Je vergeet een nieuw deel te openen!quote:KatrienDuck schreef
Mogguh! Gatsie, ben snipverkouden! Dat wordt snotteren boven de post!
Als het zo zou werken dat de TT effect heeft op het weer, houden we het hele jaar door zon gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind dit geen leuke TT![]()
Ik zou liever iets zien zoals 'het blijft zomer'
Het is ook nog zomer! De herfst begint pas over 3 dagen.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
Niet volgens meteorologen. En zij lijken in dit geval gelijk te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het is ook nog zomer! De herfst begint pas over 3 dagen.
Het moet als ik ga sporten weer eens beter weer worden. De afgelopen weken eigenlijk alleen maar in de regen getraind.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:11 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Niet volgens meteorologen. En zij lijken in dit geval gelijk te hebben.
Vandaag lijkt het weer even wat beter weer te zijn gelukkig.
Ik moet wel zeggen dat de temperatuur een stuk aangenamer is voor buitensporten nu. Ik kan nu eindelijk weer fatsoenlijk hardlopen zonder weg te smelten.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het moet als ik ga sporten weer eens beter weer worden. De afgelopen weken eigenlijk alleen maar in de regen getraind.
Heb ik op zich geen probleem mee want het hoort erbij maar een keertje droog traint wel lekkerder.
Het is beter dan die 30+ graden maar echt aangenaam vond ik het gisterenavond niet. Moest voor het eerst in weken weer een trui aan. Liefste train ik in m'n t-shirt.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:29 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de temperatuur een stuk aangenamer is voor buitensporten nu. Ik kan nu eindelijk weer fatsoenlijk hardlopen zonder weg te smelten.
Met hardlopen vind ik het aangenaam tot ongeveer 20 graden. En vanaf 20 graden mag de hond niet meer mee. Dat maakt het ook een stuk minder leuk.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is beter dan die 30+ graden maar echt aangenaam vond ik het gisterenavond niet. Moest voor het eerst in weken weer een trui aan. Liefste train ik in m'n t-shirt.
Iets warmer mag wel.
Ah gezellig met de hond hardlopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Met hardlopen vind ik het aangenaam tot ongeveer 20 graden. En vanaf 20 graden mag de hond niet meer mee. Dat maakt het ook een stuk minder leuk.
In de zomer loop ik dan ook erg weinig. In de winter blijf ik alleen binnen als het echt -30 is
begin volgende week zou het weer wat beter nazomerweer wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
Ja ik zag het, maar had geen tijd meer, ik moest weg! En trouwens, jij kan dat zo goed!quote:Op woensdag 18 september 2013 06:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vergeet een nieuw deel te openen!
Volmaken => openen!
Ik kan zo ontzettend veel dingen goedquote:Op woensdag 18 september 2013 10:35 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar had geen tijd meer, ik moest weg! En trouwens, jij kan dat zo goed!
NOICE!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
begin volgende week zou het weer wat beter nazomerweer worden
Ah eens kijken of er nog verrassingen op staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:37 schreef KatrienDuck het volgende:
De salarisstrook staat in de Finbox, nog niet op mijnpostnl.
Ik had ook veel pakjes, maar dat heb ik wel vaker op daldagen. Dan kom ik bij het depot en denk ik: "Wft, 2 volle tassen voor mijn wijkje op woensdag?", en dan blijkt er steevast 1 gevuld te zijn met pakjes. Veel offline-winkels verliezen hun bestaansrecht overigens wel degelijk, vooral zaken in electronica, dvd's en cd's. Dat wordt bijna allemaal online gekocht, heb ik het idee. Met kleding is dat veel minder, dat wil je toch eerst passen.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef Rafierafie het volgende:
14 pakjes in mijn wijk vandaag
Ik kan die dingen nooit zo waarderen op daldagen. Het verbaast me dat offline winkels nog bestaansrecht met het aantal pakjes dat ik de laatste tijd bezorg.
Ik hoop dat dat met kleding ook minder blijft!quote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik had ook veel pakjes, maar dat heb ik wel vaker op daldagen. Dan kom ik bij het depot en denk ik: "Wft, 2 volle tassen voor mijn wijkje op woensdag?", en dan blijkt er steevast 1 gevuld te zijn met pakjes. Veel offline-winkels verliezen hun bestaansrecht overigens wel degelijk, vooral zaken in electronica, dvd's en cd's. Dat wordt bijna allemaal online gekocht, heb ik het idee. Met kleding is dat veel minder, dat wil je toch eerst passen.
En ik heb de pakjes dan weer het liefst wel op de daldagen. Zeker met veel h.a.h. en veel post heb ik geen ruimte meer in mijn schoudertas voor bijvoorbeeld bol.com pakjes en moet ik grotere rondjes in tweeën delen.quote:Ik kan die dingen nooit zo waarderen op daldagen. Het verbaast me dat offline winkels nog bestaansrecht met het aantal pakjes dat ik de laatste tijd bezorg.
Δατ ισ τογ νιετ σο μοειλικ ?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:58 schreef allweather het volgende:
[..]
Ik had vandaag een envelop met een adres in Griekse letters. Ik probeerde het eerst nog te lezen, maar dat ging heel moeizaam.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Δατ ισ τογ νιετ σο μοειλικ ?
klopt. Eitje toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Δατ ισ τογ νιετ σο μοειλικ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |