Dat wel ja. Van wat die allemaal tot zich nam-of kreeg- zou een olifant plat zijn gegaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:33 schreef kristalhelder het volgende:
Die vent is knettergek en MJ was aan het eind van zijn leven een paranoide medicijnverslaafde
Als je dat elke nacht gebruikt kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer helder denktquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja. Van wat die allemaal tot zich nam-of kreeg- zou een olifant plat zijn gegaan.
Dat hij nog rechtop kon staan is een wonder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:14 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Als je dat elke nacht gebruikt kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer helder denkt
Niet echt, slavernij bestaat al zolang de mensheid bestaat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:06 schreef ems. het volgende:
Nederland heeft slavernij zowat uitgevonden. Daarom is het mogelijk dat jij thuis slaven houdt.
False flags ook. Dat was het puntquote:Op zondag 22 september 2013 12:55 schreef Knarf het volgende:
[..]
Niet echt, slavernij bestaat al zolang de mensheid bestaat.
Dat is juist de conspiracy.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja. Van wat die allemaal tot zich nam-of kreeg- zou een olifant plat zijn gegaan.
Tuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is juist de conspiracy.
Murray zit natuurlijk in het complot.
Er gaat niets gebeurenquote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar ben wel benieuwd wat hij morgen naar buiten gaat brengen.
Of het is net Harold Camping met zijn einde van de wereld-voorspelling.
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen breekt de hel los
Ik denk dat ze hem wel knijpen hoor, de overheidquote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ongeduldige. Gewoon even afwachten.
quote:
Zou ik maar doen hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:
[..]Wat gaat er gebeuren dan?
Resurrection of MJ zombie Appocalypse thriller real life?![]()
![]()
theguyver kruipt onder bureau!
quote:Op maandag 23 september 2013 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik maar doen hoor.
Het gaat vreselijk worden
Daar heeft deze man wel mee gedreigd. En aangezien de overheid niet met verklaringen is gekomen binnen de tijdslimiet die hij gesteld heeft gaat de beerput open.quote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Heb van allerlij leuke dingen geplanned vanavond!
Maar als ik goed begrijp word er vandaag het een en ander uit de doeken gedaan?
Of een Alex Jones!quote:Op maandag 23 september 2013 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heeft deze man wel mee gedreigd. En aangezien de overheid niet met verklaringen is gekomen binnen de tijdslimiet die hij gesteld heeft gaat de beerput open.
Een tweede Snowden ?
Ik denk ook dat het meer een aandachttrekker is . Maar het is 23 september dus laat hem maar komen met zijn bewijzenquote:Op maandag 23 september 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of een Alex Jones!
Ik vraag me dan echt af wat hij heeft!
Al denk ik niet dat het veel boeiend zou zijn anders was hij het land wel uitgevlucht of tig jaar cel gehad zoals Bradley Manning tijdje terug!
quote:Op maandag 23 september 2013 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het meer een aandachttrekker is . Maar het is 23 september dus laat hem maar komen met zijn bewijzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |