Zo veel geweld om een spelletje.quote:Man beroofd en neergestoken om GTA V
Een man die in de nacht van maandag op dinsdag het spel Grand Theft Auto V had gekocht is op weg naar huis aangevallen, gestoken en vervolgens beroofd van zijn aankoop. Dat heeft de Britse politie dinsdag gezegd.
Volgens de Londense politie werd de 23-jarige man aangevallen bij een supermarkt in het noorden van Londen. Hij werd gestoken en met een steen geslagen waarna hij werd beroofd van zijn mobiele telefoon, zijn horloge en het computerspel. Het slachtoffer ligt in stabiele toestand in het ziekenhuis. In verband met de gewelddadige beroving zijn drie aanhoudingen verricht.
Wereldwijd stonden fanatieke game-fanaten maandag in lange rijen voor de winkels om het spel te bemachtigen.
Een hele duur "spelletje" van ¤265 miljoenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:08 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Zo veel geweld om een spelletje.
Jij woont in de uk?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:20 schreef MakkieR het volgende:
Een triest conclusie dat de crisis heerst in ons land zijn helaas dit soort berichten.
Ik vind het kansloos. Wat is dat ooit voor kakspel. Iedereen heeft het erover en koopt het en blabla. Ze verdienen het vast heel erg terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:12 schreef theunderdog het volgende:
Erg dit, alleen wat maakt het nu uit of het om een spelletje of om geld gaat?
Het spel kost iets van 55 euro en het heeft de makers in totaal bijna 200 miljoen gekost.
Dus tja...
Nachtrealease ofzo was erquote:Op woensdag 18 september 2013 00:23 schreef Cherna het volgende:
In de rij staan voor een game? Wat een wereld.
Toevallig wel ja. Ik vind het te kansloos voor woorden, maargoed, zal wel iets mannelijks zijn, dat domme gamen.quote:
Gemiddeld wordt er bij het 'domme' gamen meer hersencellen gebruikt dan jij met je kookpannetje zal moeten.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:30 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. Ik vind het te kansloos voor woorden, maargoed, zal wel iets mannelijks zijn, dat domme gamen.
Je druk maken om iets wat andere mensen boeit... Dat is pas dom.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:30 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. Ik vind het te kansloos voor woorden, maargoed, zal wel iets mannelijks zijn, dat domme gamen.
Aldus een vadsige gamer.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gemiddeld wordt er bij het 'domme' gamen meer hersencellen gebruikt dan jij met je kookpannetje zal moeten.
Bepalen voor een ander dat ze zich druk maakt, das nog dommer.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Je druk maken om iets wat andere mensen boeit... Dat is pas dom.
Het spel is baas. Maar deze actie is een beetje overdreven natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ik vind het kansloos. Wat is dat ooit voor kakspel. Iedereen heeft het erover en koopt het en blabla. Ze verdienen het vast heel erg terug.
Ja, zou het spel serieus eens gaan spelen. Evenals wow, dat blijkt verslavend te zijn ofzo, en ik heb echt niks met games. Behalve nintendo (mario) en wii is geinig.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het spel is baas. Maar deze actie is een beetje overdreven natuurlijk.
Je hebt er last van dus je zal je er wel druk om maken. Kun je die energie niet beter besparen zodat je langer naar GTST kunt kijken?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:40 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Bepalen voor een ander dat ze zich druk maakt, das nog dommer.
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:30 schreef Alweerz het volgende:
[..]
O, nee joh, niet op die manier. Wat mij betreft gamed iedereen zich dood.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt er last van dus je zal je er wel druk om maken. Kun je die energie niet beter besparen zodat je langer naar GTST kunt kijken?
Nog steeds denken dat dat voor nerdjes is.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:24 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Nachtrealease ofzo was ersneue nerdjes.
GTA 5 met wow vergelijken.....quote:Op woensdag 18 september 2013 00:43 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja, zou het spel serieus eens gaan spelen. Evenals wow, dat blijkt verslavend te zijn ofzo, en ik heb echt niks met games. Behalve nintendo (mario) en wii is geinig.
Oja, temple run ook. Somssss. Eens in het halfjaar ofzo.
Hier, leuk nerdspel voor jou: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op woensdag 18 september 2013 00:43 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja, zou het spel serieus eens gaan spelen. Evenals wow, dat blijkt verslavend te zijn ofzo, en ik heb echt niks met games. Behalve nintendo (mario) en wii is geinig.
Oja, temple run ook. Somssss. Eens in het halfjaar ofzo.
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:39 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Aldus een vadsige gamer.
Bah. Overigens lachwekkende reactie.Je schiet maar wat dom of je rijdt in een autootje te gamen.
Als je daar midden in de nacht naartoe gaat voor een domme game ben je een (stiekeme) nerd, klaar. Overigens afgeknapt op een 'leuke' jongen omdat hij daarheen ging. Gewoon nee, neequote:Op woensdag 18 september 2013 00:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat dat voor nerdjes is.![]()
GTA 5 is gewoon een top game. En daarmee klaar, geen discussie.
haha een vrouwtjequote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ik vind het kansloos. Wat is dat ooit voor kakspel. Iedereen heeft het erover en koopt het en blabla. Ze verdienen het vast heel erg terug.
Stuur eens een pic.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:51 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Als je daar midden in de nacht naartoe gaat voor een domme game ben je een (stiekeme) nerd, klaar. Overigens afgeknapt op een 'leuke' jongen omdat hij daarheen ging. Gewoon nee, nee
en nee.
Maar offtopic, vreselijk nieuws. Zo zie je maar weer wat een game kan losmaken bij sommige kneuzen.
Studeer aan UvA.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Wat voor zwakstroom doe jij?
Jij aan de UvA?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:55 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Studeer aan UvA.
Heb gewoon niks met games, dacht ik maak 't ff duidelijk. En 'wow' is net zo groot bij jullie gamers als gta ofzo, dus ja, het is te vergelijken.
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:59 schreef paddy het volgende:
Goed voor de views, dat kinderachtige gekibbel
Ik zit te genieten.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:59 schreef paddy het volgende:
Tja... Mijn nichtje van twee is nog genuanceerder in haar uitspraken dan Alweerz. Sommige mensen zijn gewoon zo kortzichtig.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:59 schreef paddy het volgende:
Misschien iets voor R&P.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:51 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Als je daar midden in de nacht naartoe gaat voor een domme game ben je een (stiekeme) nerd, klaar. Overigens afgeknapt op een 'leuke' jongen omdat hij daarheen ging. Gewoon nee, nee
en nee.
Maar offtopic, vreselijk nieuws. Zo zie je maar weer wat een game kan losmaken bij sommige kneuzen.
Dan zit de wereld vol met nerds zeker. Rare reactie.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:51 schreef Alweerz het volgende:
[..]
en nee.
Ja, dat zit de wereld ook wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dan zit de wereld vol met nerds zeker. Rare reactie.
quote:Op woensdag 18 september 2013 01:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja... Mijn nichtje van twee is nog genuanceerder in haar uitspraken dan Alweerz. Sommige mensen zijn gewoon zo kortzichtig.
Ik hou het gewoon lekker algemeen. Neem aan dat dat woord "nerdspel" niet als compliment bedoeld is?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier, leuk nerdspel voor jou: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Jaja, maar ze doet wel een of andere studie aan de UvA.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja... Mijn nichtje van twee is nog genuanceerder in haar uitspraken dan Alweerz. Sommige mensen zijn gewoon zo kortzichtig.
quote:Op woensdag 18 september 2013 01:05 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat jij aan de universiteit studeert is mij een compleet raadsel.
Tuurlijk is dat als compliment bedoeld. Ik speel het zelf immers ookquote:Op woensdag 18 september 2013 01:04 schreef paddy het volgende:
Ik hou het gewoon lekker algemeen. Neem aan dat dat woord "nerdspel" niet als compliment bedoeld is?
Gepikeerd ventje hoor. Ga je zo in de foetushouding liggen krijsen omdat iemand je een nerd heeft genoemd?quote:Op woensdag 18 september 2013 01:05 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat jij aan de universiteit studeert is mij een compleet raadsel.
Heb je cookieclicker al geprobreerd?quote:Op woensdag 18 september 2013 01:11 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Gepikeerd ventje hoor. Ga je zo in de foetushouding liggen krijsen omdat iemand je een nerd heeft genoemd?
Nee hoor. Ik zie mezelf niet als een nerd. Maar toch heb ben ik wel helemaal hooked aan GTA V. Dat jij dan gelijk alle mensen die dit spel hebben gekocht stigmatiseert zegt meer over jou kortzichtigheid.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:11 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Gepikeerd ventje hoor. Ga je zo in de foetushouding liggen krijsen omdat iemand je een nerd heeft genoemd?
Ik kliktequote:Op woensdag 18 september 2013 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier, leuk nerdspel voor jou: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |