Eng.quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het kan elk moment gebeuren jongens !!
Er gaat niets gebeurenquote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het kan elk moment gebeuren jongens !!
2 posts boven jequote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we het wereldschokkende nieuws kunnen verwachten?
Ik blijf er sowieso voor wakker!!!!!!
Dat wordt nooit meer slapen dan voor jouquote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we het wereldschokkende nieuws kunnen verwachten?
Ik blijf er sowieso voor wakker!!!!!!
Ik gok op het laatste Sintquote:Op maandag 23 september 2013 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar is die kale man nou een troll/promotieman voor dat hiphop filmpje of gebruikt die eigenaar van dat kanaal zijn introfilmpje voor aandacht?
Dan had hij wel vervolg mogen geven aan de trollquote:Op maandag 23 september 2013 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Grappig om te zien hoe makkelijk je met een troll-filmpje verspreid wordt over heel internet.
https://www.google.nl/sea(...):nl:official&spell=1
Men vermóedt dat die banden er zijn. Bewezen is het allerminst.quote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
Het is al zeer lang bekend dat er banden zijn tussen artiesten en de (k)illuminati
BNW / Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc. #2quote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
Het is al zeer lang bekend dat er banden zijn tussen artiesten en de (k)illuminati
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |