Tja, kan, ik weet het niet. Wat ik wel merk is dat de makers regelmatig via beelden de kijkers zitten op te stoken tegen bepaalde deelnemers. Een raar lachje, een verkeerd woord, en ze staan er gekleurd op.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
ER is een niet te vergelijken programma omdat er niet 24/7 gefilmd wordt. Daardoor 'moet' er soms gescript worden en moeten dingen herhaald worden omdat ze ruzies ed wel in beeld willen brengen. Lijkt me dat dat soort dingen soms wel geregisseerd en aangedikt worden.
Hmm, Claire was ook wel uitzonderlijk intelligent...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets was wat het leek, begreep ik.
Als er streams zijn kun je zien of dat bewust in de montage zo wordt gedaan. Ik hou niet zo van die programma's waar het verhaal in de montage tot stand komt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, kan, ik weet het niet. Wat ik wel merk is dat de makers regelmatig via beelden de kijkers zitten op te stoken tegen bepaalde deelnemer. Een raar lachje, een verkeerd woord, en ze staan er gekleurd op.
Volgens mij wordt het wel zo gemonteerd. Blik hier, lachje daar, opgewonden groepje, plakken maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er streams zijn kun je zien of dat bewust in de montage zo wordt gedaan. Ik hou niet zo van die programma's waar het verhaal in de montage tot stand komt.
En van Huub, Jaap, Amanda en Natasia hoorde je ook alleen maar dat ze zo vriendelijk en voorkomend zijn in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, Claire was ook wel uitzonderlijk intelligent...
Ja, dat voorval van Amanda met haar zus in die kledingwinkel was gewoon verzonnen door Deisyy!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En van Huub, Jaap, Amanda en Natasia hoorde je ook alleen maar dat ze zo vriendelijk en voorkomend zijn in het dagelijks leven.
In geval van ER kan dat ook niet anders in de meeste gevallen. Bij een programma als BB, DGK, SS of Utopia is daar technisch geen noodzaak toe. Bij SS werd echter zo slordig gemonteerd dat ze regelmatig door de mand vielen, bijvoorbeeld dat je iemand in de achtergrond bij de ene situatie zag lopen terwijl hij of zij zich in dat item op een hele andere plek bevond.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het wel zo gemonteerd. Blik hier, lachje daar, opgewonden groepje, plakken maar.
SS was zoals ik het begreep door een stel absolute klunzen gemaakt in een onmogelijk tempo. Ik hoop dat er over Utopia beter wordt nagedacht.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In geval van ER kan dat ook niet anders in de meeste gevallen. Bij een programma als BB, DGK, SS of Utopia is daar technisch geen noodzaak toe. Bij SS werd echter zo slordig gemonteerd dat ze regelmatig door de mand vielen, bijvoorbeeld dat je iemand in de achtergrond bij de ene situatie zag lopen terwijl hij of zij zich in dat item op een hele andere plek bevond.
Dat heeft Deisyy gescript.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat voorval van Amanda met haar zus in die kledingwinkel was gewoon verzonnen door Deisyy!
Ik hoop dat daar lessen uit geleerd zijn, het is niet voor niets dé flop van dat televisiejaar geworden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
SS was zoals ik het begreep door een stel absolute klunzen gemaakt in een onmogelijk tempo. Ik hoop dat er over Utopia beter wordt nagedacht.
Nou inderdaad. Het is niet vaak dat ik van een rls afhaak.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dt daar lessen uit geleerd zijn, het is niet voor niets dé flop van dat televisiejaar geworden.
Tegenwoordig máák je tv door te scriptenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij kan het best zonder, maar de vraag is of ze het willen.
Ik vind die nagespeelde verhalen op Net5 zo verschrikkelijk, het is een ware plaag en rage. Niet helemaal hetzelfde genre, maar net zo onecht.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwoordig máák je tv door te scripten
..en Natasia welgemanierdquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ER wordt gescript zou ik echt niet weten. En wat vertel je me nou allemaal... Eric geen homo? Claire hoogleraar? Het moet ook niet gekker worden.
Jij hebt zeker ook met iemand gesproken die zelf aan een RLS meegedaan heeft, hè?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwoordig máák je tv door te scripten
* Deborah Pannekoek meldtquote:
Ze zou wel zonder blikken of blozen kippen de nek omdraaien of de keel doorsnijden van een varken mocht het nodig zijn. En er dan zelf bij krijsen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom ik op nog een wens: alsjeblieft géén type Natasia in Utopia.
marketing/multimedia-studie en ik kijk gewoon teveel tvquote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook met iemand gesproken die zelf aan een RLS meegedaan heeft, hè?
Ja maar met hetzelfde gemak maakt ze alle leuke mannen van kant als ze niet op haar avances ingaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zou wel zonder blikken of blozen kippen de nek omdraaien of de keel doorsnijden van een varken mocht het nodig zijn. En er dan zelf bij krijsen.
Oh ja, ik weet nog dat ze Brian wilde verleiden. Gelukkig heeft hij het overleefd en het trauma heeft mooie poezie opgeleverdquote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar met hetzelfde gemak maakt ze alle leuke mannen van kant als ze niet op haar avances ingaan.
Nou, of dat zo 'gelukkig' is, weet ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet nog dat ze Brian wilde verleiden. Gelukkig heeft hij het overleefd en het trauma heeft mooie poezie opgeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |