen fan... en dom ook nog
Het was juist de bedoeling van de makers, dat niet alle kijkers meteen zouden snappen hoe het zat. Dat jij dat maar niet in wil/kan zien, zegt juist dat JIJ de serie niet helemaal volledig snapt.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wtf hij zegt toch nergens dat je anders geen fan bent? alleen als je een review over een episode schrijf moet je het wel snappen wat er gebeurt. heeft niets met hautain te maken, maar gewoon met gezond verstand. je wordt toch ook geen automonteur als je niet weet wat een motorblok is
Volgens mij maken we onderscheid tussen kijkers en reviewers.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was juist de bedoeling van de makers, dat niet alle kijkers meteen zouden snappen hoe het zat. Dat jij dat maar niet in wil/kan zien, zegt juist dat JIJ de serie niet helemaal volledig snapt.
jullie snappen niet dat ik het niet heb over mensen die de serie keken en er een andere invulling aan gaven. Ik had en heb het alleen en uitsluitend gehad over die review. Ik typte dat ik het dom vind dat je reviews schrijft over een serie terwijl je sommige dingen gewoon niet begrijpt. en toen brak de hel los. wtf fok, wtfquote:Op woensdag 18 september 2013 13:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was juist de bedoeling van de makers, dat niet alle kijkers meteen zouden snappen hoe het zat. Dat jij dat maar niet in wil/kan zien, zegt juist dat JIJ de serie niet helemaal volledig snapt.
De reviewer is in éerste instantie ook gewoon een kijkerquote:Op woensdag 18 september 2013 13:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij maken we onderscheid tussen kijkers en reviewers.
dramaqueenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
jullie snappen niet dat ik het niet heb over mensen die de serie keken en er een andere invulling aan gaven. Ik had en heb het alleen en uitsluitend gehad over die review. Ik typte dat ik het dom vind dat je reviews schrijft over een serie terwijl je sommige dingen gewoon niet begrijpt. en toen brak de hel los. wtf fok, wtf
Ja het maakt haar een slechte reviewer als je dingen uit de serie die je reviews niet doorhebt, hoe moeilijk is het om dit te begrijpenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef Re het volgende:
[..]
dramaqueen... ze stelt zelf in het artikel de scene met een bepaalde pet op gekeken te hebben en het dus niet in eerste instantie door had... dat maakt haar blijkbaar een slechte reviewer...
Als jij stelt dat je een serie maar op 1 manier zou moeten kijken dan vind ik dat gewoon hautain...
ik begreep het gelijk hoor, vond het ook de belangrijkste scene terwijl het een rollercoaster aflevering was... maar ik ga niet pretenderen dat iemand die het niet gelijk ziet blijkbaar zijn incompetente muil moet houdenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
weet je wat ik denk, dat jullie Forby en Re, het ook niet snapte en naderhad past vatte en nu ik dit zo zeg over die reviewer voelen jullie je op de tenen getrapt en gaan jullie in de aanval.
ze had het toch wel door?, niet op de seconde af nee, maar moet dat dan? je stopwatch erbij?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ja het maakt haar een slechte reviewer als je dingen uit de serie die je reviews niet doorhebt, hoe moeilijk is het om dit te begrijpen
Een reviewer is altijd een kijker, maar een kijker is niet altijd een reviewer.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
De reviewer is in éerste instantie ook gewoon een kijker
dat zeg ik ook niet, wat ik zei en ik quote mezelf anders ga jij me weer woorden in de mond leggen:quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
ik begreep het gelijk hoor, vond het ook de belangrijkste scene terwijl het een rollercoaster aflevering was... maar ik ga niet pretenderen dat iemand die het niet gelijk ziet blijkbaar zijn incompetente muil moet houden
en dat vind ik nog steeds, als je reviews over iets schrijf moet je er verstand van hebben, anders moet je geen reviews gaan schrijvenquote:toen ik dit las, verloor ik alle vertrouwen in het artikel. Als je niet eens doorhad dat walt dat telefoontje pleegde om skylar vrij te pleiten, dan mag je geen reviews gaan schrijven...
Nee dus. Het feit dat jij alles maar vanuit één kant kan/wil zien (in tegenstelling tot de reviewer, die wél beide kanten bekijkt en daarin ook haar eigen tekortkomingen ziet) maakt jou een in principe een niet-objectieve, en in die zin slechte, kijker.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ja het maakt haar een slechte reviewer als je dingen uit de serie die je reviews niet doorhebt, hoe moeilijk is het om dit te begrijpen
Eensquote:Op woensdag 18 september 2013 13:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Een reviewer is altijd een kijker, maar een kijker is niet altijd een reviewer.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee dus. Het feit dat jij alles maar vanuit één kant kan/wil zien (in tegenstelling tot de reviewer, die wél beide kanten bekijkt en daarin ook haar eigen tekortkomingen ziet) maakt jou een in principe een niet-objectieve, en in die zin slechte, kijker.
en ik vind je claim dat je als je iets niet gelijk doorhebt maar dat het besef wat later komt geen onvermogen of gebrek aan verstand want er is immers maar 1 manier om iets te interpreteren ... en dat laatste is bullshit want niemand weet precies wat Vince voor ogen hadquote:Op woensdag 18 september 2013 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, wat ik zei en ik quote mezelf anders ga jij me weer woorden in de mond leggen:
[..]
en dat vind ik nog steeds, als je reviews over iets schrijf moet je er verstand van hebben, anders moet je geen reviews gaan schrijven
Dan blijven er heel weinig goede reviewers over. Bijna elke reviewer zit er wel eens naast in een review van een serie/film.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ga stoppen met deze discussie want het voelt aan alsof ik de derde symfonie van beethoven probeer uit te leggen aan de jostiband. noem me maar hautainquote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Re het volgende:
[..]
en ik vind je claim dat je als je iets niet gelijk doorhebt maar dat het besef wat later komt geen onvermogen of gebrek aan verstand want er is immers maar 1 manier om iets te interpreteren ... en dat laatste is bullshit want niemand weet precies wat Vince voor ogen had
Ik snap precies wat je bedoelt. Alleen ben ik wat meer vergevingsgezind en schrijf een reviewer niet meteen af op zo'n "foutje"quote:Op woensdag 18 september 2013 13:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ga stoppen met deze discussie want het voelt aan alsof ik de derde symfonie van beethoven probeer uit te leggen aan de jostiband. noem me maar hautain
Ik snapte het inderdaad niet meteen... duh, dat had ik ook al aangegevenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
weet je wat ik denk, dat jullie Forby en Re, het ook niet snapte en naderhad past vatte en nu ik dit zo zeg over die reviewer voelen jullie je op de tenen getrapt en gaan jullie in de aanval.
Same here en dan nog wel een graadje ergerquote:Op woensdag 18 september 2013 13:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ga stoppen met deze discussie want het voelt aan alsof ik de derde symfonie van beethoven probeer uit te leggen aan de jostiband. noem me maar hautain
Zomaar een vraagje hoor, maar "pro-Walt" toevallig of dat verder niet?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Alleen ben ik wat meer vergevingsgezind en schrijf een reviewer niet meteen af op zo'n "foutje"
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same here en dan nog wel een graadje erger
Jij? In dít opzicht? Ja, vind ik wel.quote:
Ikke? Verre van. Ben meer zoals die reviewer, dat ik niet snap dat er mensen pro-Walt kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje hoor, maar "pro-Walt" toevallig of dat verder niet?
Da's alleen maar heel fijn om te horen dan!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ikke? Verre van. Ben meer zoals die reviewer, dat ik niet snap dat er mensen pro-Walt kunnen zijn.
leuke discussietechniek, zeggen te stoppen met discussie en dan zo'n lekkere sneer erachteraanquote:Op woensdag 18 september 2013 13:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oh ja sorry beter noem je mensen hautain, dat is een geweldige discussietechniekquote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef Re het volgende:
[..]
leuke discussietechniek, zeggen te stoppen met discussie en dan zo'n lekkere sneer erachteraan
Gelukkig doet zo'n sneer me niks en jou ook niet vermoed ik zoquote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef Re het volgende:
[..]
leuke discussietechniek, zeggen te stoppen met discussie en dan zo'n lekkere sneer erachteraan
hautain is een karaktertrek hoor, jostiband daarentegen... maakt verder niet zoveel uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oh ja sorry beter noem je mensen hautain, dat is een geweldige discussietechniek
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Jullie zijn allemaal nepfans
[ afbeelding ]
troll level: over 9000quote:Op woensdag 18 september 2013 14:11 schreef Happel het volgende:
Ik lees hier pas dat het telefoontje een plan van Walt was om de aandacht van Skyler af te wenden. Dat had ik zo snel niet door. Zal het nog eens terugkijken vanavond.
Het zit je hoogquote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oh sorry, komt omdat ik hautain ben, mijn excuses
Bummerquote:Op woensdag 18 september 2013 14:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja dat is een van de nadelen als je hautain bent
moeilijk te zeggen, want ik heb hem gezien voordat breaking bad bestond. ik weet niet of je nu nog bryan cranston kunt loskoppelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb die serie eigenlijk nog nooit gezien. De moeite waard?
Is misschien juist wel leuk om hem eens in een hele grappige rol te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen, want ik heb hem gezien voordat breaking bad bestond. ik weet niet of je nu nog bryan cranston kunt loskoppelen.
Hij was wel de beste acteur ook van die serie, gewoon waanzinnig grappig. Dus als je hem als walter white kunt loslaten is het wel een aanrader
quote:
Walt was een echtgenoot uit duizenden voordat Skyler vreemdgingquote:Op woensdag 18 september 2013 14:58 schreef Magere_Gein het volgende:
Wat me wel een beetje opvalt aan die review van Emily Nussbaum http://www.newyorker.com/(...)ding-phone-call.html is dat ze het hele vreemdgaan met Ted negeert, dat was echt een bitch move van haar. Walt begon tenminste nog met de gedachte dat hij het voor zijn gezin deed, zoals hij ook uitlegt aan Jesse met die 737000 dollar nodig voor college etc etc en zo. Hoeveel keer is Walt eigenlijk vreemdgegaan tot nu toe?
Skyler is a cheating whore who deserves to live a miserable life. Dat zie je wel vaker bij vrouwen, dat ze een handje hebben van negeren van dingen die ze slecht uitkomen, soms lijken ze dat zelf niet eens door te hebben. Zoals hier het geval met die Emily Nussbitch.
Het was dan ook de beste aflevering van Breaking Bad (tot nu toe)quote:Op woensdag 18 september 2013 15:16 schreef Forbry het volgende:
De laatste aflevering heeft nog steeds een "10" op IMDB (19.623 stemmen)
Ik vond het een geweldige serie. 1 van de beste humorserie naar mijn mening.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb die serie eigenlijk nog nooit gezien. De moeite waard?
Vond ik ookquote:Op woensdag 18 september 2013 15:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het was dan ook de beste aflevering van Breaking Bad (tot nu toe)
Welnee, 2faced Fringe was 1 van de beste aflevering ever en nog wel een boel andere afleveringenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het was dan ook de beste aflevering van Breaking Bad (tot nu toe)
Ik kijk heel erg graag naar humorseries, maar vind er helaas maar weinig echt grappig. Misschien het proberen waard danquote:Op woensdag 18 september 2013 15:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige serie. 1 van de beste humorserie naar mijn mening.
Ben ik met je eens. Ik vond Scrubs geweldig, met die idioot en conciërge enz. Jij ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik kijk heel erg graag naar humorseries, maar vind er helaas maar weinig echt grappig. Misschien het proberen waard dan
Ik vond heel veel afleveringen heel erg goed, maar kon de luchtigheid ook altijd wel waarderen. Die miste ik de laatste aflevering, desondanks vond ik het zelf wel de beste aflevering tot nu toe (denk ik... zou het allemaal nog eens terug moeten kijken, voor een heel goed oordeel).quote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welnee, 2faced Fringe was 1 van de beste aflevering ever en nog wel een boel andere afleveringen
Ja, van Scrubs heb ik nog niet álles gezien, maar wel een groot deel (moet nog ergens een goede versie van de overige afleveringen te pakken zien te krijgen of de DVD's) en vind ik zeker grappig. Ik vind dan met name Dr. Cox erg leukquote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik vond Scrubs geweldig, met die idioot en conciërge enz. Jij ook?
I rest my casequote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Walt was een echtgenoot uit duizenden voordat Skyler vreemdging![]()
Die waarin hij zijn halve gezicht kwijtraakt en nog ff netjes zijn stropdas rechtzet.quote:
face offquote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die waarin hij zijn halve gezicht kwijtraakt en nog ff netjes zijn stropdas rechtzet.
Vond ik persoonlijk iets té allemaal, niet zo passend ook bij de rest van de serie ofzo (maar stoorde me er verder ook niet aan hoor). Wel vond ik Gus op zich een heel interessant karakterquote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die waarin hij zijn halve gezicht kwijtraakt en nog ff netjes zijn stropdas rechtzet.
haha wat een heldquote:Op woensdag 18 september 2013 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
is trouwens Dean Norris zijn youtube kanaal
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
Ja, inderdaad. Een heel ander soort man.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Mmmm... hij is me te vrolijk, ik ben de chagerijnige Hank gewend
Henk is was eigenlijk heel vrolijk. Henk heeft zijn eigen Brau!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Mmmm... hij is me te vrolijk, ik ben de chagerijnige Hank gewend
Voor de DEA toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Na deze aflevering is ook wel duidelijk waar die M60 voor is straks.
Walt gaat geen shootout met de nazi's doen. Dat gaat hij nooit winnen. Hij gaat de politie/DEA naar hun toe leiden die het werk voor hem gaan opknappen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:01 schreef Smoofie het volgende:
Na deze aflevering is ook wel duidelijk waar die M60 voor is straks.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef slashdotter3 het volgende:
The final two episodes of Breaking Bad will 75 minutes long
==================
Extra lange afleveringen!!!
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef slashdotter3 het volgende:
==================
Bron daarvan? Al vraag ik me af of het echt 75min per aflevering zijn. Aangezien ze altijd zeggen dat het een 'hour television' is in Amerika (waarvan 15min reclame)quote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef slashdotter3 het volgende:
==================
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |