Toen ik begon met Michael ben ik eerst gaan tennissen. Niemand weet waarom.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:22 schreef jackson het volgende:
Ik vraag me trouwens redelijk hard af waarom ik eerst een uur taxi heb gereden in GTA. Moest bij de derde knaap achter hem aan omdat hij niet wilde betalen.
Omdat het verdomme allemaal kanquote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen ik begon met Michael ben ik eerst gaan tennissen. Niemand weet waarom.
Gelukkig... Mede-idiotenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen ik begon met Michael ben ik eerst gaan tennissen. Niemand weet waarom.
mensen overvallen die net bij een ATM geld hebben gepindquote:Op woensdag 18 september 2013 10:23 schreef Differ het volgende:
Waarmee kan je nou snel money maken in het begin van het spel?
Eigenlijk had ik de intentie om met Michael z'n eigen dochter te ballen, maar dat kan dus nietquote:
Richten met Lquote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef Friday12 het volgende:
Niemand? zit op elke knop te rammen maar gebeurd gewoon niets.....
linker pookje tegendraads bewegen. Dus naar beneden om omhoog te zwemmen (uit mn hoofd)quote:Op woensdag 18 september 2013 10:28 schreef Friday12 het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe de fuck ik omhoog zwem....
Nu slaat het de andere kant opquote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik de intentie om met Michael z'n eigen dochter te ballen, maar dat kan dus niet
Ok eindelijkquote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef Rijssi het volgende:
[..]
linker pookje tegendraads bewegen. Dus naar beneden om omhoog te zwemmen (uit mn hoofd)
Tips die ik heb gelezen is, spaar geld tot je panden/winkels kan kopen + stockmarket, koop stock in vliegtuig merk A, ga naar het vliegveld en schiet vliegtuigen van merk B uit de lucht.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:23 schreef Differ het volgende:
Waarmee kan je nou snel money maken in het begin van het spel?
Dat is wel baas.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:31 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Tips die ik heb gelezen is, spaar geld tot je panden/winkels kan kopen + stockmarket, koop stock in vliegtuig merk A, ga naar het vliegveld en schiet vliegtuigen van merk B uit de lucht.
Merk B zijn stock crasht, merk A groeit.
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:31 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Tips die ik heb gelezen is, spaar geld tot je panden/winkels kan kopen + stockmarket, koop stock in vliegtuig merk A, ga naar het vliegveld en schiet vliegtuigen van merk B uit de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Hahaha die ga ik proberenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:31 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Dat is vreemd, waarom staat zijn dochter ook niet in de keuken?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef kaos- het volgende:
Wat ik wel heel bijzonder vond toen ik voor de eerste keer door het huis van Michael liep :
Z'n dochter stond op de bank en z'n vrouw stond op het aanrecht, zonder enige reden. Snapte er geen moer van.
Vaag...ik heb werkelijk waar nog geen een keer (ff afkloppen) last gehad van een bug of pop up. Alleen langs het strand gelopen en dat je in de verte bomen zag....maar de heuvel waar ze op stonden nietquote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef kaos- het volgende:
Wat ik wel heel bijzonder vond toen ik voor de eerste keer door het huis van Michael liep :
Z'n dochter stond op de bank en z'n vrouw stond op het aanrecht, zonder enige reden. Snapte er geen moer van.
9/10quote:Op woensdag 18 september 2013 10:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is vreemd, waarom staat zijn dochter ook niet in de keuken?
Ik heb zelfs pop-up van een weg op de minimap gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 10:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vaag...ik heb werkelijk waar nog geen een keer (ff afkloppen) last gehad van een bug of pop up. Alleen langs het strand gelopen en dat je in de verte bomen zag....maar de heuvel waar ze op stonden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Dat is het inderdaad, net de xbox hd aan mn computer gehangen en hij geeft geen enkele reactie, draait wel maar niet op volle snelheid dus die is kaput.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:41 schreef Mothzor het volgende:
Money tipDie klinkt wel geniaal... Zelf al gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Ik wel, was in een steeg, ik heb geen koffer gevonden, en ben 10 minuten bezig geweest om de politie af te schudden.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Die klinkt wel geniaal... Zelf al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |