abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:07:18 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_148550311
Och ik heb er steeds minder moeite mee. Ik vind de boeken steeds minder goed worden. De belevenissen van Tyrion en dan dat malle mens met haar draken zijn uitgesproken langdradig en vreselijk saai.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_148559589
quote:
Dat is ook een domme theorie die niet kon kloppen. :)
  zondag 1 februari 2015 @ 11:54:39 #178
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_149257981
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 1 februari 2015 @ 12:13:22 #179
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149258388
quote:
Alsof die nog komt :') hij weet zelf dat ie nog maar een paar jaar te leven heeft. Geen zin om dan nog te werken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 1 februari 2015 @ 23:49:15 #180
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_149284072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 20:46 schreef Sarasi het volgende:
Hij schrijft langzaam, hij schreef langzaam, dat had je kunnen weten voor je eraan begon (tenzij je begon bij de release van GoT). Hij heeft een einde in gedachten, in DwD is hij ook duidelijk ergens naartoe aan het schrijven, verhaallijnen komen opeens weer bij elkaar in de buurt. Cut your crap en wacht toch gewoon. :')
ik begon toen deel 1, 2 en 3a uit waren. Inmiddels ben ik afgestudeerd, getrouwd en heb ik kinderen die kunnen lezen......

Hebben we overigens ergens bewijs dat lyanna ook echt dood is?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_149286264
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:49 schreef stinkie het volgende:

[..]

Haar lichaam is naar Winterfell gebracht.
pi_149291644
quote:
"Het zijn ontzettend ingewikkelde boeken en het vereist heel veel concentratie om ze te schrijven. Fans moeten zich realiseren dat de lengte van deze 'monsters' gelijk is aan twee of drie boeken van andere schrijvers."
Aan dit soort uitspraken kan ik me wel ergeren. Het komt zelfs een beetje arrogant over. Genoeg fantasy-schrijvers die minstens zulke 'ingewikkelde' werelden hebben bedacht en wel braaf elk jaar met een nieuw (dik) boek komen.

Prima dat Martin veel meer lol beleeft aan andere projecten en daardoor minder tijd overhoudt, maar kom dan niet met deze kutsmoesjes aanzetten :').
Amen.
pi_149293515
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:24 schreef Jivis het volgende:

[..]

Aan dit soort uitspraken kan ik me wel ergeren. Het komt zelfs een beetje arrogant over. Genoeg fantasy-schrijvers die minstens zulke 'ingewikkelde' werelden hebben bedacht en wel braaf elk jaar met een nieuw (dik) boek komen.

Prima dat Martin veel meer lol beleeft aan andere projecten en daardoor minder tijd overhoudt, maar kom dan niet met deze kutsmoesjes aanzetten :').
Ik denk dat hij een beetje verstrikt is geraakt in zijn eigen verhaallijnen. :P
  maandag 2 februari 2015 @ 12:34:58 #184
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_149293736
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Haar lichaam is naar Winterfell gebracht.
er is een lichaam naar winterfell gebracht, masr ik kan me niet herinneren of er echt duidelijk gemaakt is dat zij het was. Haar dood is ook nog steeds niet helemaal helder.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_149293821
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:49 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik begon toen deel 1, 2 en 3a uit waren. Inmiddels ben ik afgestudeerd, getrouwd en heb ik kinderen die kunnen lezen......

Dan zijn we ongeveer gelijk begonnen. Zolang die vent niet doodgaat, vind ik het allemaal wel best. En zelfs als hij doodgaat, jammer dan, maar dan heb ik toch genoten van de boeken die hij wel heeft uitgebracht. Hell, zelfs als hij zou zeggen "jongens, ik heb er geen zin meer in, fuck aSoIaF", zou dat nog zijn goed recht zijn.

Overigens nee, volgens mij hebben we dat niet. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149294668
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:24 schreef Jivis het volgende:

[..]

Volgens mij was het probleem ook dat hij zijn boeken schrijft met een extreem oude computer, zo kan hij dus alleen thuis werken en het breng ook andere problemen met zich mee. :)

quote:
Yes, I have been using a computer for twenty years now, but while I cruise this interwebby thing with a PC and Windows, I still do all my writing on an old DOS machine running WordStar 4.0, the Duesenberg of word processing software (very old, but unsurpassed).
:') :') :')
pi_149409859
Originele outline van A Song of Ice and Fire:

Twee gedachtes:
1) Jezus hij is nog niet eens bij het originele einde van deel 1 van zijn geplande trilogie _O-
2) Blij dat ik zijn zus niet ben :')
pi_149410178
Goed om te zien dat Jon en Cait toch nog homies worden.
Conscience do cost.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:21:56 #189
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149411960
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Nagil het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twee gedachtes:
1) Jezus hij is nog niet eens bij het originele einde van deel 1 van zijn geplande trilogie _O-
Jon's true parentage is revealed :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149412137
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twee gedachtes:
My god, blijft maar weinig van over in het uiteindelijke verhaal :D

Jon & Arya :'( Gelukkig heeft hij Cersei geintroduceerd voor zijn fetish :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:05:20 #191
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149412799
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:32 schreef eQuaL het volgende:
Gelukkig heeft hij Cersei geintroduceerd voor zijn fetish
Ja je krijgt door deze boeken een beeld van de auteur als persoon wat best misselijkmakend is :P
pi_149414063
Blij dat het verhaal uiteindelijk niet geworden is zoals ´t in die brief staat. :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:02:33 #193
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149414166
Hoe oud is Arya nu eigenlijk, jaartje of 10 of zo toch maar? (niet in de serie maar in het boek) Dat zou ook niet echt werken :P

Tevens zou true parentage moeten suggereren dat Arya en Jon in zijn idee een verschil in afkomst hebben waarbij een relatie geaccpeteerd zou zijn. Bij de meest gangbare theorie zijn ze nog steeds neef en nicht :P
pi_149414432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe oud is Arya nu eigenlijk, jaartje of 10 of zo toch maar? (niet in de serie maar in het boek) Dat zou ook niet echt werken :P

Tevens zou true parentage moeten suggereren dat Arya en Jon in zijn idee een verschil in afkomst hebben waarbij een relatie geaccpeteerd zou zijn. Bij de meest gangbare theorie zijn ze nog steeds neef en nicht :P
Je vergeet the five year gap.
Toen dat geschrapt werd, gaf hij toe dat de kinderen Stark beter iets ouder hadden kunnen zijn in het begin. ;)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:11:25 #195
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149414465
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Je vergeet the five year gap.
Toen dat geschrapt werd, gaf hij toe dat de kinderen Stark beter iets ouder hadden kunnen zijn in het begin. ;)
Oh ja daar heb ik wel eens wat over gelezen. Want volgensmij is het tijdsverloop nu inderdaad naar de sodeju. Ik had het gevoel dat boek 5 zich in een paar maanden afspeelde of zo :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:16:59 #196
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_149414605
quote:

Had eerst de serie gezien dus ik hield die leeftijden aan in mijn hoofd. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_149415321
quote:
neef en nicht kon in de middeleeuwen prima hoor. zeker bij de adel
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:41:20 #198
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149415348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Ja oke, en er is wel erger voor gekomen, maar om nou meteen te zeggen "oh dan is alles goed"
pi_149421221
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twee gedachtes:
Jezus :o
pi_149421467
Op Reddit zijn ze bezig met de tekst achter de zwarte balken te achterhalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')