Idd vier porties per week, maar het gaat toch niet lukken Olf. Er liggen echt maar een paar voedingen in nog. Toen hij een tijdje terug borst weigerde is de voorraad er hard doorheen gegaan en zoveel lag er niet.
Misschien dat ik dit weekend wel nog een of twee voedingen bijkolf als ik de hele dag thuis ben, maar ik heb er eigenlijk gewoon niet zo'n zin meer in. Hoewel ik het inderdaad fijn zou vinden om te zeggen dat hij nooit fv heeft gehad ja

maar ik vond dat wel een beetje een sneue reden om alsnog te gaan kolven.
Wat ook meespeelt is dat ze op het kdv grote moeite hebben er een fles in te krijgen. Gister weer de helft weggegooid. Ik ben inmiddels op het punt dat ik liever heb dat ze dat met hun eigen fv doen dan met mijn met veel moeite bij elkaar gekolfde bv. Dus ik had bedacht dat ik volgende week geen bv meer mee ga geven en hetgeen ik nog heb bewaar voor man en oppas. Die gooien beiden nooit weg maar weten het er wel bij hem in te frutselen.
Gelukkig ging het maar om een bekertje Phaidra! Which reminds me, bij ons staat er ook nog een reservebekertje op het kdv in de diepvries. Weer een dag extra