Dit is zo'n lange dubbeldekker die tussen nijmegen en den helder rijdt. Daar is eigenlijk altijd wel een trein met internetverbinding.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind internet in de trein nog zo'n rare gewaarwordingik heb het nog nooit gehad/meegemaakt....maar misschien ligt dat aan de trein die ik neem
ow en mijn taart van gisteren smaakt een beetje raar. Wel lekker, maar na 1 stuk heb je wel genoeg van....
Huh, he? Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hmm....wij hebben kennelijk nog steeds ruzie. Volgens hem valt er niets meer te zeggen...
Damn it! Ik wil NU naar huis!
puckz misschien is het dan goed om idd ff ergens anders heen te gaan dan kan hij ff afkoelen en nadenken en jij ookquote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hmm....wij hebben kennelijk nog steeds ruzie. Volgens hem valt er niets meer te zeggen...
controle van wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Dwyn het volgende:
We zijn trouwens geslaagd voor de controle. Mijn collega kon het haast niet meer aan en de DM maakte een foto van mij met zijn aaiped.
Wij hebben een broodjesactie en die werd gecontroleerd/gejureerd want uiteindelijk kunnen we nog wat winnen ook.quote:
Die heeft wel regelmatig wifi hoor. Gewoon even zoeken als je in de trein zit.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Meestal ga ik maar van Venlo naar Eindhoven. Laatst wel een keer naar Utrecht geweest, maar eigenlijk helemaal niet gezocht naar wifi.....volgende keer toch maar doen
Kan ik me voorstellen Puckz.. Maar hij gaat nu een beetje in de wijven-modus (jij moet raden waarom ik jou stom vind) en dan is afstand misschien inderdaad even goed, zoals Sjaan zegt.. En dan als je thuis bent nog een keer proberenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
En krijg je dan velen pics van boobies te zien ofzo?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik meedoen aan een onderzoek naar seksuele opwindingsrespons bij vrouwen ?Krijg er wel 30 ekkies voor !
*roept boobies*quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik meedoen aan een onderzoek naar seksuele opwindingsrespons bij vrouwen ?Krijg er wel 30 ekkies voor !
Oeh goeie! Vragen of ik dan aan velen tetten mag zittenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En krijg je dan velen pics van boobies te zien ofzo?
Voor dertig euroquote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
2u lang; vragenlijst invullen en:
"Ook zal genitale opwinding gemeten worden, met behulp van een genitaal meetinstrument ter grootte van een tampon."
Zal ik vragen of we het meetinstrument dan ook mee naar huis mogen nemen?
Tot 40 euro reiskostenvergoeding eventueelquote:Op woensdag 18 september 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor dertig eurodan ben je wel een ekten sloeber!
ja dan moet je wel bonnetjes overleggen.... dus dan moet je die kosten wel eerst maken, da's geen winstquote:Op woensdag 18 september 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tot 40 euro reiskostenvergoeding eventueel
Ermagerd of ze even wat in mogen brengen en dat je daar dan 30 euro voor krijgt..quote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
2u lang; vragenlijst invullen en:
"Ook zal genitale opwinding gemeten worden, met behulp van een genitaal meetinstrument ter grootte van een tampon."
Zal ik vragen of we het meetinstrument dan ook mee naar huis mogen nemen?
Oehhh amateurporrrnnnnquote:Op woensdag 18 september 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd of ze even wat in mogen brengen en dat je daar dan 30 euro voor krijgt..![]()
Ze willen het ook nog filmen zeker?
die label kun je er gewoon afhalenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
zo, met zo'n lelijk kermislabel er aan ook. En dan lekker 300 euro voor vragen
Ik vind het wel iets hebben!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
met strikje!!!
NEEEED
Ik had die tassen veel groter verwacht, was verbaasd over hoe klein ze waren toen ik ze op Schiphol zag...quote:Op woensdag 18 september 2013 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
met strikje!!!
NEEEED
er zijn twee maten he! Je hebt hele kleintjes waar echt weinig in kan, of grotere wat imho gewoon een normale tasmaat is maar ik weet niet echt wat jij in je hoofd had hoe groot ze zouden zijn. Mijn candy is iig net zo groot als mijn LV speedyquote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had die tassen veel groter verwacht, was verbaasd over hoe klein ze waren toen ik ze op Schiphol zag...
Jaaaa leukquote:Op woensdag 18 september 2013 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
met strikje!!!
NEEEED
Ik weet toch niet hoe groot een LV speedy is?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn twee maten he! Je hebt hele kleintjes waar echt weinig in kan, of grotere wat imho gewoon een normale tasmaat is maar ik weet niet echt wat jij in je hoofd had hoe groot ze zouden zijn. Mijn candy is iig net zo groot als mijn LV speedy
Hier heb je beetje idee bij een persoonquote:Op woensdag 18 september 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe groot een LV speedy is?![]()
![]()
![]()
Maar ik had ze als echt grote handtas verwacht, maar het was een vrij subtiele maat handtas.. (Wat een ontzettend duidelijke beschrijving)
En ik vond ze er nog steeds erg onpraktisch uitzien. Voor 10 euro zou ik er 1 kopen omdat garpig. En daarna nooit gebruiken omdat onpraktisch
Samen met het strikje bedoel je?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zou denk ik de label aan de andere kant hangen, misschien 2 dinge aan 1 kant beetke teveel, maar zie wle, denk wel dat ik em ga halen
Ja strikje is leuk!!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Samen met het strikje bedoel je?
Omdat er een plastic strik aan hangt??? Kun je geen plastic strik aan je bestaande tas hangen?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zou denk ik de label aan de andere kant hangen, misschien 2 dinge aan 1 kant beetke teveel, maar zie wle, denk wel dat ik em ga halen
het is geen plasticquote:Op woensdag 18 september 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat er een plastic strik aan hangt??? Kun je geen plastic strik aan je bestaande tas hangen?
Hey, we hoeven niet alles hetzelfde leuk te vinden hequote:Op woensdag 18 september 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat er een plastic strik aan hangt??? Kun je geen plastic strik aan je bestaande tas hangen?
Ja dat kon ik van te voren ook wel vertellen dat je het te duur zou vindenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het veel geld voor een rubber strik.
Nee die ombre is niet heel handig als je tas een zooi is iddquote:Op woensdag 18 september 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind die met die 'overgang' wel leuk.. maar ik pleur zoveel zooi in mijn tas; dat zou er echt niet uitzien
Ja ik heb hem dus in het ekt gezien op Schiphol bij die hele-dure-dingen-winkelquote:Op woensdag 18 september 2013 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier heb je beetje idee bij een persoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, ik voel me allerminst gedwongen, ik zeg alleen dat ik het veel geld vind voor een rubber strik.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat kon ik van te voren ook wel vertellen dat je het te duur zou vinden![]()
Maar je hoeft er niet mee te lopen niemand dwingt je, ik vind het tof.
Ja ik wou voordat ik naar thailand ging ook een candy op schiphol halen maar toen ik de kleur IRL zag vond ik hem echt heel tegenvallen dus niet gekochtquote:Op woensdag 18 september 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dus in het ekt gezien op Schiphol bij die hele-dure-dingen-winkel![]()
Maar voordat ik hem in het echt zag dacht ik dus dat die groter was
ze zijn 200quote:Op woensdag 18 september 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Andere furla's zijn wel gaafIk zie mezelf alleen nooit 300 euro uitgeven aan een tas
![]()
Yay voor markten en tassen voor een tientje
Ow... die die ik mooi vond was dan 300 en 355quote:
Oh nee die zijn duurder iddquote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow... die die ik mooi vond was dan 300 en 355
maar ook geen 200 dus![]()
Ik ben ook goedkoop opgevoed, ik heb juist mijn moeder geleerd om af en toe es ff wat meer uit te gevenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg al, het kostte me oprecht al veel moeite om mijn huidige tas te kopen en daar zat al 50% korting op en kostte nog 65 euro.
Ik zou soms wel willen dat ik mezelf meer luxe kon gunnen maar het zit er gewoon ècht niet in, ik ben uiterst goedkoop opgevoed
Ja dat is het idd ook. Ik vind het gewoon veel geld om in 1x uit te geven en koop liever 5 tassen voor dat bedrag die ik dan over een x aantal jaar kan vernieuwen ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee die zijn duurder idd
Mja ach, als je het gebruikt vind ik het niet duur, als het in de kast ligt te verstoffen dan wel. Denk dat als je untried nagellakjes bije lkaar optelt het ook wel 200 euro bij elkaar is, dit is alleen wat meer geld in 1x
Maar t is natuurlijk maar net wat je waard vind om geld ana uit te geven
Ik ga er iig ff over nadenken
Ik twijfel alleen, ik wou dus eerst die paarsige kleur op die foto, maar irl was die dus niet mooi. Ik vond toen die blauwe erg mooi, en met dat paarse strikje eraan ziet het er heel tof uit maar dat strikje staat dus niet op de site, alleen een felle roze die er niet zo mooi bijpast of gewoon een blauwe, maar dan is t wel blauw op blauw ... hmmm...
Dat is wel een tas die je voor meerdere dingen kunt gebruiken en qua kleur past het ook bij meer dingen , een candybag is sowieso wel een tas die niet overal bij past en waar je de kleur of de tas zelf sneller zat kan zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 13:27 schreef Mss het volgende:
Mijn cowboysbag van ¤120 was voor mij ook wel echt de max. En die heb ik nog gekregen ook
ja pcies zoals k net al zei een candybag is wel een waar je veel sneller op uitgekeken bent en dan is t altijd zondequote:Op woensdag 18 september 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat is het idd ook. Ik vind het gewoon veel geld om in 1x uit te geven en koop liever 5 tassen voor dat bedrag die ik dan over een x aantal jaar kan vernieuwen ofzo
Ik ben gewoon snel uitgekeken op mode; dan is het alleen maar goed dat ik voor goeikoop gaZelfkennis
Ja, ik heb hem vooral gekocht omdat hij zo ontzettend degelijk is. Ik ben zo'n enorme sloophamer, maar dit is zo'n goeie kwaliteit dat ik het er wel voor over heb. Alleen jammer dat de kleur iets anders is uitgevallen, maar het is wel een tas die bijna overal bij kan.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is wel een tas die je voor meerdere dingen kunt gebruiken en qua kleur past het ook bij meer dingen , een candybag is sowieso wel een tas die niet overal bij past en waar je de kleur of de tas zelf sneller zat kan zijn
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vooral gekocht omdat hij zo ontzettend degelijk is. Ik ben zo'n enorme sloophamer, maar dit is zo'n goeie kwaliteit dat ik het er wel voor over heb. Alleen jammer dat de kleur iets anders is uitgevallen, maar het is wel een tas die bijna overal bij kan.
en dan dat priem na een dag een gebroken vinger heeft ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar die bh's van jou moeten ook enoooooorme jetters ophoudenBeter gebruik je mijn handen als bh
![]()
![]()
Ja echt, je wil niet weten HOE vaak er ineens een beugel breekt. En dat zijn gewoon metalen dingen jongeuh!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan dat priem na een dag een gebroken vinger heeft ofzo
Heel mijn arm in het gips ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan dat priem na een dag een gebroken vinger heeft ofzo
Mag ik dan boobies op het gips tekenen?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heel mijn arm in het gips ofzo![]()
ja pcies hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heel mijn arm in het gips ofzo![]()
Killer boobies!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt, je wil niet weten HOE vaak er ineens een beugel breekt. En dat zijn gewoon metalen dingen jongeuh!
Wedden dat je dan dóór het gips zit en zo mijn arm er afhakt??quote:Op woensdag 18 september 2013 13:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Mag ik dan boobies op het gips tekenen?
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wedden dat je dan dóór het gips zit en zo mijn arm er afhakt??
*has a scared*![]()
Je moet bij priem in t team gaan en dan iedereen van de tegenpartij uitschakelen!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Mss het volgende:
Jammer dat ik niet kan derbyen, anders had ik al een naam gehad
Is toegestaan overigensquote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Mss het volgende:
Gewoon met een tetstoot iedereen van de baan af keilen
JA ERMAHGERD EN DAN BAM BAM BAM IEDEREEN VAN DE BAAN GEBOOBDquote:Op woensdag 18 september 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is toegestaan overigens
KOM BIJ ONS DERBYEN ERMAHGERD WINNERRSSSSS
lolwut?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
GVDDDD
ik ben al een tijdje aan t kutten met zelda, sta voor een muur en ik bommen gooien en liedjes spelen en wat dan ook allemaal maar die muur blijft maar gewoon staan, kan ik er gewoon doorheen lopen?![]()
TROLLSPEL!
Sjaanquote:Op woensdag 18 september 2013 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben nu als een malle door die tempel gaan rennen door de muren heen met het resultaat dat ik nu niet meer weet waar ik ben of waar ik vandaan kwam en door welke murn je nou wel of niet kan lopen
ik heb hier niet goed over nagedacht
ik ben ondertussne ook door de vloer heen gevallen en zit nu in een of andere val met allemaal skeletjes die op je springen als je te dichtbij komt, halpquote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gamer problems zijn echt grappig om te lezen
KOOPA IS COMING TO GET YOUquote:Op woensdag 18 september 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
JA IK KRIJG DIE MUUR NIET OPEN EN IK ZING BRAAF EEN LIEDJE MAAR IK MAG NIET DOOR DE MUUR HEEN LOPEN.
Het klinkt zo briljant als je het hele spel niet kent![]()
Is eigenlijk met alles van Nintendo volgens mij![]()
JA IK KAN DIE PIJP NIET INKLIMMEN TERWIJL IK OVER DIE VUURBAL HEEN MOET MAAR ER ZIT EEN FUCKING SCHILDPAD ACHTER ME AAN!
Het liedje zingen is wel fucking briljant jaquote:Op woensdag 18 september 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
JA IK KRIJG DIE MUUR NIET OPEN EN IK ZING BRAAF EEN LIEDJE MAAR IK MAG NIET DOOR DE MUUR HEEN LOPEN.
Het klinkt zo briljant als je het hele spel niet kent![]()
Is eigenlijk met alles van Nintendo volgens mij![]()
JA IK KAN DIE PIJP NIET INKLIMMEN TERWIJL IK OVER DIE VUURBAL HEEN MOET MAAR ER ZIT EEN FUCKING SCHILDPAD ACHTER ME AAN!
Gr gr henk ria en de kidsquote:Op woensdag 18 september 2013 14:06 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerdik zie iemand reageren op een FB status van iemand. En dan zegt ze: groetjes *insert naam hier* EN DAN TAGT ZE ZICHZELF OMDAT ZE DIE HELE FUCKING NAAM SELECTEERT.
ehmygewrdquote:Op woensdag 18 september 2013 14:06 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerdik zie iemand reageren op een FB status van iemand. En dan zegt ze: groetjes *insert naam hier* EN DAN TAGT ZE ZICHZELF OMDAT ZE DIE HELE FUCKING NAAM SELECTEERT.
Even kijken, 7 september, zijn dus ruim 1,5e week onderweg geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, wanneer was jouw ILNP geshipt?
Pics! Hihahoquote:Op woensdag 18 september 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rolletje erintoffe fotomeneer!
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pijn van verkeerd liggen is morgen wel weer over toch? [/pijn-noob]
Mooi. Ik moet morgen met een kind in de weer waarbij ik geen rugpijn kan gebruikenquote:
desnoods ff pijnstiller voordat je gaat slapen zodat je goed door tukt en ontspantquote:Op woensdag 18 september 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi. Ik moet morgen met een kind in de weer waarbij ik geen rugpijn kan gebruiken
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
desnoods ff pijnstiller voordat je gaat slapen zodat je goed door tukt en ontspant
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je al een hele dag denkt: Jeetje wat is het rustig! En er nu pas achter komt dat we al een hele dag geen mail binnen hebben gekregen van buitenaf![]()
Ik dacht gewoon dat klanten mijn mails niet wilden beantwoorden![]()
En jij dacht net "wat doe ik mijn werk goed, ik krijg helemaal geen klachten, everybody's happyquote:Op woensdag 18 september 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je al een hele dag denkt: Jeetje wat is het rustig! En er nu pas achter komt dat we al een hele dag geen mail binnen hebben gekregen van buitenaf![]()
Ik dacht gewoon dat klanten mijn mails niet wilden beantwoorden![]()
Jupquote:Op woensdag 18 september 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij dacht net "wat doe ik mijn werk goed, ik krijg helemaal geen klachten, everybody's happy"
Dat is net als als je op Fok zit en denkt "hm.. rustig in het topic" en dan blijk je op een verkeerde pagina van het topic te zitten en zijn er al 3 miljoen nieuwe postsquote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup
Ohai 22 nieuwe tickets en 18 nieuwe mails![]()
Duss...![]()
Ja, die zag ik van de week al in een facebook-advertentie.. En toen dacht ik al "ERMAGERD NEEDZ O NEE NO MONEHquote:Op woensdag 18 september 2013 15:13 schreef Debsterr het volgende:
Dit vind ik nou echt wat voor Schaar
http://ichica.nl/vandaag/11056/butterfly-watch
Ebay kost dat ding 4 dollarquote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, die zag ik van de week al in een facebook-advertentie.. En toen dacht ik al "ERMAGERD NEEDZ O NEE NO MONEH".
Ik vind ze tof![]()
Even opzoeken wat de verzendkosten daar zijn
Sterker nog, heb er nu 1 voor iets meer dan een euroquote:Op woensdag 18 september 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item4175fdafbe
Falenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sterker nog, heb er nu 1 voor iets meer dan een euro![]()
quote:Bedankt voor je aankoop!
Je ontvangt binnenkort een bevestiging via e-mail.
Ik volg hem niet...quote:Op woensdag 18 september 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat vinden jullie, klacht indienen?
De pakketjesman komt dus tegenwoordig niet meer boven omdat het verplicht is, dus dan moet ik het beneden ophalen, okay. Maar sinds kort heeft ie zo weinig geduld dat hij aanbelt, en zodra ik de benedendeur open doe zet hij t pakketje binnen en gaat ie weg, ik vind dit dus raar.
Pakketjesmannetjes zijn niet verplicht om naar boven te komen als er geen lift is dus dat doen ze ook niet. Dus hij belt aan, ik doe de voordeur open want zoals nu regent het bv, vroeger stond hij dan beneden in de gang maar tegenwoordig is hij dus al weg zodra k beneden benquote:Op woensdag 18 september 2013 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik volg hem niet...
Waarom komt hij niet meer boven?
En jij zet dus de benedendeur open vanaf boven en dan gaat hij weg?
Beneden deur dicht laten en alleen laten weten dat je naar beneden komt een optie?
heeft ie je geblokkeerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Feestboek is raar. Krijg uit het niets geen meldingen meer als Joop ergens op reageert waar ik ook op gereageerd heb. En ook echt alleen bij hem. Ik snap het niet.
Je kunt denk ik wel intercommen met "ik kom er aan" maar de deur dicht laten. Toch Sjaan?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
Heb je dan niet de kans dat-ie weggaat omdat er niemand open doet?
De lui worden toch vaak betaalt voor elk pakket dat bezorgd wordt en niet voor een pakket dat niet bezorgd wordt?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
nee want ik spreek hem wel via de intercom, ik zeg voortaan wel ik kom eraan en doe de deur niet meer openquote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt denk ik wel intercommen met "ik kom er aan" maar de deur dicht laten. Toch Sjaan?
ERMAHGERD HIJ IS GAYYYYYYYquote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De lui worden toch vaak betaalt voor elk pakket dat bezorgd wordt en niet voor een pakket dat niet bezorgd wordt?![]()
Tenzij hij het buiten laat staan dan.
Maar hij kwam voorheen wel binnen, dus hij heeft je boobs al gezien? En nog steeds laat hij het staan?
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd is de date van Bami pakketjesman?
Op m'n eigen posts krijg ik wel meldingen als 'ie wat zegt. IK SNAP HET NIEHIEHIET.quote:
Ja snap ik! Ik heb er nooit zo bij stilgestaan toen we nog op de flat woonden en hobbelde altijd gewoon ff naar beneden (portiek flar, 3e verdieping), maar het is wel kak ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind t ook super kut trouwens dat pakketjesman niet meer boven hoeft te komen
Daar zijn ze voor toch?quote:
Fuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 18 september 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item4175fdafbe
quote:Thank you for your purchase!
You will receive an email confirmation shortly.
Die is leuk, ik had hem daarvoor ook al gespamd idd, maar denk toch dat ie iets te fel is voor mijquote:
Ja, alleen niet bij V&D besteld want daar hadden ze alleen nog M....quote:Op woensdag 18 september 2013 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die is leuk, ik had hem daarvoor ook al gespamd idd, maar denk toch dat ie iets te fel is voor mij
pics als je hem hebt!
of bedoel je niet die van v&d?
Zeker.quote:
Oke gaaf ben benieuwdquote:Op woensdag 18 september 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alleen niet bij V&D besteld want daar hadden ze alleen nog M....
Dezequote:Op woensdag 18 september 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, alleen niet bij V&D besteld want daar hadden ze alleen nog M....
Ik heb dezefde voor 2 euroquote:
Via andere ebay-er?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dezefde voor 2 euro
quote:
VERDOMME MIJNEN EUROquote:Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag die van Debs en dacht DAT MOET NOG GOEDKOPER KUNNEN![]()
DAAR HAD JE NOG EEN HALF HORLOGE EXTRA VAN KUNNEN KOPEN!quote:
Ja nou ben ik boosquote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAAR HAD JE NOG EEN HALF HORLOGE EXTRA VAN KUNNEN KOPEN!
quote:Bedankt voor je aankoop!
Je ontvangt binnenkort een bevestiging via e-mail.
1 euro is nauwelijks falen johquote:Op woensdag 18 september 2013 16:25 schreef Mss het volgende:
Ik onderdruk mijn faaldrang door op de site van de ikea te kijken naar wat ik straks allemaal in mijn nieuwe woning wil hebben terwijl ik nog helemaal niet weet óf ik hem krijg en HOE hij ingedeeld is
Jup!quote:Op woensdag 18 september 2013 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze?
http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview
ik oquote:Op woensdag 18 september 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik vind eigenlijk dat ik wel naar huis mag.
kun je gewoon naar hause?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja mijn acht uur zijn nog niet helemaal vol maar schijt, net voor de derde keer vandaag 't hele verhaal verteld en ik vind t wel mooi zo.
Tuurlijk kan dat. Ik heb een kantoorbaanquote:Op woensdag 18 september 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je gewoon naar hause?
if so, lekker gaan, dat snappen ze toch wel dat e dr ff klaar mee bent?
ja ik weet toch niet hoe dat gaat jonge, als werkloze marginaalquote:Op woensdag 18 september 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Ik heb een kantoorbaan![]()
tof, maar wel een kast die je nadat je hem hebt neergezet nooit meer moet willen verplaatsenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
Ik wil deze kleronkast
http://www.leenbakker.nl/(...)nkast_sprint_3-deurs
Gewoon gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja mijn acht uur zijn nog niet helemaal vol maar schijt, net voor de derde keer vandaag 't hele verhaal verteld en ik vind t wel mooi zo.
met het soort werk wat jij normaal deed kan 't ook niet (zorg, maar ook leraren en verkopers en alles). Het GROTE voordeel van een kantoorbaan is, als je geen meetings meer hebt en geen dingen die PERSÉ vandaag af moeten, je gewoon kan gaan als de omstandigheden er om vragen.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik weet toch niet hoe dat gaat jonge, als werkloze marginaal
De Varia 3 beuken heet tegenwoordig sprintquote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
Ik wil deze kleronkast
Ik heb ook zoiets en het flikkert van ellende uit elkaar na een paar jaar. Ik zou wat fatsoenlijkers kopen. Ja die kwam ook van leen bakker,quote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef Mss het volgende:
Ik wil deze kleronkast
Da's het grote voordeel ja. Ik moet wel eens mensen uitleggen dat als ik moet werken, ik niet zomaar even weg kan of een middagje vrij kan nemen op korte termijnquote:Op woensdag 18 september 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met het soort werk wat jij normaal deed kan 't ook niet (zorg, maar ook leraren en verkopers en alles). Het GROTE voordeel van een kantoorbaan is, als je geen meetings meer hebt en geen dingen die PERSÉ vandaag af moeten, je gewoon kan gaan als de omstandigheden er om vragen.
En zelfs dan kan ik ook thuis die laptop inpluggen en verder werken. Kantoorbanen
Ik heb dus de tweedeurs variant daarvan. Die heb ik in Maastricht overgenomen van de vorige bewoonster, toen meegenomen en hij staat bij mijn ouders en is daar geconfisqueerd. Nu weet ik idd niet of hij dat gaat overleven om nog een keer mee te gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof, maar wel een kast die je nadat je hem hebt neergezet nooit meer moet willen verplaatsen
okay, da's inderdaad wel vet chill.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met het soort werk wat jij normaal deed kan 't ook niet (zorg, maar ook leraren en verkopers en alles). Het GROTE voordeel van een kantoorbaan is, als je geen meetings meer hebt en geen dingen die PERSÉ vandaag af moeten, je gewoon kan gaan als de omstandigheden er om vragen.
En zelfs dan kan ik ook thuis die laptop inpluggen en verder werken. Kantoorbanen
Juh prima tochquote:Op woensdag 18 september 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja man, ik doe het standaard 1 dag in de week. Kan ik slapen tot half negen, want ik hoef niet te make-uppen en te reizen en alles. En dan lekker in je onderbroek werkenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, da's inderdaad wel vet chill.
Ik heb dat inderdaad nooit eerder meegemaakt, maar zomg de voordelen! als je niet lekker bent hoef je je niet direct ziek te melden, wat in de zorg wel noodzakelijk is anders ga je d00d door de werkdruk enzo, maar kun je lekker relaxed vanuit huis werken ofzo.
Ik wil ook een kantoorbaan
Alleen de bovenkantquote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja man, ik doe het standaard 1 dag in de week. Kan ik slapen tot half negen, want ik hoef niet te make-uppen en te reizen en alles. En dan lekker in je onderbroek werken![]()
(wel zorgen dat je je aankleedt voordat je een call start met video
mehehehe, zit je daar in je badjas en plofkop, heul vergeten en dan je conference call startenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja man, ik doe het standaard 1 dag in de week. Kan ik slapen tot half negen, want ik hoef niet te make-uppen en te reizen en alles. En dan lekker in je onderbroek werken![]()
(wel zorgen dat je je aankleedt voordat je een call start met video
er zitten nog gradaties tussen een kast voor het leven en de "kwaliteit" van Leen Bakkerquote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef Mss het volgende:
Het hoeft ook niet allemaal jarenlang mee te kunnen. Ik wil genoeg nu iets wat groot genoeg is en als ik afgestudeerd ben en een baan en een echt huis koop ik wel iets wat ik mooi vind.
Ja, maar die tweedeurs gaat bij mij dus al 8 jaar mee, en hij is minimaal een keer verhuisd en ligt vol met boeken nu en hij is nog primaquote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zitten nog gradaties tussen een kast voor het leven en de "kwaliteit" van Leen Bakker
het gros flikkert daar in de showroom al uit elkaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn eettafel van Leen Bakker is trouwens ook wel lang mee gegaan. Maar ik dacht altijd dat dat gewoon een uitzondering was
Ja maar er zijn 835645762 winkels die zulke kasten verkopenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Mss het volgende:
http://www.leenbakker.nl/(...)nkast_sprint_2-deurs
http://i43.tinypic.com/2gwc22x.jpg
Das toch dezelfdon?
Omdat dat echt aids is als je iets probeert te vinden in je kast. Alsof je in een zwart gat grijptquote:
Oh lulzquote:Op woensdag 18 september 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat dat echt aids is als je iets probeert te vinden in je kast. Alsof je in een zwart gat grijpt
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59895318/#/S79872924
Maar dezon dus, en dan moet je deuren, en ieder plankje en haakje er los bij kopen?
Wil je vierdeurs?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Mss het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59895318/#/S79872924
Maar dezon dus, en dan moet je deuren, en ieder plankje en haakje er los bij kopen?
zes in de smalle kast en ZWEI in de brede.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef Mss het volgende:
Ohja idd, en dan heb je twee losse kasten maar dat is niet zo'n probleem.
HOEveel planken heb jij erin?
Dafuq, 3 planken voor die hele unit?quote:Incl. 1 kledingroede en 3 verstelbare planken.
Incl. handgrepen.
Ohja fuck ik moet ook nog spullen 'hop in de laai' kunnen gooien. Hoewel ik nu ook geen laaien hebquote:Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zes in de smalle kast en ZWEI in de brede.
Ik heb ook nog twee laaien in de smalle, 1 voor onderbroeken/BH's en 1 voor sokken
je kan er losse bij kopen!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, 3 planken voor die hele unit?
Natuurlijk heb ik een stang, ik heb dertig jurken ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja fuck ik moet ook nog spullen 'hop in de laai' kunnen gooien. Hoewel ik nu ook geen laaien heb.
En heb je ook een stang?
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Mss het volgende:
HALLON IKEA VERKOOP GEWOON EENS EVEN EEN COMPLETE KAST ERMAHGERD JAWOHL JWZZ
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of je neemt gewoon die campingkast
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30246468/
Met deze erbij:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60122471/
Ja loller ik dacht alquote:Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een stang, ik heb dertig jurken ofzo
Daar moest ik ook om lachenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Belangrijkste voordelen
- Een spiegeldeur is plaatsbesparend omdat je geen wand- of vloeroppervlak nodig hebt voor een aparte spiegel.
Kun je je voorstellen hoe een Leenbakker kast isquote:Op woensdag 18 september 2013 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vond die paxkast dikke aids om in elkaar te zettenen de deuren staan er al een maand naast
die zijn wel fakking handigquote:Op woensdag 18 september 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vind ik ook tof, omdat 3 miljoen verschillende vakken:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90120574/
Doet Leen Bakker wel graduit bezorgen? Nee zeker? Bij Ikea moesten we bijbetalen omdat we op de 4e wonen. En er is een liftquote:Op woensdag 18 september 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe een Leenbakker kast is!!!!
Waar wil je die kleding onder de brug dan laten?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:13 schreef Mss het volgende:
Misschien krijg ik die woning heul niet en moet ik onder een brug wonen dan heb ik heul geen kast nodig
Alles tegelijkertijd aantrekken anders vries ik doodquote:Op woensdag 18 september 2013 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar wil je die kleding onder de brug dan laten?![]()
Je hebt sowieso een kast nodig
Ermahgerd daar kun je in wonen!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Mijn stiefvader gaat een kast voor ons maken van 2.70 hoog en 2.60 breed
Over 10 jaar is ie klaar?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Is dat dan echt tot het plafond? Krijg je er dan ook een trapje bijquote:Op woensdag 18 september 2013 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Zo de hele Vlaardingse gay bevolking in je kastquote:Op woensdag 18 september 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Daar kunnen wel velen mensen uit komen dan!
Fuck!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai. Longontsteking. Kut man:X
Dat je zo alleen de kast open kan doen als je een liedje zingtquote:
Onder andere. Andere pijn komt van de zoveelste maagontstekingquote:Op woensdag 18 september 2013 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuck!
Is dat waar de pijn vandaan kwam?
Was je bang dat we zouden twijfelen aan je kneuzigheid?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Onder andere. Andere pijn komt van de zoveelste maagontsteking
Ja johquote:Op woensdag 18 september 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was je bang dat we zouden twijfelen aan je kneuzigheid?
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Onder andere. Andere pijn komt van de zoveelste maagontsteking
EN DAT ZIJN ER VELEN ERMAHGERDquote:Op woensdag 18 september 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo de hele Vlaardingse gay bevolking in je kast
Of de auto zat dicht en zo bleven alle afweeksels netjes binnen?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef Mss het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)0-jaar-gevonden.html
Ik verwonder me, zo'n lichaam is toch allang weg na 40 jaar onder water?
Ja maar in water gaat ontbinding toch velen sneller?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of de auto zat dicht en zo bleven alle afweeksels netjes binnen?
Tandenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je toch niet direct iemand mee identificeren?
Ik las handboeienquote:Op woensdag 18 september 2013 17:53 schreef Diconnected het volgende:
Kast gaat tot plafond jakan er velen zooi in (aangezien meneer nogal veel zooi heeft
). En ook handdoeken, beddengoed enz. Oh en m'n schoenen en tassen collectie
Update:quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Fijn dat het uitgepraat isquote:Op woensdag 18 september 2013 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Update:
Veel gehuild en gepraat.
Bottom line: ik zie het werk niet liggen of ik denk er veel te makkelijk over. Daar ergert hij zich kapot aan maar hij pot het allemaal op.
Afgesproken dat ik wanneer ik thuis kom van mijn werk eerst even wat ga eten, sigaretje roken en dan even nadenken welk klusje ik kan gaan doen. Daarna pas mijn hobby's.
Het klinkt zo simpel he?
Als het dan niet opgelost is over een tijd hem een lijst laten maken van de dingen die hij graag wil dat je doet? Lijkt me wel een goeden idee dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Update:
Veel gehuild en gepraat.
Bottom line: ik zie het werk niet liggen of ik denk er veel te makkelijk over. Daar ergert hij zich kapot aan maar hij pot het allemaal op.
Afgesproken dat ik wanneer ik thuis kom van mijn werk eerst even wat ga eten, sigaretje roken en dan even nadenken welk klusje ik kan gaan doen. Daarna pas mijn hobby's.
Het klinkt zo simpel he?
Dat wil hij niet, hij wil me geen dingen opdragen, ik moet het uit mezelf zien en doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het dan niet opgelost is over een tijd hem een lijst laten maken van de dingen die hij graag wil dat je doet? Lijkt me wel een goeden idee dan.
Yup...en ik had zelf het idee dat het wel liep zo. Ik doe mijn best iig. ruim de rommel van het koken meteen op, meteen afwassen na het eten, hou de tafel redelijk netjes met al mijn spulletjes. Alleen de schone was stapelt zich regelmatig op, en ik besteed vrij weinig aandacht aan de vuile was want 'die doet hij altijd' Maar dat laatste is dus een aanname die ik beter niet had kunnen makenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fijn dat het uitgepraat is.
Maar jullie zijn hier toch al eerder tegenaan gelopen?
Dat jij gewoon niet ziet wat er nog gedaan moet worden?
Ja maar blijkbaar zie jij het niet uit jezelf? Dus dan is het msschien juist fijner als hij het aangeeft?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij wil me geen dingen opdragen, ik moet het uit mezelf zien en doen.
[..]
Yup...en ik had zelf het idee dat het wel liep zo. Ik doe mijn best iig. ruim de rommel van het koken meteen op, meteen afwassen na het eten, hou de tafel redelijk netjes met al mijn spulletjes. Alleen de schone was stapelt zich regelmatig op, en ik besteed vrij weinig aandacht aan de vuile was want 'die doet hij altijd' Maar dat laatste is dus een aanname die ik beter niet had kunnen maken
Hij is haar vriend, niet haar vader.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar zie jij het niet uit jezelf? Dus dan is het msschien juist fijner als hij het aangeeft?
Ik ben het ook met je eens hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is haar vriend, niet haar vader.
Niet lullig bedoeld puckz maar het lijkt mij ook beter dat je gewoon zelf even goed rondkijkt en ziet wat er moet gebeuren, je bent oud en wijs genoeg en hij hoeft het niet voor te kauwen. Dus gewoon idd als je thuis komt eerst de dingen doen die jij denkt dat er gedaan moet worden, en dan je hobby's. Mocht hij vinden dat je dingen moet doen die je dan niet gedaan heb is het wel handig dat hij het dan even aangeeft omdat jij het blijkbaar niet zo ziet en hij wel en dan zie je ook hoe hij er over denkt.
Precies, het moet van beide kanten komen. Het kan zijn dat jij iets niet rommelig vind en hij wel, dus dan kan het zijn dat jij het niet opruimt en hij zich er aan irriteert, dan moet hij het gewoon even aangeven. En jij moet ook natuurlijk aangeven als je vind dat hij doordraaft in bepaalde dingen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens hoor.
Maar wanneer dat dus niet naar wens gaat en irritatie opwekt heb ik wel even een seintje nodig en niet meteen een bom die op scherp staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |