Volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
In het boek was Theon toch nog niet zijn mannelijkheid kwijt?
Volgens mij werd dat niet vermeld. Ik kijk nog even.quote:
Niet letterlijk nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat niet vermeld. Ik kijk nog even.
Aangezien het in de serie wel zo is zal het wel zo zijn.quote:It is also implied, but not confirmed, that Ramsay removes Theon's genitals as well
Ik vond dat eigenlijk wel vrij obvious in het boek, en raar dat er nog mensen aan twijfelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb het herlezen, was inderdaad vrij duidelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk wel vrij obvious in het boek, en raar dat er nog mensen aan twijfelden.
De serie bevestigde het inderdaad.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:02 schreef BasvB het volgende:
Wanneer Lady Stoneheart op tv komt (denk eind seizoen 4 ofzo) dan gaat het internet echt flippen
werd volgensmij pas in boek 5 echt bevestigd doordat hij letterlijk zei dat hij niet meer met vrouwen naarbed kon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk wel vrij obvious in het boek, en raar dat er nog mensen aan twijfelden.
De serie bevestigde het inderdaad.
Dus niet 100% zeker maar denk het welquote:He has only taken toes and fingers and that other thing, when he might have had my tongue, or peeled the skin off my legs from heel to thigh.
Wordt wel meerdere keren naar gehint in boek 5. Ben het nu aan het herlezen, en vanuit Theon lees je o.a. dat hij geen man meer is en dat Ramsay naast 3 vingers en zoveel tenen ook "that other thing" heeft afgesneden...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Dus Theon is wellicht gewoon joods geworden, kan ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ging er vanuit dat zijn mannelijkheid gefileerd was en dat sex technisch gezien dus nog wel kon maar niet echt aangenaam was.
Of Balon heeft zijn pik via de post gekregenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef ems. het volgende:
Asha opent in het boek dacht ik toch ook die doos samen met Balon waarna Balon zucht dat hij nu ook geen nageslacht meer kan leveren? Of iets in de trant van dat hij geen man meer was?
Al een tijdje terug dus unsure.
[..]
Dus Theon is wellicht gewoon joods geworden, kan ook.
Volgens mij weten ze in het boek totaal niet wat er met Theon is gebeurd. Asha wist ook niet zeker of hij nou leefde of niet tot het einde van boek 5.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef ems. het volgende:
Asha opent in het boek dacht ik toch ook die doos samen met Balon waarna Balon zucht dat hij nu ook geen nageslacht meer kan leveren? Of iets in de trant van dat hij geen man meer was?
Al een tijdje terug dus unsure.
[..]
Dus Theon is wellicht gewoon joods geworden, kan ook.
Dat is wel een van de theorieën die de ronde doen, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef BasvB het volgende:
Als Bran nog meer traint met wargen, zou die dan een draak kunnen besturen?
Dat zou echt ziek zijn
Of ze dronk er niet echt van, of ze had al van tevoren tegengif ingenomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef BasvB het volgende:
“The Fat Flower of Highgarden is quite convinced of your guilt, and determined to see you die. His precious Margaery was drinking from that chalice too, as he has reminded us half a hundred times.” (ASOS, Tyrion X)
Als Joffrey en Margaery uit de zelfde beker drinken. waarom zou Olenna Redwyne dan die beker vergifigen? Lijkt mij veel te gevaarlijk.
Ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
Bij iedere kick denk ik dat er nieuws is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |