dan bent gij gewoon een getrainde lenegerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat kon ik al toen ik 10 was![]()
Altijd geturnd, lange spieren, pezig enzo
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:53 schreef Molo het volgende: [..] ze gaf een weekje geleden toe dat er over 5+ jaar wellicht babies komen
![]()
nee Elysium is in Bleijswijk. Ik ben nog nooit in die in Schiedam geweest. Moet ik ook eens doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Molo, Schiedam, is dat die? Ja toch? Wel superyay en zulks! Die is zo fijn!!
tukse!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Babies zijn leuk!
Ik begin scheel te kijken, truste damens
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:57 schreef megamandy het volgende:
Hoezo zou je het drinken van water extra belastenwtf
mineraalwater kost veel meer om te vervoeren etc dan kraanwater. En kraanwater is prima in Nederlandquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:57 schreef megamandy het volgende:
Hoezo zou je het drinken van water extra belastenwtf
Zooo niet aan mij besteed deze dingen. Ik hou niet van saunaquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
http://www.elysium.nl/nl/
Puckzzz, heerlijk sauna, zeer groot complex met binnen en buiten
deels wel mee eens en deprimerend, maar toch vraag ik me af of dat echt zo gaat, of het niet verandert of dat er iets op bedacht wordt. Want 50 jaar geleden dacht men er ook al zo overquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was dus een docu aan het kijken over een rijke industrieel uit de jaren dertig. Die man had tien kinderen want zo ging dat in die tijd. Maar we hadden ook geen builenpest meer of smerige veldslagen. Dus al die kinderen werden groot. En kregen kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. In tachtig jaar tijd had die ene man (okee, met vrouw) gezorgd voor minimaal 200 nakomelingen.
In die tijd is de basis gelegd voor de totale vernietiging. Want mensen gingen niet meer dood aan ziekte, maar plantten zich nog wel voort al ware dat zo. En dus is over een kleine 100-150 jaar de aarde op. Voorgoed. Alles weg.
je moet ook niet zoveel denken, gewoon als een blije mongool springend en lollerend door het leven gaan en nergens om geven behalve snoepjesquote:
Wat zit diep? Dit kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden in jouw geval...quote:
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zooo niet aan mij besteed deze dingen. Ik hou niet van sauna
En ik maakte een garpje over de film...maar het is wel een film
Ja dat snap ik dat ons kranwater goed is. Drink het zelf ook bijna alleen maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
mineraalwater kost veel meer om te vervoeren etc dan kraanwater. En kraanwater is prima in Nederland
het kan niet anders molo. Het is al gebeurd. Of iedereen moet NU stoppen met meer dan twee kinderen krijgen. Iedereen op de hele wereld en dan nog gaan we de 12 miljard zien omdat mensen in hun totaliteit te lang leven. Zo ver is het allang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
deels wel mee eens en deprimerend, maar toch vraag ik me af of dat echt zo gaat, of het niet verandert of dat er iets op bedacht wordt. Want 50 jaar geleden dacht men er ook al zo over
Wat dacht je van al het plastic en transportkosten? Dat is ook 'slecht'quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat ons kranwater goed is. Drink het zelf ook bijna alleen maar.
Maar dan vind ik het alsnog dom om er accijns op te gooienVoor mijn gevoel is accijns iets wat op "slechte" producten zit.
nee, dit voel ik al veel en veel langer zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Da benne de whoremones. Trekt wel weer bij *aai*
die tirade die drie posts boven je staat? En wat bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat zit diep? Dit kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden in jouw geval...
lijkt leuk, werkt niet, dan gaat iedereen aan de draagmoeder en zaaddonor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dan brown zn oplossing wel goed
Maar die mensen kunnen ook maar zoveel doen tot ze niet meer kunnen/willenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lijkt leuk, werkt niet, dan gaat iedereen aan de draagmoeder en zaaddonor.
er zit ook accijns op pleisters ofzo, zo is het nu eenmaal. Mineraalwater is een luxeproduct, geen eerste behoefte, net als frisdrank en benzine en sigaretten enzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat ons kranwater goed is. Drink het zelf ook bijna alleen maar.
Maar dan vind ik het alsnog dom om er accijns op te gooienVoor mijn gevoel is accijns iets wat op "slechte" producten zit.
Maar maar, ik wil drie kinderen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan niet anders molo. Het is al gebeurd. Of iedereen moet NU stoppen met meer dan twee kinderen krijgen. Iedereen op de hele wereld en dan nog gaan we de 12 miljard zien omdat mensen in hun totaliteit te lang leven. Zo ver is het allang.
dan zijn er allang weer genoeg mensen om de aarde kapot te makenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen ook maar zoveel doen tot ze niet meer kunnen/willen
dan 80% steriel, opgelostquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zijn er allang weer genoeg mensen om de aarde kapot te maken
ja, ach, moet zeggen dat ik er niet zo mee ga zitten, ik kan er toch niks aan veranderen. Scheelt weer stukje depressiequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan niet anders molo. Het is al gebeurd. Of iedereen moet NU stoppen met meer dan twee kinderen krijgen. Iedereen op de hele wereld en dan nog gaan we de 12 miljard zien omdat mensen in hun totaliteit te lang leven. Zo ver is het allang.
godsamme, jij moet eerst maar eens ontmaagd worden jonguh!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar maar, ik wil drie kinderen.
Waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
30%.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:07 schreef Molo het volgende:
wordt iedereen onvruchtbaar in dat boek? Of alleen ene groep mensen?
DRIE KINDEREN IS KUT!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1 en minimaal 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DRIE KINDEREN IS KUT!
(ik was nummer drie)
Dat is nu wel een beetje verpest jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik wil dat boek nog lezen
ja zeker, onwetendheid is soms briljant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
En het frustreert me dus dat ik er wel mee zital weet ik dat ik er niks aan kan veranderen. Ignorance is bliss.
ik ook en ik vind het superleukquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DRIE KINDEREN IS KUT!
(ik was nummer drie)
Oeps, sorryquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik wil dat boek nog lezen
Ze is ook gelovig, dus ze moet er 8quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Drie is te veel. En bami komt uit een groot gezin, dus uit haar ouders mogen niet meer dan vier kleinkinderen voortkomen in deze theorie
Oh die had ik gemist!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die tirade die drie posts boven je staat? En wat bedoel je daar mee?
ja Godverdomme ik kreeg ook al zon koppijn van de Wereld van Sofiequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zeker, onwetendheid is soms briljant.
Maarrrrrrr, ga elke dag even naar de NASA website en bekijk de foto die ze daar posten. Zoom i je hoofd dan even uit vanuit jezelf en Nederland en de aarde en zoom in op een andere planeet/stelsel. Dan zie je hoe nietig je eigemlijk bent en hoe alles toch wel door blijft draaien. Komt goed, maak je niet te druk
We zijn maar mini nano lucifertjes op de wereld en al helemaal in het heelal
Straks blijkt dat ze onvruchtbaar is, GOD HEEFT HET ZO GEWILD!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef Molo het volgende:
ZE MOET EERST MAAR EENS LEREN BATSEN JA!
Wat was de verhouding jongens meisjes bij jou?quote:
Kutboek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja Godverdomme ik kreeg ook al zon koppijn van de Wereld van Sofie
filosofie jeweetzquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja Godverdomme ik kreeg ook al zon koppijn van de Wereld van Sofie
3 wijvenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat was de verhouding jongens meisjes bij jou?
oh dat ook, maar daar ging het idd niet overquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist!
Ik dacht meer richting jouw persoonlijke situatie atmDat het niet doorzette enzo...
preciesquote:
Ja, dat is ook heel andersquote:
rete interessant, maar ik heb er wel een week van wakker gelegenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
filosofie jeweetz
Ik vind dat dus zo onwijs boeiend, dat je hele beeld en visie zo kan veranderen door paar denkkronkels bewust even aan te brengen
Ermagerd maak een tutorial op Skjoelin en kiek hoe de mensen dan reageren!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
precies
Straks weer veel doen
Of maak een tutorial filmpje voor Bami!!!!
das zeker waar. Jij was enig meiske zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel anders
je bent een tokkie, dan mag datquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook drie kids...heb ik zelfs dát verkloot?
eigenlijk wel, tenzij 1 zich niet voortplant, dan is de balans hersteld. Mijn ouders hebben dat ook prima geregeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
Indien twee jongens met 1,5 jaar ertussen en dan een meisje 3,5 jaar later: JAquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
ahhhhh, das schattigquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rete interessant, maar ik heb er wel een week van wakker gelegenzoveel stof tot denken...
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
das zeker waar. Jij was enig meiske zeker?
HET IS DE BRON VAN AL JE PROBLEMEN.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Indien twee jongens met 1,5 jaar ertussen en dan een meisje 3,5 jaar later: JA![]()
![]()
Uiteraard voel ik velen haat en nijd richting mijn ouders en heb ik ze nooit vergeven en EINZ DIT DAT ALLES
Of homo's is de oplossing van de natuur voor het probleemquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigenlijk wel, tenzij 1 zich niet voortplant, dan is de balans hersteld. Mijn ouders hebben dat ook prima geregeld
DAARDOOR BEN IK EEN AUTIST!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET IS DE BRON VAN AL JE PROBLEMEN.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAARDOOR BEN IK EEN AUTIST!
O wait
het scheelt altijd iets!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of homo's is de oplossing van de natuur voor het probleem
Omdat ik er één van vier was en dat vond ik geweldig. Dus ik gun het mijn toekomstige kinderen om broers/zussen te hebben. Maar vier vind ik te veel en drie past makkelijker in één auto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom eigenlijkGister stond ook iemand naast mij te vertellend at ze er minimaal 4 wilt
Waarom zoveel, dat moet je ook allemaal gaan betalen en alles.
Naja nu ben ik zelf sowieso niet echt een voorbeeld qua kinderwens want ik begin steeds zekerder ervan te worden dat ik er geen hoef
sorry maarquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik er één van vier was en dat vond ik geweldig. Dus ik gun het mijn toekomstige kinderen om broers/zussen te hebben. Maar vier vind ik te veel en dire past makkelijker in één auto.
Ik wil er wel 4 als ik eerst 3 dezelfde krijg, want ik wil jongen en meisje. Maar vier is de max, dus anders heb ik gewoon een kwartet.
Ik heb hier al veel te veel over nagedacht.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zei vroegah altijd tegen m'n moeder dat ze nog een keer zwanger moest worden zodat ik een zusje had. Toen zei ze dat het ook nog een jongetje zou kunnen zijn. Dan zei ik "maakt niet uit, maar dan ben ik er tenminste de baas over"
De hont was uiteindelijk een goede vervanger
Nope...ik had even de hoop dat de middelste gay zou zijn, maar nee...quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigenlijk wel, tenzij 1 zich niet voortplant, dan is de balans hersteld. Mijn ouders hebben dat ook prima geregeld
Wilders heet Rutte een autist genoemdquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
ik werd vandaag door ene patiënt een autist genoemd
Dat vetgedrukte is inderdaad wel een mooie samenvattingquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik er één van vier was en dat vond ik geweldig. Dus ik gun het mijn toekomstige kinderen om broers/zussen te hebben. Maar vier vind ik te veel en dire past makkelijker in één auto.
Ik wil er wel 4 als ik eerst 3 dezelfde krijg, want ik wil jongen en meisje. Maar vier is de max, dus anders heb ik gewoon een kwartet.
Ik heb hier al veel te veel over nagedacht.
Gemiste kans, weet je hoe hip je dan zou zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...ik had even de hoop dat de middelste gay zou zijn, maar nee...
Of ze blijkt pot te zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is inderdaad wel een mooie samenvatting
En wat als het nou niet lukt omdat je de juiste partner niet vindt of omdat hij/jij onvruchtbaar bent??
zou nog best eens kunnen kloppen ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wilders heet Rutte een autist genoemd
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zei vroegah altijd tegen m'n moeder dat ze nog een keer zwanger moest worden zodat ik een zusje had. Toen zei ze dat het ook nog een jongetje zou kunnen zijn. Dan zei ik "maakt niet uit, maar dan ben ik er tenminste de baas over"
De hont was uiteindelijk een goede vervanger
Dat volgde ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
zou nog best eens kunnen kloppen ook![]()
Waarom eigenlijk zei hij dat?
hetero is geen garantie op voortplanting.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...ik had even de hoop dat de middelste gay zou zijn, maar nee...
Gelukkig zeg ik dat zelf al.quote:
De geen juiste partner optie heb ik al over nagedacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is inderdaad wel een mooie samenvatting
En wat als het nou niet lukt omdat je de juiste partner niet vindt of omdat hij/jij onvruchtbaar bent??
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
Ik vind wel altijd dat ze verdacht goed met Lindy kan opschieten
Bami, heb je ook bij een pot nutella of honing de neiging om je vinger erin te steken en de randjes af te likken als de pot bijna klaar is????
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat volgde ik niet![]()
Hoorde alleen dat iemand in het debat tegen hem zei dat hij daarmee spot met een aandoening en dat het onacceptabel was en einz.
Toen ging Wilders uitleggen dat hij bedoelde dat Rutte aan politiek autisme lijdt. Dat hielp niet. Dus toen ging hij weer schreeuwen over Europa
![]()
Check!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hetero is geen garantie op voortplanting.
Dit is het ideaalbeeld als ik het voor het zeggen heb he. Als ik er voor geen of maar één de (bestedings)ruimte heb ga ik er niet koppig nog meer bij proberen te maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
En Bami...seriously...
Heb je überhaupt over het praktische gedeelte nagedacht?
Dat is waar...en hij is wel de besneden jongen, wie weet is de chirurg uitgeschotenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hetero is geen garantie op voortplanting.
jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check!
O Skjoe, mijn ouders hebben drie kinderen, 1 kleinkind. En voorlopig ziet het er niet naar uit dat dat er meer worden. Helpt dat?
godsamme, seriously???quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig zeg ik dat zelf al.
[..]
De geen juiste partner optie heb ik al over nagedacht natuurlijk.![]()
Mocht ik op m'n 35ste nog allenig zijn dan wil ik het (indien mijn situatie daarnaar is) in m'n eentje gaan proberen.
Indien onvruchtbaarheid zie ik dan wel, daar ga ik voor het gemak maar niet van uit.
harharharquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is waar...en hij is wel de besneden jongen, wie weet is de chirurg uitgeschoten
Geintje....mensen...geintje...
Wij verzieken met ons gezin alle statistiekenquote:
make that 20-80quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat mijn verhouding vrolijk-niet vrolijk 30-70 is, fml
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij verzieken met ons gezin alle statistieken![]()
ik ben mijn gedrag aan het analyseren jaquote:
Ik denk vooral aan de dingen die je moet laten of die niet leuk zijn aan kinderen krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ach komop, iedereen denkt daar wel eens over na, heus niet alleen bami. Bami wel iets meer dan anderen, maar soit
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ach komop, iedereen denkt daar wel eens over na, heus niet alleen bami. Bami wel iets meer dan anderen, maar soit
En nu moet je concluderen dat mensen die je wel kennen dat ook vinden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben mijn gedrag aan het analyseren jawant ik heb t gevoel dat mensen die mij niet kennen en me zo zien me maar een stomme chagrijn vinden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat mijn verhouding vrolijk-niet vrolijk 30-70 is, fml
Bami heeft nog dromenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
DOOR MENSEN ZOALS JIJ WORD IK ZOquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu moet je concluderen dat mensen die je wel kennen dat ook vinden?
SORRY NIET SLAAN KUSJEKROEL![]()
ik denk altijd meer "moet ik dat wel doen, straks lukt het niet, laat ik er maar vanuit gaan dat het niet lukt, dan valt het altijd weer mee"quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
je slingert nogal van ultralinks naar ultrarechts in a split secondquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben mijn gedrag aan het analyseren jawant ik heb t gevoel dat mensen die mij niet kennen en me zo zien me maar een stomme chagrijn vinden
tenzij verneukte speculaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ben vooral vrolijk als ik gegeten heb harhar
Heul niet, autisten zijn voorspelbaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
je slingert nogal van ultralinks naar ultrarechts in a split second
Oftewel...... AUTIST!!!
Trustuhquote:
sociopaat dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet, autisten zijn voorspelbaar
BORDERLINER!
O nee dan moet je krassen
Zo dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk altijd meer "moet ik dat wel doen, straks lukt het niet, laat ik er maar vanuit gaan dat het niet lukt, dan valt het altijd weer mee"
Of manisch depressiefquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of manisch depressief![]()
*Bingokaart voor Spees vullen*
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
Of manisch depressief maar dan met mini cycli?
ja dat roept Koos nu ook steeds, maar mij lijkt het gewoon tof. En de rotperiode dat je strontluiers hebt en snothandjes op je tv gaat ook wel weer voorbij. Het lijkt me serieus best leeg en kaal anders over een paar jaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd
Maar de laatste tijd heb ik er dus geen zin meer inDat geld kan ik allemaal zelf ook wel uitgeven
Ik denk dat ik veel liever mijn eigen leven zou willen leiden dan steeds aan kinderen te moeten denken voordat je iets onderneemt.
Nou als ik mijzelf als voorbeeld moet nemen van hoelang kinderen niet zelfstandig kunnen levenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat roept Koos nu ook steeds, maar mij lijkt het gewoon tof. En de rotperiode dat je strontluiers hebt en snothandjes op je tv gaat ook wel weer voorbij. Het lijkt me serieus best leeg en kaal anders over een paar jaar
serieus? Je kunt toch over het algemeen (bij redelijke intelligentie) wel met 18 de deur uit en vanaf een jaar of 15 wel zelfstandig het een en ander doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou als ik mijzelf als voorbeeld moet nemen van hoelang kinderen niet zelfstandig kunnen levenDaar heb ik geen zin in :v
of een antisociale persoonlijkheids stoornisquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zou ook adhd kunnen hebben
Ja dat kan wel maar ik ben dan ook weer van mening dat je wel de school van je kind gewoon helemaal moet betalen, jij hebt een kind op de wereld gezet dan moet je er ook voor zorgen dat diegene een fatsoenlijke toekomst tegemoet kan gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Je kunt toch over het algemeen (bij redelijke intelligentie) wel met 18 de deur uit en vanaf een jaar of 15 wel zelfstandig het een en ander doen.
Maar ik ben ook niet zo moeilijk daarin denk ik (hoop ik)
Hebben we de hele DSM al gehad?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
of een antisociale persoonlijkheids stoornis
ja die zijn zeer uiteenlopendquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar ik ben dan ook weer van mening dat je wel de school van je kind gewoon helemaal moet betalen, jij hebt een kind op de wereld gezet dan moet je er ook voor zorgen dat diegene een fatsoenlijke toekomst tegemoet kan gaan.
Maar daarover zijn de meningen wel verschillend.
bijna welquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben we de hele DSM al gehad?
15? Nou mijn stiefzoon zou dat echt niet kunnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Je kunt toch over het algemeen (bij redelijke intelligentie) wel met 18 de deur uit en vanaf een jaar of 15 wel zelfstandig het een en ander doen.
Maar ik ben ook niet zo moeilijk daarin denk ik (hoop ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Mwah, ik vind het wel wat hebben dat ik het zelf moet regelen. Snap jouw visie wel, maar als ze een beetje hun best doen (eventueel met tussenjaar om te sparen) moet er toch een hoop mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar ik ben dan ook weer van mening dat je wel de school van je kind gewoon helemaal moet betalen, jij hebt een kind op de wereld gezet dan moet je er ook voor zorgen dat diegene een fatsoenlijke toekomst tegemoet kan gaan.
Maar daarover zijn de meningen wel verschillend.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
15? Nou mijn stiefzoon zou dat echt niet kunnenals hij moet kan hij dat heus wel, tuurlijk. Ligt er ook aan hoeveel safetynet er is en hoe dicht dat erop zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
same here!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
ik ga slapen, is alweer veel te laat, doei!
Da's alleen bij mij thuisquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik krijg een bingokaart
En hoezo is de sfeer om te snijden?
O ja, uiteraard! Duidelijke aidstoornis NAOquote:
HEEL erg dicht. Bijna niet gehaald bij geboorte, dus nu forever mommy's little baby boy...quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
als hij moet kan hij dat heus wel, tuurlijk. Ligt er ook aan hoeveel safetynet er is en hoe dicht dat erop zit
Pfff niet genoeg?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:35 schreef Mss het volgende:
Hoe vaak zie jij je kinderen eigenlijk Puckz? Ik heb daar totaal geen voorstelling bij.
Aw YISSquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet anders omschreven :v
Je bent uniek
Hmm dat lijkt me wel heel moeilijk ja om ze zo weinig te zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pfff niet genoeg?
Ongeveer 1 keer per 2 maanden.
Dat betekent dat ze eigenlijk geen hokje hebben om je in te stoppen, maar ze willen toch een hokje. Dus speciaal daarvoor hebben ze een hokje dat betekent "je past niet in 1 van de andere hokjes"quote:
We zijn er allemaal ondertussen aan gewend en we houden nog net zoveel van elkaar. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt me wel heel moeilijk ja om ze zo weinig te zien.
Ja, want je hebt geen anorexia en geen boulimia, maar je faalt wel in eten. Dan heb je NAOquote:
Ik pas (hihaho) niet in een subhokjequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, want je hebt geen anorexia en geen boulimia, maar je faalt wel in eten. Dan heb je NAO
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik pas (hihaho) niet in een subhokje
Zo van 'er is nog geen aparte definitie voor jullie maar als er maar velen van jullie komen krijgen jullie een apart hokje'quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind NAO zo'n briljante uitvinding![]()
"Ja we hebben eigenlijk geen stempeltje voor je, maar we willen toch een stempel.... HIER EEN STEMPEL!"
Vergeet de aidstoornis en anti-sociale persoonlijkheid niet!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik naar de HA gaan: ja ik wil me laten testen.
Waarop?
Ja op autisme, add, ADHD, borderline, en bipolaire stoornis. Want dar zeiden mensen op internet
SMEAGOLquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vergeet de aidstoornis en anti-sociale persoonlijkheid niet!
Oeh, is Meervoudige persoonlijkheid ook geen garpige optie?
Ook een goeiequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
Misschien is Spaids wel bezeten en moet er een exorcist komen!
Oeh Spees, gewoon dat aan je huisarts vragenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
Misschien is Spaids wel bezeten en moet er een exorcist komen!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
Dan kun je helemaal niet meer topic kapen hihaho
modeautist hihahoquote:Op woensdag 18 september 2013 00:09 schreef megamandy het volgende:
bah ik word echt gek van mijzelfkut perfectionisme
![]()
Ja maar ik blijf daardoor overal veel te lang bij hangen omdat ik gewoon niet tevreden kan zijnquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf daardoor overal veel te lang bij hangen omdat ik gewoon niet tevreden kan zijnNu gaat het ook weer nachtwerk worden.
Vorige week 04.45u en om 08.30 moest ik op school zijn.
Dan kan er prima eentje in de achterbakquote:Op woensdag 18 september 2013 06:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat zou ik snel afleren denk ik
En Bambi, hate to bust your bubble, maar zo lang ze nog in kinderstoeltjes zitten passen er geen 3 naast elkaar op een gewone achterbank.
Sauna
Dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 18 september 2013 07:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kan er prima eentje in de achterbak![]()
Zo ging dat serieus vroeger bij ons he
Veel plezier in de sauna!
Yep, bij ons ook. Iedereen wilde dat omdat je dan niet naast je stomme zusje/broertje hoefde te zittenquote:Op woensdag 18 september 2013 07:14 schreef Incantrix het volgende:
En Molo, dat was bij ons op kinderfeestjes echt de positie om ruzie over te maken: degene die in de kofferbak mocht
quote:Op woensdag 18 september 2013 07:15 schreef Molo het volgende:
Dat je 's nachts even moet plassen en slaapdronkenheid de bocht verkeerd neemt, met je voet tegen iets scherps aan komt en heel je teen open haalt![]()
Dus nu ben ik sinds 5 uur wakker van de pijn in mijn voet en ik heb door de pleisters heen gebloed dus mijn bed is goor
Thuis blijven wegens dodelijk gewond? Nee?quote:Op woensdag 18 september 2013 07:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, bij ons ook. Iedereen wilde dat omdat je dan niet naast je stomme zusje/broertje hoefde te zitten
Ik ga even snel douchen, bleh, kutdag, geen zin
In mijn hoofd wel, want dan slaapt alles nogquote:Op woensdag 18 september 2013 07:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor achten verandert de spelling?
GARPJE NIET SLAAN
Heb je haar patsen gegeven?quote:Op woensdag 18 september 2013 07:23 schreef Incantrix het volgende:
Laatst zei ik tegen een collega 'is maar een garpje hoor' en toen ging ze me vertellen dat het 'grapje' is
En Paul verbetert me structureel als ik het heb over banenen
En toen ging ze me verbeteren dat het 'slagen' zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 07:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je haar patsen gegeven?
Thug lifequote:Op woensdag 18 september 2013 07:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En toen ging ze me verbeteren dat het 'slagen' zijn
Nee dat niet maar wil nog wel mooie trenchcoat dus maakt niet uitquote:Op woensdag 18 september 2013 08:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die is tof sjaan maar niet echt een winterjas
daar is FOK toch voor?quote:Op woensdag 18 september 2013 08:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Facebook heeft weer wat nieuws. De autistenupdate
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben er nog hoor! Ben alleen niet zo gezellig atm
nop. Gisteren even goede hoop maar dat was maar een heel klein beetje en sindsdien weer helemaal niks. Geen pijn ook. Dat het maar opschiet, volgende week vrijdag trouwt een goede vriend van me (in de rambler dus dan witte wel wat voor feestje) en daar wil ik toch wel graag bij zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is ook weer zo
Hoe is het skjoe? Zet het al door?
Ja snap ik. Laat het dan ook maar gewoon klaar zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nop. Gisteren even goede hoop maar dat was maar een heel klein beetje en sindsdien weer helemaal niks. Geen pijn ook. Dat het maar opschiet, volgende week vrijdag trouwt een goede vriend van me (in de rambler dus dan witte wel wat voor feestje) en daar wil ik toch wel graag bij zijn
zodra ik gil gaan ze helpen. Ik weet alleen zelf niet zo goed wanneer genoeg genoeg isquote:Op woensdag 18 september 2013 08:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja snap ik. Laat het dan ook maar gewoon klaar zijn
Hoe lang heb je voor ze je willen gaan helpen op een of andere manier?
Als je er klaar mee/voor bent. Zo simpel als dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra ik gil gaan ze helpen. Ik weet alleen zelf niet zo goed wanneer genoeg genoeg is
Ik denk dat je het op dit gebied ook niet 'fout' kunt doen. Precies wat Taart zegt. Als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, en dan doe je niks verkeerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra ik gil gaan ze helpen. Ik weet alleen zelf niet zo goed wanneer genoeg genoeg is
Banenenquote:Op woensdag 18 september 2013 07:23 schreef Incantrix het volgende:
Laatst zei ik tegen een collega 'is maar een garpje hoor' en toen ging ze me vertellen dat het 'grapje' is
En Paul verbetert me structureel als ik het heb over banenen
En bonken en klonters en drek en allesquote:Op woensdag 18 september 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je graag meepraten over grote stolsels en kotex maxi plus dan?
Neuh, maar een garp over geheimen Whatsapps en meets is toch wel een beetje de standaard reactie nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je graag meepraten over grote stolsels en kotex maxi plus dan?
I know, ik wilde alleen maar provocerenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, maar een garp over geheimen Whatsapps en meets is toch wel een beetje de standaard reactie nu.
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas heeft echt het tact van een aardappel soms <3 anyway, back in the office...
Ongeveer:quote:Op woensdag 18 september 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Ik ga maar eens douchen, over ca 9 minuten staan schoonouders op de stoep
Probeer jezelf er aan te herinneren dat mensen horken zijn en zelf niet weten hoe ze er mee om moeten gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ongeveer:
"HEUJJJ SKJOE, HOW'S LIFE?![]()
"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Probeer jezelf er aan te herinneren dat mensen horken zijn en zelf niet weten hoe ze er mee om moeten gaan
Overigens zit ik eigenlijk een beetje met een soort gelijke vraagIk zou gewoon zo normaal mogelijk doen tegen die man en als hij aangeeft daar over te willen praten daar open voor staan en gewoon eerlijk zijn in je vragen en interesse tonen. Wat je vooral niet moet doen is extra lollig, fake betrokkenheid tonen of er overheen praten. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Probeer jezelf er aan te herinneren dat mensen horken zijn en zelf niet weten hoe ze er mee om moeten gaan
Overigens zit ik eigenlijk een beetje met een soort gelijke vraagJe kan vragen of hij zin heeft in die avond, wat hij afgelopen week heeft gedaan, etc. Maar kan me voorstellen dat het lastig is ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik denk dat ik idd gewoon even afwacht of ie er zelf over wil praten. Heb hem alleen nog maar telefonisch gesproken en verder niet meer gezien. Ik hoop dat ie er bij is; want hij keek er wel erg naar uit (had ik begrepen).quote:Op woensdag 18 september 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo normaal mogelijk doen tegen die man en als hij aangeeft daar over te willen praten daar open voor staan en gewoon eerlijk zijn in je vragen en interesse tonen. Wat je vooral niet moet doen is extra lollig, fake betrokkenheid tonen of er overheen praten. Denk ik.
Blijven bewegen is wel de key maar niet overbelasten!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik heb vannacht blijkbaar verkeerd gelegen, m'n hele rug zit vast.
Elke beweging, inclusief diep ademhalen doet nu pijn![]()
Ermagerd kan ik eindelijk ook eens bij de kneuzenclub![]()
Ik ben nu alles gewoon alsnog aan het doen ondanks pijn (met velen vloeken erbij), in de hoop dat het snel weer los zit... Hoop dat dat de goede methode is![]()
O hai trouwens
Op slaan op je zere plekquote:Op woensdag 18 september 2013 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik heb vannacht blijkbaar verkeerd gelegen, m'n hele rug zit vast.
Elke beweging, inclusief diep ademhalen doet nu pijn![]()
Ermagerd kan ik eindelijk ook eens bij de kneuzenclub![]()
Ik ben nu alles gewoon alsnog aan het doen ondanks pijn (met velen vloeken erbij), in de hoop dat het snel weer los zit... Hoop dat dat de goede methode is![]()
O hai trouwens
Ik blijf bewegenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blijven bewegen is wel de key maar niet overbelasten!
Oeh goeden plan, zal zo aan Fred vragen of hij me in elkaar wil slaanquote:Op woensdag 18 september 2013 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op slaan op je zere plekNet als bij een ouwe TV; zodat het weer gaat werken
Nee?
Ik ben eigenlijk gewoon een tering verwend nest.. Ik heb vrijwel nooit iets op fysiek gebied, dus als ik dan wel wat heb voelt het alsof de wereld vergaatquote:Op woensdag 18 september 2013 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
als t alleen van het liggen is gaat het vast weer snel weg schaar, en idd blijven bewegen zolang je het maar niet overbelast!
klikt als 90% van de mannen op deze aardbolquote:Op woensdag 18 september 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een tering verwend nest.. Ik heb vrijwel nooit iets op fysiek gebied, dus als ik dan wel wat heb voelt het alsof de wereld vergaat
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klikt als 90% van de mannen op deze aardbol
Dat is ook logisch, je plaatst alles in perspectiefquote:Op woensdag 18 september 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon een tering verwend nest.. Ik heb vrijwel nooit iets op fysiek gebied, dus als ik dan wel wat heb voelt het alsof de wereld vergaat
Wat apart, het is binnen en IK moet bellen?quote:Geachte mevrouw H.,
Uw bestelling met ordernummer 00000 is bij ons binnen, kunt u ons contacten voor het maken van een bezorg afspraak (*)
(*) Het door u bestelde product is zeer breekbaar en/of groot en kan niet worden verstuurd met PostNL, wij laten deze bezorgen door onze vaste vervoerder
Dat is idd raar ja, meestal nemen ze zelf contact op!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
In de junkmail:
[..]
Wat apart, het is binnen en IK moet bellen?
contacten vind ik ook een mooi werkwoordquote:Op woensdag 18 september 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
In de junkmail:
[..]
Wat apart, het is binnen en IK moet bellen?
Dan moet je niet op Ebay bestellenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
morgen. Hier ook nog niet bijgeslapen. Ben gewoon moe van het niets doen. En wat was het koud vannacht....heb mijn dikke pyajama maar aangedaan.
SQ,hoop voor je dat het snel doorzet.
Net iets besteld op Ebay....leverings datum 7oktoberIk wil het NUNUNU!
Hahahah ja was wel te verwachten he?! Maar ik heb nu 80 van die broche pinnetjes. Hier in de winkel betaalde ik voor 44 van die dingen ¤8. nu voor die 80 maar ¤1.80 ofzo, scheelt nogal.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je niet op Ebay bestellen![]()
En tnx
ja, ik was al aan het spiekenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nee, maar is voor mijn shop en hoe eerder ik dingetjes kan verkopen....hoe beter (denk ik )![]()
Wil allemaal dit soort broches gaan maken, in verschillende herfstkleuren enzo
Post nog eens een linkje als je er straks wat af hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 11:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nee, maar is voor mijn shop en hoe eerder ik dingetjes kan verkopen....hoe beter (denk ik )![]()
Wil allemaal dit soort broches gaan maken, in verschillende herfstkleuren enzo
Is wel een nette prijs denk ik hoor!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yeah! Hahahah. Ja zal ik doen en vooruit werken ga ik sowieso wel doen.....
Maar wat vinden jullie van de prijs? twijfel daar een beetje over.....zouden jullie het er voor over hebben?
I kdenk dat twel okay is, is t incl verzenden? anders kan je dat evt nog overwegen of 2 voor 7.95 ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 12:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yeah! Hahahah. Ja zal ik doen en vooruit werken ga ik sowieso wel doen.....
Maar wat vinden jullie van de prijs? twijfel daar een beetje over.....zouden jullie het er voor over hebben?
Nee, exclusief verzenden. Maar was idd van plan om als ik er meer af heb, zo'n combi actie te maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I kdenk dat twel okay is, is t incl verzenden? anders kan je dat evt nog overwegen of 2 voor 7.95 ofzo
k denk dat je gewoon ff moet kijken hoe lang je met 1tje bezig bent, je wilt t neit te goedkoo pdoen want wel wat verdienen maar alsj e wat goedkoper doet verkoop je meer dus dat is dan gaat t ook weer harder. Ik denk dat als je weet hoe lang je er mee bezig bent je beter in kunt schatten wat t moet kostenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nee, exclusief verzenden. Maar was idd van plan om als ik er meer af heb, zo'n combi actie te maken.
Thanks voor de input
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |