Alweer jarig geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alweer jarig geweest?
Ze heeft 50,000,000,000 cookies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
66 nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze heeft 50,000,000,000 cookies.
Wat is je CpS nu?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er 3,74 biljard nu. In de bankNa die laatste 8 Antimatter condensers ga ik resetten met pak hem beet 45 biljard dus dat zal wel zo'n 200+ heavenly chips worden of zo. En dan eerst eens die True Neverclick binnenhalen
Leg eens in Jip en Janneke uit ajb?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er 3,74 biljard nu. In de bankNa die laatste 8 Antimatter condensers ga ik resetten met pak hem beet 45 biljard dus dat zal wel zo'n 200+ heavenly chips worden of zo. En dan eerst eens die True Neverclick binnenhalen
Ik heb 374 en dan DERTIEN nullen aan koekjes in de bank. Ik heb nog 8 van die Dikke Bertha's nodig die moker hard produceren, zodat ik 2 van de laatste "Achievements" bereik. (100 Antimatter Condensers en 100 van alles).quote:Op woensdag 18 september 2013 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leg eens in Jip en Janneke uit ajb?
Heb je hem weer hoor. Met zijn comploeter waar nog net een autoclickertje op geīnstalleerd kon worden, maar die niet meer met de resultaten kan omgaanquote:
Shadow achievements doe ik geen moeite voorquote:Op woensdag 18 september 2013 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat is handig, want er is NOG een achievement die ik nog niet heb: 1 miljoen koekjes halen ZONDER ook maar één keer op het grote koekje te klikken![]()
Klikpipo daarboven ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Shadow achievements doe ik geen moeite voor
Oh, dat schiet op:quote:
Moah ik wil de shadows wel. Ik heb voor die cheat-shadow gewoon opgeschreven hoeveel ik had in de bank, toen 100 biljoen oid ingevoerd, toen 0 ingevoerd, en toen weer ingevoerd precies wat ik eerst had. verder niks gekocht dus ik heb wel gecheat maar 100% eerlijk gespeeld. Gewetenskwestie. hahaquote:
Al eens iets in de politiek overwogen?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
dus ik heb wel gecheat maar 100% eerlijk gespeeld. Gewetenskwestie. haha
TUUKquote:
Je golden cookie clicks.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahaha 4711, ojeklonje voor ouwe wijven
Weinig te doen daar?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry man ik heb een baan overdags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |