Dit is zo'n lange dubbeldekker die tussen nijmegen en den helder rijdt. Daar is eigenlijk altijd wel een trein met internetverbinding.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind internet in de trein nog zo'n rare gewaarwordingik heb het nog nooit gehad/meegemaakt....maar misschien ligt dat aan de trein die ik neem
ow en mijn taart van gisteren smaakt een beetje raar. Wel lekker, maar na 1 stuk heb je wel genoeg van....
Huh, he? Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hmm....wij hebben kennelijk nog steeds ruzie. Volgens hem valt er niets meer te zeggen...
Damn it! Ik wil NU naar huis!
puckz misschien is het dan goed om idd ff ergens anders heen te gaan dan kan hij ff afkoelen en nadenken en jij ookquote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hmm....wij hebben kennelijk nog steeds ruzie. Volgens hem valt er niets meer te zeggen...
controle van wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Dwyn het volgende:
We zijn trouwens geslaagd voor de controle. Mijn collega kon het haast niet meer aan en de DM maakte een foto van mij met zijn aaiped.
Wij hebben een broodjesactie en die werd gecontroleerd/gejureerd want uiteindelijk kunnen we nog wat winnen ook.quote:
Die heeft wel regelmatig wifi hoor. Gewoon even zoeken als je in de trein zit.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Meestal ga ik maar van Venlo naar Eindhoven. Laatst wel een keer naar Utrecht geweest, maar eigenlijk helemaal niet gezocht naar wifi.....volgende keer toch maar doen
Kan ik me voorstellen Puckz.. Maar hij gaat nu een beetje in de wijven-modus (jij moet raden waarom ik jou stom vind) en dan is afstand misschien inderdaad even goed, zoals Sjaan zegt.. En dan als je thuis bent nog een keer proberenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
En krijg je dan velen pics van boobies te zien ofzo?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik meedoen aan een onderzoek naar seksuele opwindingsrespons bij vrouwen ?Krijg er wel 30 ekkies voor !
*roept boobies*quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik meedoen aan een onderzoek naar seksuele opwindingsrespons bij vrouwen ?Krijg er wel 30 ekkies voor !
Oeh goeie! Vragen of ik dan aan velen tetten mag zittenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En krijg je dan velen pics van boobies te zien ofzo?
Voor dertig euroquote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
2u lang; vragenlijst invullen en:
"Ook zal genitale opwinding gemeten worden, met behulp van een genitaal meetinstrument ter grootte van een tampon."
Zal ik vragen of we het meetinstrument dan ook mee naar huis mogen nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |