nee hij is niet onze bitch. Dit soort stukken al vaker gelezen. Maar ik ben ook niet de zijnde. Ik denk dat ik nu al bijna 20? Jaar geleden ben begonnen aan die 'trilogie'.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:42 schreef Sarasi het volgende:
George R.R. Martin is not your bitch.
Ik ben allang blij dat 'ie zoveel aan de kant zet om die boeken af te schrijven, eigenlijk.
Nee, dat mag je eigenlijk niet. Je hoeft zijn boeken niet te kopen, de serie niet te kijken, het nieuws over hem niet te volgen. En hij hoeft z'n serie niet af te schrijven, al helemaal niet binnen een door lezers bepaald timeframe.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee hij is niet onze bitch. Dit soort stukken al vaker gelezen. Maar ik ben ook niet de zijnde. Ik denk dat ik nu al bijna 20? Jaar geleden ben begonnen aan die 'trilogie'.
Mag ik verwachten dat ie een verhaal waar ik tijd en geld in gestopt heb afmaakt?
Ik hoopte hier lezen dat er nieuws was over het nieuwe boek
Terwijl ik er eigenlijk al jaren klaar mee ben![]()
Inderdaad gelukkig dat we tenminste een einde krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef MAHL het volgende:
Ach, we zullen gelukkig deels weten hoe het eindigt middels de tv-serie...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef MAHL het volgende:
Echt een waardeloze tv serie, tv haalt niet bij een boek lezen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef MAHL het volgende:
Klopt, hij is geen slaaf ofzo die moet schrijven tot hij neervalt. Als hij er mee klaar is en zegt: ik kap ermee, dan is dat aan hem.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, dat mag je eigenlijk niet. Je hoeft zijn boeken niet te kopen, de serie niet te kijken, het nieuws over hem niet te volgen. En hij hoeft z'n serie niet af te schrijven, al helemaal niet binnen een door lezers bepaald timeframe.
quote:Delen van het boek zijn al gepubliceerd in andere bundels met andere auteurs, als korte verhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |