Wat? Ik heb nu dat m'n AC's twee keer zo veel geven (200M boost, veel voor mijquote:
Tof.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bij een reset krijg je 324% erbij.
Daar ga ik geen avonduurtjes aan verspillen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort shizzle reken ik gewoon zelf uit
Ik dacht even dat je "avontuurtjes" verkeerd had gespeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar ga ik geen avonduurtjes aan verspillen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je "avontuurtjes" verkeerd had gespeld.
Je krijgt er nu niet echt snel veel meer bij, als je reset wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan mag 't nog wel iets meer zijn.
Of een Click Frenzy Frenzyquote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit ja, heb je niks meer aan op een gegeven moment.Dan heb ik liever een Lucky Frenzy.
Jawel joh, Frenzy'squote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je krijgt er nu niet echt snel veel meer bij, als je reset wel.
Dat is onzin man. Gewoon elk uur die Elder Pledge kopen. Dat is 15 seconden productie. Of 2, in een frenzy.quote:
Heb ik nog niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is onzin man. Gewoon elk uur die Elder Pledge kopen. Dat is 15 seconden productie. Of 2, in een frenzy.
Waar heb je je ondertitel van?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende target is 10 miljard per klik, maar dan moet ik nog 1 of 2 AC's kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |