abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131317126
Ja, Etos huismerk ook hier idd. Ik ben fan! Veel goedkoper.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131317383
Morgen even langs de etos dus. Thanx! ^O^

(kan ik dat ook mijn man voeren of moet ik daarvoor weer een apart potje kopen?)
pi_131317455
Geeft ie veel borstvoeding?

/flauw

Geen idee, ik zou de verpakking ff bestuderen ofzo :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131317532
Ik vind het zo stom om 2 doosjes in huis te hebben met dezelfde vitamines erin.
pi_131317567
Hier heeft iedereen zijn eigen pot(je). Ik de zwanger/mamma-vitamines van VSM, manlief aan de gewone multivitamines, peuter vitamine D pilletjes, M vitamine D druppels :P
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131317593
Ach, het spul komt toch wel op, ik vind meer potten niet zo'n punt
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131317612
Wij hebben deze liggen;

Maar....

Dus nu heb ik deze;

pi_131317663
Ja, die onderste heb ik ook, alleen vergeet ik het weer om er twee per dag te nemen :').
pi_131317687
Haha heb ze bij de tandenborstels gelegd
pi_131317708
Oooh, kiwisoep, je hebt een báby?! Goeie reden dan, voor die Etos multi jonge moeder :+

Ninja-foto-edit :D
pi_131317878
Haha in de hoop dat niemand het zag ;)
pi_131319075
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Wij hebben deze liggen;
dat is echt alleen specifiek voor die dus en alle andere maakt echt helemaal niets uit.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pvoesss op 18-09-2013 17:33:09 ]
pi_131319260
Toevoeging: Sorbitol is een zoetstof en dus voornamelijk te vinden in bruistabletten en andere medicijnen die wel wat zoetstof kunnen gebruiken etc
Bovendien zijn ouderen er ook heel gevoelig voor de disclaimer voor zwangere en borstvoedende is leuk maar ze hadden er beter dan nog iets meer info op kunnen zetten en uit kunnen leggen dat andere producten zonder Sorbitol wel prima zijn.
pi_131320410
Ik was niet gewaarschuwd, ws zijn er ook die je met bv wel mag jebben ja
pi_131321666
Gevalletje voorzichtigheid van de fabrikant om evt schadeclaims te voorkomen.
pi_131325896
Ik heb een multi van Gravitamon, speciaal voor zwangerschap en bv-periode. Voordeel is dat het maar 1 tablet per dag is.

Wel een reminder om weer te starten met slikken, nu we weer het najaar ingaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131338928
Oh goeie inderdaad, ik moet mijn vitamientjes ook maar weer in het zicht gaan zetten. Ik heb de Kruidvat zwanger pillen. Niet echt een aanrader want grote gore tabletten :r
pi_131339125
Gisteravond was ik te laat met kolven en toen heb ik maar gelijk m'n plan uitgevoerd; nog 1x kolven 's avonds ipv 2x en dat ging goed! Ik kolfde iets van 255cc en in totaal op de dag >950 cc. Toen naar bed gegaan. Rond 03:00 werd ik wel wakker van mn borsten, maar ik heb me toch nog ff omgedraaid. Om 06:00 kolfde ik 355! Dus, ik denk dat we dit eens ff volhouden! 6 uur / 11 uur / 16 uur en 21 uur. Kijken wat het doet! In mijn hoofd voelt één kolfsessie minder al wel als een enorme opluchting, dus ik heb goede hoop dat ik het zo toch nog wel even vol ga houden.

Echt als ik terugdenk aan de tijd dat ik 8x per dag kolfde... oh mên :X.
pi_131339197
Fijn XM! Houd er wel rekening mee dat de grote opbrengst nu vooral komt omdat je lichaam nog gewend is aan 5x kolven. Met een dag of 2 zal het waarschijnlijk wel minder worden. Lijkt me overigens niet heel erg, omdat je nu nog steeds meer kolft dan dat Noor drinkt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131339298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:33 schreef Phaidra het volgende:
Fijn XM! Houd er wel rekening mee dat de grote opbrengst nu vooral komt omdat je lichaam nog gewend is aan 5x kolven. Met een dag of 2 zal het waarschijnlijk wel minder worden. Lijkt me overigens niet heel erg, omdat je nu nog steeds meer kolft dan dat Noor drinkt.
Ja, zo'n 50/100 cc meer idd. Maar ik heb echt een uitpuilende vriezer... dus ik kan makkelijk bijpassen en anders krijgt ze een keer een flesje kv. Gaat ze ook niet stuk van.
pi_131339514
Klinkt goed XM! Heel begrijpelijk dat je wil afbouwen. Je klinkt er ook heel relaxed onder, fijn. Lekker geslapen verder? En wow, wat een opbrengsten...!

Ik ben sinds deze week gestopt met kolven op m'n werk. Was nog een keer per dag. kan me ook echt niet meer voorstellen dat ik dat drie keer deed! Dus nu diepvries leegmaken, maar dat zal niet lang duren. Ik zie wel een beetje op tegen dat eerste flesje fv :@ maar het is mooi zo. Ochtend en avond drinkt hij nog goed bij mij maar overdag is het toch weinig en slecht. Liever fv weggooien dan als hij niet wil.
pi_131339562
Klinkt goed XM!

Ik heb vanmorgen na de ochtendvoeding gekolfd, kolfde 110 ml. Ik heb vanmiddag een afspraak, en mocht het nou verkeerd uitkomen qua voedingen, dan staat er iig wat.

Mijn meisje is nu 's avonds erg onrustig, en aangezien je dan de minste melk hebt is dat wel lastig soms. Maarja, als ze dan slaapt, dan laat ze er zo 6 uur tussen.
pi_131339637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:00 schreef Mineola het volgende:
Klinkt goed XM! Heel begrijpelijk dat je wil afbouwen. Je klinkt er ook heel relaxed onder, fijn. Lekker geslapen verder? En wow, wat een opbrengsten...!

Ik ben sinds deze week gestopt met kolven op m'n werk. Was nog een keer per dag. kan me ook echt niet meer voorstellen dat ik dat drie keer deed! Dus nu diepvries leegmaken, maar dat zal niet lang duren. Ik zie wel een beetje op tegen dat eerste flesje fv :@ maar het is mooi zo. Ochtend en avond drinkt hij nog goed bij mij maar overdag is het toch weinig en slecht. Liever fv weggooien dan als hij niet wil.
Hoeveel voorraad heb je nog? Als je vier dagen werkt en het dus maar om vier porties per week gaat, haal je dan niet zijn eerste verjaardag? Dan mag evt ook koemelk of andere dierenmelk. En zou vast niet op de precieze datum aankomen dus misschien kan je poedermelk wel ontlopen?

Niet dat dat moet omdat poedermelk zo slecht is maar kan me voorstellen dat het nu je zover gekomen bent fijn is om te zeggen dat hij noooooit poedermelk heeft gehad.

En XM wauw wat een hoeveelheden! Mijn record was 270cc, maar dat was een grote uitzondering. Goed bezig!
pi_131339640
Ik kolf ook niet meer overdag sinds een week of 3. De vriezer ligt nog vol, maar ik vergeet het steeds op tijd eruit te halen :'). Dan krijgt hij koemelk op het KDV, gaat ook helemaal prima! Rijstemelk vindt hij ook erg lekker, maar dat moet ik dan ook zelf meenemen. Koemelk staat op het KDV en met 15 maanden vond ik het ook geen probleem meer eigenlijk.

Gister wel even paniek. KDV belde toen hij daar was en dat doen ze eigenlijk alleen bij ziekte. En gister was zo'n dag dat alternatieve opvang echt-echt-echt niet mogelijk was wegens begrafenis waar iedereen die eventueel zou kunnen oppassen bij zou zijn. Maar het was de invalleidster die zocht naar het bekertje bv dat er dus niet was... Wel heel netjes dat er gebeld werd, maar wat een stress eventjes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131340257
Idd vier porties per week, maar het gaat toch niet lukken Olf. Er liggen echt maar een paar voedingen in nog. Toen hij een tijdje terug borst weigerde is de voorraad er hard doorheen gegaan en zoveel lag er niet.

Misschien dat ik dit weekend wel nog een of twee voedingen bijkolf als ik de hele dag thuis ben, maar ik heb er eigenlijk gewoon niet zo'n zin meer in. Hoewel ik het inderdaad fijn zou vinden om te zeggen dat hij nooit fv heeft gehad ja :D maar ik vond dat wel een beetje een sneue reden om alsnog te gaan kolven.

Wat ook meespeelt is dat ze op het kdv grote moeite hebben er een fles in te krijgen. Gister weer de helft weggegooid. Ik ben inmiddels op het punt dat ik liever heb dat ze dat met hun eigen fv doen dan met mijn met veel moeite bij elkaar gekolfde bv. Dus ik had bedacht dat ik volgende week geen bv meer mee ga geven en hetgeen ik nog heb bewaar voor man en oppas. Die gooien beiden nooit weg maar weten het er wel bij hem in te frutselen.

Gelukkig ging het maar om een bekertje Phaidra! Which reminds me, bij ons staat er ook nog een reservebekertje op het kdv in de diepvries. Weer een dag extra :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')