Dat is ook een domme theorie die niet kon kloppen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:19 schreef MAHL het volgende:
http://winteriscoming.net(...)-popular-fan-theory/
Alsof die nog komtquote:
ik begon toen deel 1, 2 en 3a uit waren. Inmiddels ben ik afgestudeerd, getrouwd en heb ik kinderen die kunnen lezen......quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:46 schreef Sarasi het volgende:
Hij schrijft langzaam, hij schreef langzaam, dat had je kunnen weten voor je eraan begon (tenzij je begon bij de release van GoT). Hij heeft een einde in gedachten, in DwD is hij ook duidelijk ergens naartoe aan het schrijven, verhaallijnen komen opeens weer bij elkaar in de buurt. Cut your crap en wacht toch gewoon.
Haar lichaam is naar Winterfell gebracht.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hebben we overigens ergens bewijs dat lyanna ook echt dood is?
Aan dit soort uitspraken kan ik me wel ergeren. Het komt zelfs een beetje arrogant over. Genoeg fantasy-schrijvers die minstens zulke 'ingewikkelde' werelden hebben bedacht en wel braaf elk jaar met een nieuw (dik) boek komen.quote:"Het zijn ontzettend ingewikkelde boeken en het vereist heel veel concentratie om ze te schrijven. Fans moeten zich realiseren dat de lengte van deze 'monsters' gelijk is aan twee of drie boeken van andere schrijvers."
Ik denk dat hij een beetje verstrikt is geraakt in zijn eigen verhaallijnen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Aan dit soort uitspraken kan ik me wel ergeren. Het komt zelfs een beetje arrogant over. Genoeg fantasy-schrijvers die minstens zulke 'ingewikkelde' werelden hebben bedacht en wel braaf elk jaar met een nieuw (dik) boek komen.
Prima dat Martin veel meer lol beleeft aan andere projecten en daardoor minder tijd overhoudt, maar kom dan niet met deze kutsmoesjes aanzetten.
er is een lichaam naar winterfell gebracht, masr ik kan me niet herinneren of er echt duidelijk gemaakt is dat zij het was. Haar dood is ook nog steeds niet helemaal helder.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Haar lichaam is naar Winterfell gebracht.
Dan zijn we ongeveer gelijk begonnen. Zolang die vent niet doodgaat, vind ik het allemaal wel best. En zelfs als hij doodgaat, jammer dan, maar dan heb ik toch genoten van de boeken die hij wel heeft uitgebracht. Hell, zelfs als hij zou zeggen "jongens, ik heb er geen zin meer in, fuck aSoIaF", zou dat nog zijn goed recht zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik begon toen deel 1, 2 en 3a uit waren. Inmiddels ben ik afgestudeerd, getrouwd en heb ik kinderen die kunnen lezen......
Hebben we overigens ergens bewijs dat lyanna ook echt dood is?
Volgens mij was het probleem ook dat hij zijn boeken schrijft met een extreem oude computer, zo kan hij dus alleen thuis werken en het breng ook andere problemen met zich mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Aan dit soort uitspraken kan ik me wel ergeren. Het komt zelfs een beetje arrogant over. Genoeg fantasy-schrijvers die minstens zulke 'ingewikkelde' werelden hebben bedacht en wel braaf elk jaar met een nieuw (dik) boek komen.
Prima dat Martin veel meer lol beleeft aan andere projecten en daardoor minder tijd overhoudt, maar kom dan niet met deze kutsmoesjes aanzetten.
quote:Yes, I have been using a computer for twenty years now, but while I cruise this interwebby thing with a PC and Windows, I still do all my writing on an old DOS machine running WordStar 4.0, the Duesenberg of word processing software (very old, but unsurpassed).
Jon's true parentage is revealedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Nagil het volgende:
Originele outline van A Song of Ice and Fire:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee gedachtes:
1) Jezus hij is nog niet eens bij het originele einde van deel 1 van zijn geplande trilogie![]()
2) Blij dat ik zijn zus niet ben
My god, blijft maar weinig van over in het uiteindelijke verhaalquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Nagil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee gedachtes:
1) Jezus hij is nog niet eens bij het originele einde van deel 1 van zijn geplande trilogie![]()
Ja je krijgt door deze boeken een beeld van de auteur als persoon wat best misselijkmakend isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:32 schreef eQuaL het volgende:
Gelukkig heeft hij Cersei geintroduceerd voor zijn fetish
Je vergeet the five year gap.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe oud is Arya nu eigenlijk, jaartje of 10 of zo toch maar? (niet in de serie maar in het boek) Dat zou ook niet echt werken
Tevens zou true parentage moeten suggereren dat Arya en Jon in zijn idee een verschil in afkomst hebben waarbij een relatie geaccpeteerd zou zijn. Bij de meest gangbare theorie zijn ze nog steeds neef en nicht![]()
Oh ja daar heb ik wel eens wat over gelezen. Want volgensmij is het tijdsverloop nu inderdaad naar de sodeju. Ik had het gevoel dat boek 5 zich in een paar maanden afspeelde of zoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Je vergeet the five year gap.
Toen dat geschrapt werd, gaf hij toe dat de kinderen Stark beter iets ouder hadden kunnen zijn in het begin.
Had eerst de serie gezien dus ik hield die leeftijden aan in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe oud is Arya nu eigenlijk, jaartje of 10 of zo toch maar? (niet in de serie maar in het boek) Dat zou ook niet echt werken
Tevens zou true parentage moeten suggereren dat Arya en Jon in zijn idee een verschil in afkomst hebben waarbij een relatie geaccpeteerd zou zijn. Bij de meest gangbare theorie zijn ze nog steeds neef en nicht![]()
neef en nicht kon in de middeleeuwen prima hoor. zeker bij de adelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Ja oke, en er is wel erger voor gekomen, maar om nou meteen te zeggen "oh dan is alles goed"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef Nagil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee gedachtes:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |