quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
doe mij maar battlefield en splinter cellquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Doe mij maar Tekken Tag 2 TournamentOp de xbox360
Zij is zo irritant, maar goed ik ben slecht in tekken + speel het amperquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn standaard poppetje![]()
Alisa (Bosconovitch)
Heb jij net mijn foto geliked op fb?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
[..]
doe mij maar battlefield en splinter cell
[..]
Zij is zo irritant, maar goed ik ben slecht in tekken + speel het amper
Hoezo irritant? Ze heeft wel toffe aanvallen met kettingzagenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
Zij is zo irritant, maar goed ik ben slecht in tekken + speel het amper
Heb ik jou op FB?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij net mijn foto geliked op fb?
Daarom is zij irritantquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo irritant? Ze heeft wel toffe aanvallen met kettingzagen
Jij weet of Julia/Law/Paulquote:
Als ik het al speelde dan natuurlijk met Brian Fury.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn standaard poppetje![]()
Alisa (Bosconovitch)
Bryan Fury.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah nee die is vet irritant met zijn lage dansmoves.
Yoshimitsu speel ik sinds deze week mee, ook tof
[ afbeelding ]
En unknown is awesome. Vaak doe ik unknown en alisa
[ afbeelding ]
Nee, maar ik zie ineens iemand met tussen haakjes viro mijn foto likenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb ik jou op FB?
[..]
Daarom is zij irritant
[..]
Jij weet of Julia/Law/Paul
yoshimitsu is wel tofquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Goh pakken als je dan toch hardcore bent.quote:
Gon with the Wind.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
yoshimitsu is wel tofIk mis de dino uit tekken 3. Hij was lachen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
yoshimitsu is wel tofIk mis de dino uit tekken 3. Hij was lachen
Wel apart, ik ben amper op FBquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie ineens iemand met tussen haakjes viro mijn foto liken
Jin is voor noobsquote:
Gon, dat is mquote:
Nee hij nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex? Die zit wel in Tekken Tag 2.
Panda is wel lachen maar zo sloomquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vind ik die vet kut. Ging van de week alleen maar op random klikken en toen kreeg ik 2x achgter elkaar Alex en twee keer panda
Kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan was jij het vast niet
Speel je op de ps3? Kom tegen mij een keer danquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil King of Fighters XIII.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vind ik die vet kut. Ging van de week alleen maar op random klikken en toen kreeg ik 2x achgter elkaar Alex en twee keer panda
Kula Diamond hoekt haar naar volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Alisa en ik hebben ook bijna het zelfde kapselPerfecte match.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kula Diamond hoekt haar naar volgende week dinsdag.
Gon with the Wind ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Een dikke scheet laten en tegenstander lag op de grond
Zeker, hoewel ik dan liever voor Paul Phoenix koos, of Hwoarang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh snap m nu pas![]()
Mja hij was wel tof
Hij was ook best goed te hanteren, net als Combot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Amarantha het volgende:
En volgens het verhaallijn is Alisa een creatie van Dr. Bosconovitch
[ afbeelding ]
Ik moet het verhaal nog spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Amarantha het volgende:
En volgens het verhaallijn is Alisa een creatie van Dr. Bosconovitch
[ afbeelding ]
Hwoarang is baas alleen al omdat hij ook taekwondo als vechtstijl heeft. Ik ken de trappen en technieken ook doen, al ben ik wel een beetje roestig na 3 jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeker, hoewel ik dan liever voor Paul Phoenix koos, of Hwoarang.
Ik heb een voorkeur voor karakters met boksen of commando sambo als stijl. Of zo iemand als Ryuji Yamazaki, die het allemaal niet zoveel kan boeien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Hwoarang is baas alleen al omdat hij ook taekwondo als vechtstijl heeft. Ik ken de trappen en technieken ook doen, al ben ik wel een beetje roestig na 3 jaar.
De wat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
ey maar is er een e-cigarette topic ofzo
heb een e-cigarette bestelt na een paar keer te proeven bij stiefpa en zus en die dingen zijn subliem, alhoewel ik wel even van het draaien en aansteken af moet zien te komenquote:
Heel slecht ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen op de Tekken wikipedia
Mij maakt het niet zoveel uit zolang ik maar een beetje overweg kan met de karakterquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor karakters met boksen of commando sambo als stijl. Of zo iemand als Ryuji Yamazaki, die het allemaal niet zoveel kan boeien.
Het lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb een e-cigarette bestelt na een paar keer te proeven bij stiefpa en zus en die dingen zijn subliem, alhoewel ik wel even van het draaien en aansteken af moet zien te komen
Ik speel alleen Tekken Tag 2 en dan doe ik gewoon vechten tegen iemandquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Heel slecht ditIk dacht dat jij het gespeeld had
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit zolang ik maar een beetje overweg kan met de karakter
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel alleen Tekken Tag 2 en dan doe ik gewoon vechten tegen iemandHij is ook niet van mij hoor..
de nicotine die je binnenkrijgt is echt niet normaal, ik had drie teugen van dat ding genomen en werd er echt misselijk vanquote:
Kazuya is eigenlijk de zoon van Heihachi Mishima.quote:
Ik zeg probeer het eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
maar ik wil dus kijken of er ook hasjolie of glycine met wiet erin kan maar dat weet ik dus niet
zou wel ideaal zijn: geen stank, een stuk goedkoper en eens af en toe een fruitsmaakje als je daar zin in hebt
Dat welquote:
Ik ging er vanuit dat jij hele verhaallijn kent en gespeeld hadquote:
En Jin de zoon van kazuya. Wel grappig dat pa zoon afmaakt, zoon komt terug voor wraak, kleinzoon komt daarna opa van troon stoten en dan komt opa weer om kleinzoon te whoopen. Die japanners zijn gekquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kazuya is eigenlijk de zoon van Heihachi Mishima.
Dat staat vast. Kijk maar naar Hornet Car in Fighters Megamix.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
En Jin de zoon van kazuya. Wel grappig dat pa zoon afmaakt, zoon komt terug voor wraak, kleinzoon komt daarna opa van troon stoten en dan komt opa weer om kleinzoon te whoopen. Die japanners zijn gek
Nice, zowat niemand kent dat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Paar keer bij mijn neef gespeeld op de sega heel lang geleden.
Zou niet te veel verwachten, volgens mij zijn die mensen veel te trots daarvoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een oom (en tante) waar de familie al een paar jaar geen contact mee heeft omdat hij de erfenis van mijn oma achterover heeft gedrukt, hij zou het verdelen. Nu hoorde mijn nicht dat die op sterven ligt (van een vriendin die in het ziekenhuis werkt) en zodoende weet de familie het. Heb net besloten dat ik ze ga bellen om te vragen hoe het gaat enz, ook al moet ik hem niet.. Hoop dat hij daardoor aan zijn zussen en broer gaat denken en wellicht voor zijn dood het nog goed gaat maken.
Denk ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Zou niet te veel verwachten, volgens mij zijn die mensen veel te trots daarvoor.
Lastig situatie, hoop dat het goedkomtquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een oom (en tante) waar de familie al een paar jaar geen contact mee heeft omdat hij de erfenis van mijn oma achterover heeft gedrukt, hij zou het verdelen. Nu hoorde mijn nicht dat die op sterven ligt (van een vriendin die in het ziekenhuis werkt) en zodoende weet de familie het. Heb net besloten dat ik ze ga bellen om te vragen hoe het gaat enz, ook al moet ik hem niet.. Hoop dat hij daardoor aan zijn zussen en broer gaat denken en wellicht voor zijn dood het nog goed gaat maken.
Dafuqquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat staat vast. Kijk maar naar Hornet Car in Fighters Megamix.![]()
[ afbeelding ]
De jaren 90 waren gouden jaren voor de sega, dreamcast en nintendoquote:
Uit Daytona USA.quote:
Dat waren toffe jaren, daar kan niemand iets over zeggen.quote:[..]
De jaren 90 waren gouden jaren voor de sega, dreamcast en nintendo![]()
Ik ben wat ouder dan de gemiddelde users hier in het topic, maar ook niet weer zo oud
Toen moest je nog je best doen om een spel uit te spelen. Nu krijg je al een award of achievement als je het spel opstartquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uit Daytona USA.
[..]
Dat waren toffe jaren, daar kan niemand iets over zeggen.
Dit inderdaad. Games horen moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Toen moest je nog je best doen om een spel uit te spelen. Nu krijg je al een award of achievement als je het spel opstart
Ja maar eigenlijk vraag je alleen hoe het met hem gaat, daar staat je moeder los van tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ik ookStraks wordt mn ma kwaad dat ik heb gebeld haha. Ik had gebeld, hoorde iets en heb snel opgehangen. Ga toch nog een keer bellen om te checken of het het goeie nr was
Toen kon je met trots zeggen dat je een spel had uitgespeeldquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Games horen moeilijk te zijn.
Mooie tijden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Toen kon je met trots zeggen dat je een spel had uitgespeeld
Ik ga ook afbouwen denk ik, morgen weer vroeg op.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Over mooie tijden gesproken, ik ga er één maken en roken
Wie zegt dat dit specifiek om GTAV ging danquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef Viro het volgende:
Man beroofd en neergestoken om GTA V
Zielige mensen zijn het![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef Viro het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk uit GTA IV geleerd hebben dat ze de politie op een dwaalspoor moeten zetten anders zijn ze snel gevonden, daarom hebben ze telefoon en horloge meegenomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit specifiek om GTAV ging danlees nog eens en dan goed.
Echt weer zo een journalistisch kut stukje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:59 schreef Viro het volgende:
Dat spel is ook wat 60-70 euro?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Viro het volgende:
Maar kom op een normaal denkend berover gaat niet een spel meenemen als hij iemand berooft, eerder telefoon, horloge en portemonnee
Ja ongeveer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Dat spel is ook wat 60-70 euro?
Als je bedenkt dat ze ook pizzaboys overvallen die niet meer dan 20 euro op zak hebben
ga tekken spelenquote:
Mwah, het is toch een onjuiste aanname om te zeggen dat hij door die GTA is beroofd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ongeveer.
Dat was voorheen niet zo hoor, waarom denk je dat ze nu max 20 op zak hebben...
[..]
ga tekken spelen
Ik heb een kennis die heeft GTA V vrijdag gedownload en was zondag al klaar met het verhaalquote:
Dat kan zo zijn, als de beroving in buurt van een winkel is gebeurd die een nachtlaunch deed dan weet je al genoeg imoquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Mwah, het is toch een onjuiste aanname om te zeggen dat hij door die GTA is beroofd, waarschijnlijk wist de overvaller daar niet eens vanaf
Iemand van mijn vorige school (gymnasium) tweette ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed dat die GTA V gaat spelen want gebruik van leestekens is van een te hoog niveau voor hem
watskebeurtquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:14 schreef FL_Freak het volgende:
En toen ineens blijft FL dus gewoon single
Lang verhaal. Maar ze was eerlijk en direct dat ze gewoon niet verder wilde en mij niet wilde voorliegen.quote:
minder manquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar ze was eerlijk en direct dat ze gewoon niet verder wilde en mij niet wilde voorliegen.
Nou ja, tenminste geen type wat je aan het lijntje gaat houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar ze was eerlijk en direct dat ze gewoon niet verder wilde en mij niet wilde voorliegen.
Vond ik ook fijn en daar heb ik ook het meeste aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, tenminste geen type wat je aan het lijntje gaat houden.
Awquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij had wel iets in mij losgemaakt. Dit had ik nog niet eerder zo gevoeld.
Niet blijven kniezen, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vond ik ook fijn en daar heb ik ook het meeste aan
Het is mij echt veel geworden de laatste tijd. Ik kan veel hebben maar het is zoveel emotie en gevoel de laatste tijd. Ik moet mezelf sowieso nog op de orde krijgen en dat is dan maar even prioriteit nummer 1quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw.
Neem gewoon even een tijd rust voor je verder gaat met daten. Nu ging het wel erg snel allemaal achter elkaar toch?
Dat werkt ook beter, de goede volgorde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is mij echt veel geworden de laatste tijd. Ik kan veel hebben maar het is zoveel emotie en gevoel de laatste tijd. Ik moet mezelf sowieso nog op de orde krijgen en dat is dan maar even prioriteit nummer 1
En alle andere mensen denken weleens hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
Soms weet ik niet eens hoe ik door ga. maar je gaat maar door het leven zo...
Marktplaats.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan namelijk 100x beter geld gebruiken momenteel dan een cadeautje waar ik niks mee doe
Jewel maar niet in cadeautjes doorverkopen. Ik ben zo onzeker soms..quote:
Wat is dit nu? Ze komen er toch niet achter en jij kan geld beter gebruiken. De mensen die het cadeau gaven zouden toch ook willen dat je ermee geholpen bent?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel maar niet in cadeautjes doorverkopen. Ik ben zo onzeker soms..Ik durf het niet te plaatsen, straks is het vreemd
Hoe bedoel je dat laatste? Dat 'ik verwacht niks'? Of? *stoned*quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Nouja weetje om gezeik te voorkomen kun je beter gewoon zeggen dat als mensen je een cadeau willen geven dat je het liefst geld wilt. Kun je beter dat geen cadeau's willen achterwegen laten.
Ik vind het wel leuk om het onzinnig te maken. Een brandblusser in cadeaupapier die ik eens kreeg vond ik wel humor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
Nouja weetje om gezeik te voorkomen kun je beter gewoon zeggen dat als mensen je een cadeau willen geven dat je het liefst geld wilt. Kun je beter dat geen cadeau's willen achterwegen laten.
Nouja als je het enige zegt en dan het andere van het geld kan dat best verkeerd aankomen bij mensen snap je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Dat 'ik verwacht niks'? Of? *stoned*
Altijd handigquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om het onzinnig te maken. Een brandblusser in cadeaupapier die ik eens kreeg vond ik wel humor.
Dat lompe ding ligt inmiddels al jaren achterin mijn auto.quote:
Alisa doet me ook aan jou denkenquote:
Die ongezonde shit is naar je hoofd gestegen.quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alisa doet me ook aan jou denken
Naja zegquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ongezonde shit is naar je hoofd gestegen.
Komt omdat ik een ander vechtspel leuker vind. Was een beetje goedkoop, die opmerking.quote:
Schandalig! Waar gaat het heen als men op het gymnasium geen leestekens meer gebruikt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Iemand van mijn vorige school (gymnasium) tweette dit
Ik ben allang blij dat ik een spel heb gevonden die ik tof vind en waar ik een beetje goed in benquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Komt omdat ik een ander vechtspel leuker vind. Was een beetje goedkoop, die opmerking.
Is toeval hehe, ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik een spel heb gevonden die ik tof vind en waar ik een beetje goed in benEn een favoriete character die op mij lijkt haha (is toeval)
Hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikIk heb bijna de zelfde kapsel nu
Is helemaal niet vreemd, zie het steeds vaker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Is het asociaal om op je verjaardagsevenement van facebook te zetten dat je niks verwacht qua kadootje, omdat hun aanwezig al leuk genoeg is, maar als ze iets willen geven dat je het liefst geld wilt. Is dit vreemd?
Had zoiets laatst al gevraagd hier maar toen was het met wat ik niet wou en weet de antwoorden niet meer
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is toeval hehe, ok.Dit herken ik wel eigenlijk, ik had eens een vriendin die een jaar lang obsessief cod3 heeft zitten spelen, en er ook ziek goed in werd.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Is helemaal niet vreemd, zie het steeds vaker.
Ik heb uiteindelijk dit maar gezegd hahaquote:Bij een eventueel cadeautje heb ik het liefst geld*maar ik verwacht niks, jullie aanwezigheid is al leuk genoeg!*'
Het komt wel goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is mij echt veel geworden de laatste tijd. Ik kan veel hebben maar het is zoveel emotie en gevoel de laatste tijd. Ik moet mezelf sowieso nog op de orde krijgen en dat is dan maar even prioriteit nummer 1
nergensquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Schandalig! Waar gaat het heen als men op het gymnasium geen leestekens meer gebruikt?
Veel karakters in vechtspellen worden ook ontworpen zodat spelers zich er in kunnen herkennen. Deze meid was dan net wat anders, ze moest en zou cod3 spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk vond haar leuk, ik heb haar aanvallen goed door en ben goed met haar en toevallig heb ik nu het zelfde kapsel. Ik speel het niet obsessief.. af en toe
Ik herken dat, maar dan met gears of war. Ansich wel logisch als je een spel iedere dag speelt, ook al is het meer eventjes, merk je al snel dat je beter of zelfs goed in bent geworden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is toeval hehe, ok.Dit herken ik wel eigenlijk, ik had eens een vriendin die een jaar lang obsessief cod3 heeft zitten spelen, en er ook ziek goed in werd.
Jij bent er zeker zo een die alleen maar met Alisa speelt ofnie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk vond haar leuk, ik heb haar aanvallen goed door en ben goed met haar en toevallig heb ik nu het zelfde kapsel. Ik speel het niet obsessief.. af en toe
Het vreemde eraan is dat dit een meid was waarvan ik dat nooit verwachtte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik herken dat, maar dan met gears of war. Ansich wel logisch als je een spel iedere dag speelt, ook al is het meer eventjes, merk je al snel dat je beter of zelfs goed in bent geworden.
Ik heb ook de neiging om in games een vrouw te kiezen als dat kanquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die alleen maar met Alisa speelt ofnie?
Sowieso beide random.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk standaard jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, ik zal er aan denken in het vervolg als ik op de wc zit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
Ik hou d'r echt van, dat als je gaat poepen, de meest enorme drol draait. Dan voel je je echt goed en leeg, zodat je nog meer kan gaan vreten
Zo kan je je toch goed verkijken op iemand.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het vreemde eraan is dat dit een meid was waarvan ik dat nooit verwachtte.
Hehe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, ik zal er aan denken in het vervolg als ik op de wc zit.
Ze denken dat ik ook altijd heel aardig ben en zoquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo kan je je toch goed verkijken op iemand.
Whehequote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, ik zal er aan denken in het vervolg als ik op de wc zit.
Ik heb het gemerkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo kan je je toch goed verkijken op iemand.
mwuah hij zit in 5gym dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Die komt voorlopig nergens. En dat is maar goed ook
Waarom is dat? Mij maakt het niet uit zolang ik er mee overweg kan, vind ik het prima. Ik ben best wel makkelijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging om in games een vrouw te kiezen als dat kan
Best handig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze denken dat ik ook altijd heel aardig ben en zo
Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom is dat? Mij maakt het niet uit zolang ik er mee overweg kan, vind ik het prima. Ik ben best wel makkelijk
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahaha blijkbaar heeft die gedachte m'n darmen gekieteld dus ik zal zo aan je denkengvd
Ik kan soms echt hardop lachen om mezelfquote:Op woensdag 18 september 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]___!!
WOW Je UI bewoog opeens.
Ik dacht ik ben opeens aan het spacen ofzo
Maar maak me trots
Wauw.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan soms echt hardop lachen om mezelf.
Tijger. Roar. Je weet.
En dat die gast jou dan gaat verbeteren zodat het lijkt alsof je serieus denkt dat het hont is?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Tegen iemand op whatsapp hont typen. Volledig automatisch. Terwijl je op fok nooit hont zegt.!
Ik werd al analfabeet/dyslect etc genoemdquote:Op woensdag 18 september 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dat die gast jou dan gaat verbeteren zodat het lijkt alsof je serieus denkt dat het hont is?
Herkenbaar
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik werd al analfabeet/dyslect etc genoemd
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:12 schreef Snowbells het volgende:
Tijd om maar van fok af te gaan, die lelijke invloeden
En dan blij zijn dat het een karakter is waar je enigszins mee kan spelenquote:
I know the feeling broquote:
Wijze uitspraak dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
Ik hou d'r echt van, dat als je gaat poepen, de meest enorme drol draait. Dan voel je je echt goed en leeg, zodat je nog meer kan gaan vreten
Ik weet precies wat je bedoelt, doe het namelijk ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk standaard jaEn dan als tweede poppetje Unknown of Angel en sinds gisteren YoshiMitsu. Altijd met 2 poppetjes vechten yeah
Heb jij pechquote:Op woensdag 18 september 2013 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze denken dat ik ook altijd heel aardig ben en zo
Kan soms leuk zijn.quote:
dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mwuah hij zit in 5gym dus
quote:
YAYquote:Op woensdag 18 september 2013 00:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik verveel me te hard dus ik blijf.
Leuk he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vieze nsber ga het land uitquote:Op woensdag 18 september 2013 00:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Eerder neonazi neger met een licht getinte huidskleur
Gewoon cookie aantal veranderen naar 999,999,999,999,999,999 met Javascript.quote:
Ik heb chips en 7up.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
leven
school
moeten opstaan
geen eten hebben
ja
Dat is niet leuk, maar goed ben blij dat ik na 250 klikken het spel zat wasquote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon cookie aantal veranderen naar 999,999,999,999,999,999 met Javascript.
Maarja, dat is niet leuk, al een keer gedaan, nu ben ik helemaal schoon en eerlijk begonnen.
Dat soweiso, zeker weten dat britney blij is want niemand let meer op haarquote:Op woensdag 18 september 2013 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
Die miley is zo'n kansloos wijf he
Ik had respect voor haar als kinder idool. Ze deed dat programma hannah montana. Leuk voor de kinderen alleen nu is heel haar image naar een jonge sex hoer gewordenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon zielig dat iemand zó hard wilt opvallen
Liever positief dan negatief. Negatief ben je op een gegeven moment zatquote:Op woensdag 18 september 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die liever op een negatieve manier opvallen dan op een positieve manier.
Daddy issues zullen het niet zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon zielig dat iemand zó hard wilt opvallen
Ik ken haar alleen via dr vader en two and a half men.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had respect voor haar als kinder idool. Ze deed dat programma hannah montana. Leuk voor de kinderen alleen nu is heel haar image naar een jonge sex hoer geworden
Negatieve dingen vallen veel meer op dan positieve dingen, dus het duurt misschien langer... maar aan het eind van de lange reis heb je d'r veel meer aan denk ik. Sowieso is de reis zelf leuker dan de bestemming, most of the time.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Liever positief dan negatief. Negatief ben je op een gegeven moment zat
Mja two and a half men was sws al bergafwaarts aan het gaan en miley deed daar prima aan meequote:Op woensdag 18 september 2013 00:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen via dr vader en two and a half men.
Negatieve dingen vallen inderdaad meer op, maar men vergeet het ook niet makkelijk. Het zal je blijven achtervolgen ondank positieve veranderingen in je levenspatroon.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Negatieve dingen vallen veel meer op dan positieve dingen, dus het duurt misschien langer... maar aan het eind van de lange reis heb je d'r veel meer aan denk ik. Sowieso is de reis zelf leuker dan de bestemming, most of the time.
Ik vond het na vertrek van Charlie Sheen minder leuk, heb Ashton Kutcher een kans gegeven en een seizoen gevolgd maar hij is het hem net niet imo.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja two and a half men was sws al bergafwaarts aan het gaan en miley deed daar prima aan meeal moet ik zeggen dat het wel iets beter is geworden. Ashton kutcher begint zijn rol daar nu wel redelijk te vormen.
In de laatste 8 afleveringen ofzo werd het nog best redelijk. Tuurlijk kon charlie niet vervangen worden maar zelfs met charlie ging het de laatste seizoen al bergafwaarts.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond het na vertrek van Charlie Sheen minder leuk, heb Ashton Kutcher een kans gegeven en een seizoen gevolgd maar hij is het hem net niet imo.
winningquote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef Snowbells het volgende:
Charlie Sheen is dan ook wel echt een baas
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef Snowbells het volgende:
Bergafwaarts omdat toen hij toen samen met zijn privéleven werd afgemaakt in de media of als in slechte acteerwerk? Ik kan best begrijpen dat het niet fijn werken is als je privéleven door jan alleman onder de loep wordt genomen en van overal en nergens kritiek krijgt.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de laatste 8 afleveringen ofzo werd het nog best redelijk. Tuurlijk kon charlie niet vervangen worden maar zelfs met charlie ging het de laatste seizoen al bergafwaarts.
Dit dusquote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef Snowbells het volgende:
Het is niet alleen dat. Ik vond dat de serie ook slechte afleveringen kreeg geschreven door de schrijvers.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Bergafwaarts omdat toen hij toen samen met zijn privéleven werd afgemaakt in de media of als in slechte acteerwerk? Ik kan best begrijpen dat het niet fijn werken is als je privéleven door jan alleman onder de loep wordt genomen en van overal en nergens kritiek krijgt.
[..]
Dit dus
Dat is bij bijna ieder serie wel zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat. Ik vond dat de serie ook slechte afleveringen kreeg geschreven door de schrijvers.
Ik moet die van mij nog steeds opsteken, komt telkens wat tussenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik draai mn laatste joint voor vandaag
Hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet die van mij nog steeds opsteken, komt telkens wat tussen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag maar even bestellen via Ebay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 18 september 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
En deze joggingsbroek, leek me wel fijn zitten. Zag later pas dat het een nepperd is (zag het merkje niet eens). Meer kan ik helaas niet bestellenAnders ga ik teveel kopen en moet op mijn geld letten. Hoop dat de broek me past! Maar duurt toch 4 weken voor de aansteker en broek er zijn
Denk ook wel dat ie fijn zal zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop het!quote:Op woensdag 18 september 2013 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ie fijn zal zitten
Geen schone lakens?quote:Op woensdag 18 september 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Kon niet slapen en had dorst dus ik maakte net een flesje water open in bed, blijkbaar te hard geknepen terwijl ik hem open draaide want de helft spoot er uitHele natte plek in mijn bed nu
Ik hoop het ook voor jequote:
Dat is balenquote:Op woensdag 18 september 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Kon niet slapen en had dorst dus ik maakte net een flesje water open in bed, blijkbaar te hard geknepen terwijl ik hem open draaide want de helft spoot er uitHele natte plek in mijn bed nu
Die liggen in mijn moeders kamerquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 01:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Half 2 al![]()
![]()
Weer proberen te slapen
Trustenquote:Op woensdag 18 september 2013 01:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Half 2 al![]()
![]()
Weer proberen te slapen
quote:
quote:
Waarom zijn jullie nog wakker dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 02:22 schreef Viro het volgende:
Fuck ik heb vreetkick en niets in huis
Originele oplader kapot gegaan?quote:Op woensdag 18 september 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen de oplader binnen voor de tablet. Hopen dat die past, dat de tablet nog werkt enz
Omdat het kan en ik niets heb te doen morgenquote:Op woensdag 18 september 2013 02:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom zijn jullie nog wakker dan?
Ga fappenquote:Op woensdag 18 september 2013 02:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat het kan en ik niets heb te doen morgen
Nee gevonden in de weggeefquote:Op woensdag 18 september 2013 02:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Originele oplader kapot gegaan?
Chillquote:Op woensdag 18 september 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gevonden in de weggeefZat geen oplader bij
Binnen de kortste keren zit je weer vol met nieuw zaadquote:Op woensdag 18 september 2013 03:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zonde van het zaad
Dat is waar maar ik zorg dat er geen inflatie is op mijn zaad. Wil voorkomen dat het straks niets waard isquote:Op woensdag 18 september 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren zit je weer vol met nieuw zaad
Dan moet je net als sommige boeren meer dan de helft (of alles, als je je blij voelt) van je oogst laten rotten of verbranden. Hierdoor daalt het aanbod en stijgt de vraag.quote:Op woensdag 18 september 2013 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik zorg dat er geen inflatie is op mijn zaad. Wil voorkomen dat het straks niets waard is![]()
![]()
TMIquote:Op woensdag 18 september 2013 03:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan moet je net als sommige boeren meer dan de helft (of alles, als je je blij voelt) van je oogst laten rotten of verbranden. Hierdoor daalt het aanbod en stijgt de vraag.
Dan wordt je zaad meer waard.
Awquote:
Ik word zo fucking geil van die tabletjes. Ik zou bijna denken dat ze me per ongeluk viagra hebben voorgeschreven.quote:
lijkt me wel grappig om een keer een halfje te proberen trouwens.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik word zo fucking geil van die tabletjes. Ik zou bijna denken dat ze me per ongeluk viagra hebben voorgeschreven.
Zal wel door het weer komen, minder regen vandaagquote:Op woensdag 18 september 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
na gisteren die opleving toch weer dood hier.
Aw that sucksquote:
Heb jij bij MDMA ook moeite met hard worden dan? Ik heb dat echt alleen bij speed.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me wel grappig om een keer een halfje te proberen trouwens.Op een avond met MDMA ofz, als ik kk geil ben, maar last heb met hard genoeg zijn.
soms, als ik veel neem. ook bij coke en speed ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb jij bij MDMA ook moeite met hard worden dan? Ik heb dat echt alleen bij speed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |