abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168620507
George R.R. Martin is not your bitch.

Ik ben allang blij dat 'ie zoveel aan de kant zet om die boeken af te schrijven, eigenlijk. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_168620517
Klinkt als een vervolg op The Rogue Prince en The Princess and the Queen. Beide zeer matige verhalen, opsommingen. Manderly ging daarheen, Stark ging hierheen. De koningin vond zus niet leuk, dit zijn de namen van de draken die leefden. Bla bla bla.
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2017 @ 21:34:27 #253
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_168626421
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 18:42 schreef Sarasi het volgende:
George R.R. Martin is not your bitch.

Ik ben allang blij dat 'ie zoveel aan de kant zet om die boeken af te schrijven, eigenlijk. :@
nee hij is niet onze bitch. Dit soort stukken al vaker gelezen. Maar ik ben ook niet de zijnde. Ik denk dat ik nu al bijna 20? Jaar geleden ben begonnen aan die 'trilogie'.

Mag ik verwachten dat ie een verhaal waar ik tijd en geld in gestopt heb afmaakt?

Ik hoopte hier lezen dat er nieuws was over het nieuwe boek -O-

Terwijl ik er eigenlijk al jaren klaar mee ben ;( :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_168626543
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:34 schreef stinkie het volgende:

[..]

nee hij is niet onze bitch. Dit soort stukken al vaker gelezen. Maar ik ben ook niet de zijnde. Ik denk dat ik nu al bijna 20? Jaar geleden ben begonnen aan die 'trilogie'.

Mag ik verwachten dat ie een verhaal waar ik tijd en geld in gestopt heb afmaakt?

Ik hoopte hier lezen dat er nieuws was over het nieuwe boek -O-

Terwijl ik er eigenlijk al jaren klaar mee ben ;( :@
Nee, dat mag je eigenlijk niet. Je hoeft zijn boeken niet te kopen, de serie niet te kijken, het nieuws over hem niet te volgen. En hij hoeft z'n serie niet af te schrijven, al helemaal niet binnen een door lezers bepaald timeframe.
Your opinion of me is none of my business.
pi_168626772
Ach, we zullen gelukkig deels weten hoe het eindigt middels de tv-serie...
pi_168637181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef MAHL het volgende:
Inderdaad gelukkig dat we tenminste een einde krijgen. :)
pi_168637590
quote:
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:09:55 #258
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168637600
quote:
Echt een waardeloze tv serie, tv haalt niet bij een boek lezen. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:14:45 #259
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168637672
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, dat mag je eigenlijk niet. Je hoeft zijn boeken niet te kopen, de serie niet te kijken, het nieuws over hem niet te volgen. En hij hoeft z'n serie niet af te schrijven, al helemaal niet binnen een door lezers bepaald timeframe.
Klopt, hij is geen slaaf ofzo die moet schrijven tot hij neervalt. Als hij er mee klaar is en zegt: ik kap ermee, dan is dat aan hem.

Ik zou het wel heel erg jammer vinden!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_168793885
Ik ben voor het eerst begonnen met de luisterboeken. Ik heb de boeken inmiddels 2 keer gelezen en heb de serie twee keer gezien en toch (her)ontdek ik weer nieuwe dingen. Het blijft een fantastische serie die ook als audiobook verslavend is.

Mocht iemand ze ook willen beluisteren, let dan op de voorlezer. Alle boeken zijn twee of drie keer ingsproken maar niet steds door dezelfde. Het is vrij irritant als je bij volgend boek ineens een andere stem hoort en vooral als namen ineens anders worden uitgesproken. Roy Dotrice is bij mijn weten de enige die alle boeken heeft ingesproken.
Spoilers!
pi_168993183
Roy Dotrice is inderdaad de beste keuze voor de audioboeken, hoewel hij Dany een beetje teveel laat lijken op een oud vrouwtje.
pi_178038891
Enorme schop dit :o maar toch:
http://www.winteriscoming(...)n-george-r-r-martin/

Helaas geen winds of winter, maar misschien toch wel interessant :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 18:01:38 #263
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_178039587
Nee dank je wel Martin. Wat moeten we met deze al uitgekauwde slappe hap ? :{w

quote:
Delen van het boek zijn al gepubliceerd in andere bundels met andere auteurs, als korte verhalen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')