abonnement Unibet Coolblue
pi_131311518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Had je dat niet kunnen bedenken voordat je de code invoerde :D
dacht dat de code game gekoppeld was, en niet account..
  woensdag 18 september 2013 @ 13:13:44 #77
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131311530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Anushaar het volgende:

[..]

moet ik ook weer opnieuw beginnen in gta V, en moet alsnog een kabel kopen om te switchen van account..
Ehm, je xbox moet sowieso aan het internet hangen om uberhaubt iets met die codes te kunnen bij mijn weten.
Mogelijk als je je nieuwe account ONLINE aanmeld op je xbox, download ie de unlock voor je nieuwe account. Misschien kan je oude account er dan ook gebruik van maken?
  woensdag 18 september 2013 @ 13:14:20 #78
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131311542
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Ironisch het volgende:

[..]

vond ik ook. Je kan volgens mij wel op een stuk van de map dat je nog niet hebt ontdekt zon navigatieding plaatsen volgens mij. Het beste wat je kan doen lijkt mij is met een vliegtuig de map verkennen?
ik weet nie of vliegen werkt,
want ik heb gister een vliegtuig gejat en me eigen daar ff mee vermaakt,
maar mn "zichtbare"map werd niet echt groter had ik het idee.

dus wordt het gewoon de auto pakken en crossen maar naar de andere kant van de map.
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:14:37 #79
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131311547
:'(

Dus voordat ik gisteren GTA V kon spelen op mijn PS3, moest ik eerst updaten naar versie 4.46. Afijn, gedaan. Vervolgens GTA V geïnstalleerd wat niet zo lang duurde, iets van 8-11 MB per seconde.

Gelijk start het spel op met de eerste missie, maar ik wilde eerst mijn CE-code inlossen, dus het spel afgebroken en de PS Store ingegaan, die ook eerst moest updaten alvorens ik de code in kon lossen. De store reageerde heel traag, maar alles ging verder goed.

Toen startte ik het spel weer op en zowel de opstart als de PS3 zelf leken nogal traag te zijn. Geen problemen gehad totdat ik het geld moest oppakken, ik moest zeker 5-10 seconden wachten op de cutscene. Daarna geen problemen tot de autoscène. Haperde 3 keer zo'n 10 seconden toen ik aan het rijden was.

Vervolgens komt dat introstuk, waar de textures helemaal niet klaar waren totdat ik Michael op de bank zag zitten en Franklin aan kwam lopen die in zichzelf leek te praten. Bleek later dat er nog een vent bij liep, maar die was nog niet geladen in het spel. :')

Daarna jatten we de twee auto's, waarna ik wederom om de minuut haperde totdat ik uiteindelijk vastliep. Hier haperde het spel omdat de textures nog niet waren geladen.

Dus, ik deïnstalleer het spel, nu probeer ik het weer te installeren, maar nu doet het spel er bijna 3 minuten over om 1 MB (!) te installeren. Wdn is er aan de hand? ;(

Kan iemand mij helpen? :'(
Moira. is tof. :7
pi_131311577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ehm, je xbox moet sowieso aan het internet hangen om uberhaubt iets met die codes te kunnen bij mijn weten.
Mogelijk als je je nieuwe account ONLINE aanmeld op je xbox, download ie de unlock voor je nieuwe account. Misschien kan je oude account er dan ook gebruik van maken?
ik ga het vanmiddag proberen, meteen dan maar een internet kabel halen:')
  woensdag 18 september 2013 @ 13:15:50 #81
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_131311580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ben een pc gamer maar ik vind GTA 5 echt vet op de ps3. Het autorijden is zo simpel had dat al na 10 sec door haha.

Vind je? Met een snelle bak vind ik het moeilijker dan Forza eigenlijk. Ik glij als een dronkelap alle kanten op als ik een beetje vaart probeer te maken.
pi_131311581
Iemand die weet waar ik moet zijn voor Simeon's auto's onderaan de map? Volgens de blueprint moet je daar veel geld kunnen krijgen, maar na praktisch alle loodsen/containers te zijn langsgeweest, ben ik radeloos ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_131311584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:14 schreef AthCom het volgende:

Kan iemand mij helpen? :'(
Kan je je ps3 niet formatteren?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131311594
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is wel raar, hoezo niet eerder?
Werkelijk waar geen flauw idee...
  woensdag 18 september 2013 @ 13:16:45 #85
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_131311597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:14 schreef AthCom het volgende:
:'(

Dus voordat ik gisteren GTA V kon spelen op mijn PS3, moest ik eerst updaten naar versie 4.46. Afijn, gedaan. Vervolgens GTA V geïnstalleerd wat niet zo lang duurde, iets van 8-11 MB per seconde.

Gelijk start het spel op met de eerste missie, maar ik wilde eerst mijn CE-code inlossen, dus het spel afgebroken en de PS Store ingegaan, die ook eerst moest updaten alvorens ik de code in kon lossen. De store reageerde heel traag, maar alles ging verder goed.

Toen startte ik het spel weer op en zowel de opstart als de PS3 zelf leken nogal traag te zijn. Geen problemen gehad totdat ik het geld moest oppakken, ik moest zeker 5-10 seconden wachten op de cutscene. Daarna geen problemen tot de autoscène. Haperde 3 keer zo'n 10 seconden toen ik aan het rijden was.

Vervolgens komt dat introstuk, waar de textures helemaal niet klaar waren totdat ik Michael op de bank zag zitten en Franklin aan kwam lopen die in zichzelf leek te praten. Bleek later dat er nog een vent bij liep, maar die was nog niet geladen in het spel. :')

Daarna jatten we de twee auto's, waarna ik wederom om de minuut haperde totdat ik uiteindelijk vastliep. Hier haperde het spel omdat de textures nog niet waren geladen.

Dus, ik deïnstalleer het spel, nu probeer ik het weer te installeren, maar nu doet het spel er bijna 3 minuten over om 1 MB (!) te installeren. Wdn is er aan de hand? ;(

Kan iemand mij helpen? :'(
🍆
  woensdag 18 september 2013 @ 13:17:17 #86
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131311609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:15 schreef Anushaar het volgende:

[..]

ik ga het vanmiddag proberen, meteen dan maar een internet kabel halen:')
Een niet aangesloten xbox kan geen codes valideren lijkt me. En een ingevoerde code via xbox.com kan weer niet "aan" zetten op je niet-aangesloten-xbox.

Of het dan alsnog voor alle actieve accounts op die xbox werkt, durf ik niet te zeggen, maar lijkt me wel.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:17:21 #87
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
pi_131311610
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:16 schreef Johnbon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') :D !
  woensdag 18 september 2013 @ 13:17:54 #88
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131311623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Kan je je ps3 niet formatteren?
Misschien een goed plan, al raak ik dan wel al mijn zooi kwijt; ik heb nl. niet zo 1,2,3 een storage device of zo ...
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:16 schreef Johnbon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leukste thuis zeker. :')
Moira. is tof. :7
pi_131311625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:14 schreef AthCom het volgende:
:'(

Dus voordat ik gisteren GTA V kon spelen op mijn PS3, moest ik eerst updaten naar versie 4.46. Afijn, gedaan. Vervolgens GTA V geïnstalleerd wat niet zo lang duurde, iets van 8-11 MB per seconde.

Gelijk start het spel op met de eerste missie, maar ik wilde eerst mijn CE-code inlossen, dus het spel afgebroken en de PS Store ingegaan, die ook eerst moest updaten alvorens ik de code in kon lossen. De store reageerde heel traag, maar alles ging verder goed.

Toen startte ik het spel weer op en zowel de opstart als de PS3 zelf leken nogal traag te zijn. Geen problemen gehad totdat ik het geld moest oppakken, ik moest zeker 5-10 seconden wachten op de cutscene. Daarna geen problemen tot de autoscène. Haperde 3 keer zo'n 10 seconden toen ik aan het rijden was.

Vervolgens komt dat introstuk, waar de textures helemaal niet klaar waren totdat ik Michael op de bank zag zitten en Franklin aan kwam lopen die in zichzelf leek te praten. Bleek later dat er nog een vent bij liep, maar die was nog niet geladen in het spel. :')

Daarna jatten we de twee auto's, waarna ik wederom om de minuut haperde totdat ik uiteindelijk vastliep. Hier haperde het spel omdat de textures nog niet waren geladen.

Dus, ik deïnstalleer het spel, nu probeer ik het weer te installeren, maar nu doet het spel er bijna 3 minuten over om 1 MB (!) te installeren. Wdn is er aan de hand? ;(

Kan iemand mij helpen? :'(
Voortaan geen intro's meer onderbreken om je DLC te downloaden :P

Denk dit dit de oplossing moet zijn:

ALLES verwijderen, dus game data EN save game, vervolgens overnieuw installeren, eerste missies spelen, DAARNA pas DLC overnieuw downloaden (dat kan gewoon).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_131311637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Een niet aangesloten xbox kan geen codes valideren lijkt me. En een ingevoerde code via xbox.com kan weer niet "aan" zetten op je niet-aangesloten-xbox.

Of het dan alsnog voor alle actieve accounts op die xbox werkt, durf ik niet te zeggen, maar lijkt me wel.
Hij heeft zn code ingevoerd via de site op de pc, maar op het verkeerde account :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_131311641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:15 schreef Anushaar het volgende:

[..]

ik ga het vanmiddag proberen, meteen dan maar een internet kabel halen:')
internet kabel aka netwerkkabel? Ga naar een onderdelen zaak. Netwerk kabels bij dr MM zijn verschikkelijk duur. Je moet niet meer dan 10euro voor 25meter betalen.
pi_131311657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef Pakspul het volgende:

[..]

internet kabel aka netwerkkabel? Ga naar een onderdelen zaak. Netwerk kabels bij dr MM zijn verschikkelijk duur. Je moet niet meer dan 10euro voor 25meter betalen.
Je kan ze ook bij de bouwmarkt halen, kan je per meter halen en dan knal je zelf die aansluitingen erop.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 18 september 2013 @ 13:19:24 #93
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131311662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Voortaan geen intro's meer onderbreken om je DLC te downloaden :P

Denk dit dit de oplossing moet zijn:

ALLES verwijderen, dus game data EN save game, vervolgens overnieuw installeren, eerste missies spelen, DAARNA pas DLC overnieuw downloaden (dat kan gewoon).
Ja. :P

Ik heb alles verwijderd, savegames en speldata, dus ik was nu bezig met opnieuw installeren, maar daar doet-ie dus zo lang over. Ik sta nu op 53 MB. :')
Moira. is tof. :7
  woensdag 18 september 2013 @ 13:19:32 #94
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131311665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij heeft zn code ingevoerd via de site op de pc, maar op het verkeerde account :')
maar dat maakt niet uit. Zolang de xbox niet online is, kan ie dat nieuwe account niet synchroniseren. En dus ook niet achterhalen dat er uberhaubt een code is ingewisseld. Voor welk account dan ook.
pi_131311668
Nou, ik ga weer verder! Doei :P;P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131311678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:19 schreef Cryothic het volgende:

[..]

maar dat maakt niet uit. Zolang de xbox niet online is, kan ie dat nieuwe account niet synchroniseren. En dus ook niet achterhalen dat er uberhaubt een code is ingewisseld. Voor welk account dan ook.
Juist daar heb je helemaal gelijk in.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 18 september 2013 @ 13:20:54 #97
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131311691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:19 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ja. :P

Ik heb alles verwijderd, savegames en speldata, dus ik was nu bezig met opnieuw installeren, maar daar doet-ie dus zo lang over. Ik sta nu op 53 MB. :')
Lijkt eerder een HDD of blu-ray speler probleem
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  woensdag 18 september 2013 @ 13:20:56 #98
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131311693
auto rijden moet ik nog aan wennen,
kan goed zijn over een week of wat dat het allemaal wel soepel gaat, maarja

trouwens
CHOP de HOND



_O_ _O_ _O_ _O_

wat een baze hond is dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee bekant vangde gin haas.
pi_131311699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:19 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Je kan ze ook bij de bouwmarkt halen, kan je per meter halen en dan knal je zelf die aansluitingen erop.
als je een tang hebt moet je dit inderdaad doen, anders zou ik naar een onderdelen shop gaan.
pi_131311701
Over internet kabels, zeker lange, moet je juist NIET de goedkoopste halen! Het bandbreedte verschil tussen cat5/cat6/cat7 is dan juist merkbaar beter! Dus niet luisteren naar degene die zeggen dat je de goedkoopste moet hebben :P google maar.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')