quote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Michael
Tot nu toe bevalt het erg goed. GTA:SA feeling maar dan helemaal in de upgrade. Die random events zijn ook wel grappig. Ben nu bij de voorbereiding voor de eerste klus. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren in de game, er is zoveel te doen!
Mooiste momentje tot nu toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het met de Zeppelin gedaan, derna heb ik em geparkeerd op et spoorquote:Op woensdag 18 september 2013 00:32 schreef DaMook het volgende:
Net 2 missies gedaan en daarna geprobeerd de map rond te rijden, 2 uur bezig en ik heb nog net de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2013 00:38:48 ]
Ik schrok een beetje van het rijgedrag van de Audi R8 look-a-like die ik al snel tegenkwam... maar het verschilt behoorlijk per auto. Het is zeker anders dan GTA 4, maar je raakt er snel aan gewend.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
Hoe is het rijden trouwens vergeleken met gta 4? Ik had gelezen dat het meer arcady zou zijn in 5... terwijl ik het autorijden in 4 juist perfect vond.
Ik heb 4 helemaal overgeslagen, maar het rijdt vrij identiek aan SA. Gewoon lekker.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
Hoe is het rijden trouwens vergeleken met gta 4? Ik had gelezen dat het meer arcady zou zijn in 5... terwijl ik het autorijden in 4 juist perfect vond.
De dikkerds viel mij ook op iddquote:Op woensdag 18 september 2013 00:42 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb 4 helemaal overgeslagen, maar het rijdt vrij identiek aan SA. Gewoon lekker.
Wat ik ook erg leuk vind zijn die kleine linkjes naar de 'echte' wereld. Bijvoorbeeld de iFruit en Drone telefoons
Daarnaast lopen er best veel dikkerds op straat vind ik. Mja, USA he.
Ik hoor hier en daar wel klachten, maar ik vind het prima.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
Dat van die 95k vind ik wel een spoilertje waard..quote:Op woensdag 18 september 2013 00:41 schreef Keukendrol het volgende:
Ik heb de eerste heist gedaan maar Michael heeft zijn 95k niet ontvangen. Tenminste het staat biet in het menu als ik op start klik.
Enige minpunt voor mij tot zover, dat hadden ze wat mij betreft wel direct over mogen nemen van GTA 4.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
Geen flauw idee, ik heb gewoon knoppen gedrukt en als de bal in de buurt was erop gedrukt. Ik won heel erg makkelijk op easy, volgende keer een leveltje hoger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de kleuren rondjes zodra de bal gaat landen? (wit, geel en rood)
Al die dikke "Latisha's" in die achterbuurtenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:42 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb 4 helemaal overgeslagen, maar het rijdt vrij identiek aan SA. Gewoon lekker.
Wat ik ook erg leuk vind zijn die kleine linkjes naar de 'echte' wereld. Bijvoorbeeld de iFruit en Drone telefoons
Daarnaast lopen er best veel dikkerds op straat vind ik. Mja, USA he.
Ditquote:Op woensdag 18 september 2013 00:28 schreef Trebo het volgende:
Gewoon een ubervette game. Het verhaal is, i.t.t GTA IV, super verslavend.
Mensen die klagen over de graphics moeten maar een game pc gaan kopen en Crysis 3 gaan spelen. Wat ze uit de inmiddels gedateerde PS3 en Xbox hebben geperst oogst alleen maar respect. Boeien dat het wat blokkerig in de verte is. Dat is inherrent aan de grote wereld. Alleen al het beeld wat veel helderder is dan in IV maakt de speelervaring beter.
Gewoon de vetste game ever. Punt.
Zo donker zetten dat je het R* logo net net kan zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:54 schreef Ironisch het volgende:
Hoe ver hebben jullie de brightness? Ik snap dat ding niet zo heel goed.
Gewoon springenquote:
Dankquote:Op woensdag 18 september 2013 01:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gewoon springen
Ja, echt waar.
Ga lekker huizen kopen, aandelen kopen, dure auto's kopen, enz, geld moet rollen!quote:Op woensdag 18 september 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik trouwens wel minder vind achteraf gezien is het feit dat je na een paar missies al zoveel geld hebt, dat je je in principe geen zorgen hoeft te maken om geld, want je kunt toch zowat alles kopen wat je nodig hebt. Had best moeilijker gemogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |