Kun je online (ingame) kopen, voor 2.2miljoen is die voor jouquote:
Is je motor geraakt door kogels? Ik dacht ook dat het lastig was, bleek gewoon mijn motor in de fik te staanquote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef Johnbon het volgende:
Nu voor het eerst vliegen. Best lastig nog!
Zonder dat ze geraakt zijn heb je nog last van turbulentiequote:Op woensdag 18 september 2013 14:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is je motor geraakt door kogels? Ik dacht ook dat het lastig was, bleek gewoon mijn motor in de fik te staan
Bellen / in je buurt / jaquote:Op woensdag 18 september 2013 14:03 schreef xminator het volgende:
Wat gebeurt er als je de atomic blimp activeert? Waaar is die te vinden dan? Kan je hem altijd weer gebruiken?
Dat is irritant joh! Had het liever zonder gehad..quote:Op woensdag 18 september 2013 14:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zonder dat ze geraakt zijn heb je nog last van turbulentie
Er is ook geen hol aan als het makkelijk isquote:Op woensdag 18 september 2013 14:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zonder dat ze geraakt zijn heb je nog last van turbulentie
Vind het geniaal, ook grappig dat rond de bergen dus echt de turbulentie anders is!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Er is ook geen hol aan als het makkelijk is
Daarom is het ook nog een kunst om onder die bruggen door te vliegen.
Verander je safezone size in je display settings (dan komt het dichter op het scherm) groter maken weet ik nietquote:Op woensdag 18 september 2013 14:07 schreef _GdR_ het volgende:
Vinden er btw meer mensen de 'tips' in de linker boven hoek te klein? Nauwlijks leesbaar. Ken dat groter gemaakt worden oid, Of wordt het groter als ik mn xbox op 720p zet?
Zo ben ik ook al 2x op de grond geflikkert omdat mn parachute niet open ging.
Op de militaire basis staat er 1...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Weet iemand een helicopter te staan ergens?
Dak van het politie bureau?, dak van een radio zender (eye in the sky, je weet wel).quote:Op woensdag 18 september 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Weet iemand een helicopter te staan ergens?
Ja het word groter als je hem op 720p zet en de graphics zijn sowieso beter als je hem op 720p zet, wat al 1000x gezegd is hier, omdat de game 720p is en niet meer dan dat, dus upscalen word t niet mooier van.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:07 schreef _GdR_ het volgende:
Vinden er btw meer mensen de 'tips' in de linker boven hoek te klein? Nauwlijks leesbaar. Ken dat groter gemaakt worden oid, Of wordt het groter als ik mn xbox op 720p zet?
Zo ben ik ook al 2x op de grond geflikkert omdat mn parachute niet open ging.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verander je safezone size in je display settings (dan komt het dichter op het scherm) groter maken weet ik niet
Kan dat?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:04 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die al de 747 heeft gevlogen? Misschien heeft die minder last van turbulentie?
Ja kan, je kan alleen naar binnen via de onderkant van de neus.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
Heb het geprobeerd, maar rustig rondkijken zit er ook niet in op het vliegveld....
De text en HUD komen dan minder in de bovenhoeken maar dichter op het schermquote:
Ik weet dat het 1000x gezegd is. Maar ik snap de huilies niet want ik vind de graphics uber vet. Gekker dan dit wordt het niet op de xbox.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja het word groter als je hem op 720p zet en de graphics zijn sowieso beter als je hem op 720p zet, wat al 1000x gezegd is hier, omdat de game 720p is en niet meer dan dat, dus upscalen word t niet mooier van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |