abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131292475

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:05:54 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131293115
:D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131293327
Leuke tt
pi_131294776
Bah Sands!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_131295208
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
Bah Sands!
Dadelijk onder je kussen
pi_131295774
Sands met een eigen naamtopic. ^O^
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131296126
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Dadelijk onder je kussen
checkt

helemaal niet :P
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_131296713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:51 schreef drakin het volgende:

[..]

checkt

helemaal niet :P
Dus de tt klopt niet.
pi_131296982
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Sands het volgende:

[..]

Dus de tt klopt niet.
Ben je dan wel eens bij drakin geweest?
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131297744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ben je dan wel eens bij drakin geweest?
Nee
pi_131297960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
Sands met een eigen naamtopic. ^O^
Is mij nooit gelukt. :'( maar wat heeft Sands nu weer gedaan?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_131298006
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee
Ik wel
pi_131298137
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

De politie weer eens achter me aan.
pi_131298276
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Sands kon gewoon zijn verantwoordelijkheid niet nemen en liet zomaar shit overal achter behalve bij mij dan.
pi_131298665
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef Sands het volgende:

[..]

De politie weer eens achter me aan.
ivm wildpoepen ofzo?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_131298772
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

ivm wildpoepen ofzo?
Ja ik moest nog gaan rennen ook.
pi_131299166
Gaat dit het niveau worden?

Goed dat ik even langskom.
pi_131299172
Eens met Njo. Het is toch ook gewoon goed fatsoen en simpel boerenverstand?
pi_131299492
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
Gaat dit het niveau worden?

Goed dat ik even langskom.
Jij bent altijd goed voor het niveau

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Eens met Njo. Het is toch ook gewoon goed fatsoen en simpel boerenverstand?
Nee? :)
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:46:02 #20
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_131299548
Over poep gesproken, toponderwerp hoor. Haal ik ook graag aan op de vrijdagmiddag. 8-)

Maar ik moest van de week de hond ff uitlaten, begon ze ineens op de stoep te poepen. Toen was het nadenken: mijn witte sneakers viesmaken, iets zoeken om het op te pakken ( :r ) of het laten liggen. Drie keer raden wat het werd.

Snel doorgelopen in de hoop dat niemand het gezien had. :@
pi_131299673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:46 schreef vinnypassy het volgende:
Over poep gesproken, toponderwerp hoor. Haal ik ook graag aan op de vrijdagmiddag. 8-)

Maar ik moest van de week de hond ff uitlaten, begon ze ineens op de stoep te poepen. Toen was het nadenken: mijn witte sneakers viesmaken, iets zoeken om het op te pakken ( :r ) of het laten liggen. Drie keer raden wat het werd.

Snel doorgelopen in de hoop dat niemand het gezien had. :@
Dus jij laat ze ook gewoon op het gras uit en ruimt het nooit op?
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:52:19 #22
313219 vinnypassy
pi_131299812
Ik loop nooit op stukken gras, altijd op stukken waar de honden standaard uitgelaten wordt. Zijn zeg maar een soort paadjes met gras/grond/hoog groeiend ongewas naast de bosjes waar kids nooit spelen. Gelukkig poept ze altijd op een normale plek, dus nooit ergens waar kids spelen of zo en vaak op een vaste plek.

Maar zonder hypocriet te zijn, ik vind het ook verschrikkelijk smerig. Ik heb alleen een soort van lichte vorm van smetvrees en kan dit echt niet oppakken met alleen een plastic zakje. Onze hond poept altijd netjes in de bosjes enzo, behalve deze ene keer, dus dat scheelt. Maar ik kwam ooit eens thuis en toen had ze op m'n kamer gescheten. Toen moest ik het dus wel oppakken, maar dat deed ik met zoveel wc-papier dat ik het toilet uiteindelijk verstopte toen ik het door moest spoelen. Pas na vijf keer doortrekken en poken met een stok was het verholpen. Sorry dan voor iedereen die zich eraan stoort, en dat meen ik want ik liep met gepaste schaamte weg zondag, maar ik ga dan echt over m'n nek. En dan moet ik daarna m'n kots zeker ook nog opruimen.

Dit is ook waarom ik de hond liever niet uitlaat. Ze is ook van m;n ouders en niet van mij. Ik heb trouwens ook nog nooit iemand poep zien opruimen bij ons in de buurt.
pi_131299928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef vinnypassy het volgende:
Ik loop nooit op stukken gras, altijd op stukken waar de honden standaard uitgelaten wordt. Zijn zeg maar een soort paadjes met gras/grond/hoog groeiend ongewas naast de bosjes waar kids nooit spelen. Gelukkig poept ze altijd op een normale plek, dus nooit ergens waar kids spelen of zo en vaak op een vaste plek.

Maar zonder hypocriet te zijn, ik vind het ook verschrikkelijk smerig. Ik heb alleen een soort van lichte vorm van smetvrees en kan dit echt niet oppakken met alleen een plastic zakje. Onze hond poept altijd netjes in de bosjes enzo, behalve deze ene keer, dus dat scheelt. Maar ik kwam ooit eens thuis en toen had ze op m'n kamer gescheten. Toen moest ik het dus wel oppakken, maar dat deed ik met zoveel wc-papier dat ik het toilet uiteindelijk verstopte toen ik het door moest spoelen. Pas na vijf keer doortrekken en poken met een stok was het verholpen. Sorry dan voor iedereen die zich eraan stoort, en dat meen ik want ik liep met gepaste schaamte weg zondag, maar ik ga dan echt over m'n nek. En dan moet ik daarna m'n kots zeker ook nog opruimen.

Dit is ook waarom ik de hond liever niet uitlaat. Ze is ook van m;n ouders en niet van mij. Ik heb trouwens ook nog nooit iemand poep zien opruimen bij ons in de buurt.
De honden zijn ook niet echt van mij, maar niemand anders laat ze uit dus moet ik het maar gaan doen, zelf heb ik liever geen huisdieren...teveel gedoe :P
pi_131299944
Op het moment dat jij de hond uitlaat ook al is het dier niet van jou moet je wel de verantwoordelijkheid dragen.

Dus gewoon hup dat plastic zakje, of een poepschep, en ook een plastic zakje om een poepschep werkt,

Want ook in bosjes kunnen mensen of kinderen van mensen komen
pi_131299958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef drakin het volgende:
Op het moment dat jij de hond uitlaat ook al is het dier niet van jou moet je wel de verantwoordelijkheid dragen.

Dus gewoon hup dat plastic zakje, of een poepschep, en ook een plastic zakje om een poepschep werkt,

Want ook in bosjes kunnen mensen of kinderen van mensen komen
En dat moet ik de hele weg bij me dragen in mijn jas?
pi_131299985
quote:
Ik heb trouwens ook nog nooit iemand poep zien opruimen bij ons in de buurt.
Een betere wereld begint bij jezelf.
  dinsdag 17 september 2013 @ 23:00:51 #27
313219 vinnypassy
pi_131300106
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Een betere wereld begint bij jezelf.
Oh tuurlijk, maar dat is meer om aan te geven dat ik geen idee heb in hoeverre het verplicht is bij ons. Heb ook nooit bordjes gezien of mijn ouders er iets over horen zeggen. Of ze ook maar in de weer zien zijn met iets van poepzakjes. Wel in onze vorige woonplaats, niet hier.

En ja, ik ben te lui om het op te zoeken. Ignorance is bliss he.
pi_131300177
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Sands het volgende:

En dat moet ik de hele weg bij me dragen in mijn jas?
Ja, of gewoon in je hand houden. Je doet alsof opruimen/verantwoordelijkheid nemen iets voor gekken is.

Doe die hond dan weg als er toch niemand naar om wil kijken. Scheelt ook weer geld.
pi_131300264
Is het niet zo dat je altijd moet opruimen tenzij het een speciaal hondenuitlaatgebied is, met van die stroken houtsnippers?
pi_131300265
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, of gewoon in je hand houden. Je doet alsof opruimen/verantwoordelijkheid nemen iets voor gekken is.

Doe die hond dan weg als er toch niemand naar om wil kijken. Scheelt ook weer geld.
Een van die honden hebben we nu al 8 jaar, beetje laat om die nu weg te doen, nooit iets in een zakje gedaan..dit is ook de eerste keer dat ik er iets over hoorde
pi_131300410
Volgende meet: bij Sands thuis, allemaal lekker aan de schijterij. :P
pi_131300447
En plastic zakjes met poep niet bij bomen neerleggen! Dat gebeurt ook wel eens maar dan is het dubbel zo stom.

Sands je kunt een bekeuring krijgen als je de poep niet opruimt, ook al is het je eigen hond niet.

En je bent ook niet verplicht de hond van een ander uit te laten omdat die daar zelf te lui voor is (of wat dan ook is)
pi_131300557
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
Volgende meet: bij Sands thuis, allemaal lekker aan de schijterij. :P
Dan is het maar goed dat jullie niet weten waar mijn huis woont :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:09 schreef drakin het volgende:
En plastic zakjes met poep niet bij bomen neerleggen! Dat gebeurt ook wel eens maar dan is het dubbel zo stom.

Sands je kunt een bekeuring krijgen als je de poep niet opruimt, ook al is het je eigen hond niet.

En je bent ook niet verplicht de hond van een ander uit te laten omdat die daar zelf te lui voor is (of wat dan ook is)
Ja dat zei die gekke politiemeneer al :D
pi_131300802
Je mag blij zijn dat ze je geen boete hebben gegeven. Mijn broertje heeft een tijdje terug een boete gekregen omdat de hond los liep + een boete omdat hij geen id kaart mee had.. Ze liepen vlak naast het uitlaatgebied waar de hond gewoon los mocht, dus om dan meteen een boete te geven vind ik wel ver gaan..
pi_131300970
Ik voelde me altijd heel ongemakkelijk als m'n hond ging poepen, ook al deed hij dat waar het was toegestaan. En volgens mij voelde die hond zich net zo ongemakkelijk. Dat krampachtige gehurk, vooral langs de berm, en dan heb je ook van die idioten die dan gaan toeteren, :') ! Maar ik betrap mezelf er ook altijd op, als ik langs iemand loop die z'n hond uitlaat en als die gaat poepen, dan kijk ik altijd heel strak weg omdat ik dan denk dat diegene zich ongemakkelijk voelt en ervan uitgaat dat ik ga kijken om hen het schaamrood op de kaken te bezorgen. Maar ik heb in al die jaren nog nooit een zakje gezien, 's avonds als het dan toevallig een keer op de stoep gebeurde, ach ja... who cares. Al die mensen die zo zeuren moeten maar uitkijken waar ze lopen.
pi_131301066
Haha, ja dat ongemakkelijke herken ik. Mijn hond kijkt ook altijd zo beschaamd om zich heen als hij bezig is _O-
pi_131301093
Toeteren doen ze bij mij overigens nooit.
pi_131301305
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik voelde me altijd heel ongemakkelijk als m'n hond ging poepen, ook al deed hij dat waar het was toegestaan. En volgens mij voelde die hond zich net zo ongemakkelijk. Dat krampachtige gehurk, vooral langs de berm, en dan heb je ook van die idioten die dan gaan toeteren, :') ! Maar ik betrap mezelf er ook altijd op, als ik langs iemand loop die z'n hond uitlaat en als die gaat poepen, dan kijk ik altijd heel strak weg omdat ik dan denk dat diegene zich ongemakkelijk voelt en ervan uitgaat dat ik ga kijken om hen het schaamrood op de kaken te bezorgen. Maar ik heb in al die jaren nog nooit een zakje gezien, 's avonds als het dan toevallig een keer op de stoep gebeurde, ach ja... who cares. Al die mensen die zo zeuren moeten maar uitkijken waar ze lopen.
Robby heeft gesproken! Case Closed
pi_131301573
Ik moet maar uitkijken omdat jij je hondenpoep niet opruimt?
Oh ja, laat dan alles maar lekker liggen, ik slalom me er wel doorheen.
pi_131301659
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ik moet maar uitkijken omdat jij je hondenpoep niet opruimt?
Oh ja, laat dan alles maar lekker liggen, ik slalom me er wel doorheen.
Jij loopt nooit op de stoep maar altijd op het gras?
pi_131301837
Het gras loopt ook heerlijk mits er niet van die vieze hondenuitlaters zijn geweest die hun shit niet eens normaal kunnen opruimen.
pi_131301852
Het maakt niets uit waar ik loop blijkbaar. Als ík maar uitkijk.

En waarom zou je je ongemakkelijk voelen als je hond poept. Dat hoort er toch bij.
pi_131302010
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Het maakt niets uit waar ik loop blijkbaar. Als ík maar uitkijk.

En waarom zou je je ongemakkelijk voelen als je hond poept. Dat hoort er toch bij.
Maak je niet zo druk wyffie, da's niet goed voor de spijsvertering.
pi_131302172
Daar heb ik pruimen voor.

En jij hoeft je niet te schamen voor je hond. Wel voor het niet opruimen.
pi_131302480
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Daar heb ik pruimen voor.

En jij hoeft je niet te schamen voor je hond. Wel voor het niet opruimen.
Goed dat ik je tref.

Ik doe een beroep op je kennis en ervaring als arts zijnde.

Ik heb al heel lang een ontsteking in m'n rechterknieholte, men weet niet wat het is maar vermoedt een reumatoïde artritis. Ben al een paar keer behandeld (vocht eruit, yttrium injectie, etc). Alleen maar tijdelijk geholpen. Heb een lange tijd terug medicijnen gekregen maar daar had ik erg veel last van, dus nu gebruik ik niks. De ontsteking zit er nog, m'n knie is wel wat warm en ik had er vandaag veel last van bij het lopen.

Is het schadelijk als ik er zo mee blijf lopen of moet ik maar weer eens een afspraak maken met de reumatoloog?
pi_131303393
Het zal vast niet goed zijn om ermee te blijven lopen als je er last van hebt...

Maarre... GEFELICITEERD *O* *O* *O*
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_131304474
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 00:13 schreef Robby87 het volgende:
Ik doe een beroep op je kennis en ervaring als arts zijnde.
Sorry, ik had wat slaap nodig.

Van reuma heb ik weinig tot geen verstand.
Voor de zekerheid wel naar de reumatoloog. En vooral omdat je nog jong bent en die knie nog enkele decennia mee moet.
  woensdag 18 september 2013 @ 07:48:21 #48
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_131304764
Ontsteking in je knie, dat is niet fijn :(
pi_131305497
Hondepoep oprapen met plastic zakjes is wel een goede beweging voor de knie mits je niet te ver doorbuigt.
pi_131305525
Maar nee, knieproblemen zijn verschrikkelijk, echt een ontzettend belangrijk bewegingsapparaat.
pi_131307498
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef Robby87 het volgende:
Robby zegt weer eens precies hoe het zit _O_.
pi_131307505
In ander nieuws, vanmiddag ga ik leren autorijden B-).
  woensdag 18 september 2013 @ 10:59:53 #53
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131307927
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:38 schreef picodealion het volgende:
In ander nieuws, vanmiddag ga ik leren autorijden B-).
Dus jij hebt ook GTA V aangeschaft?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131307978
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:59 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dus jij hebt ook GTA V aangeschaft?
:')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131309599
Wat is After Earth slecht zeg ;(

Vooral dankzij Jaden Smith :r

Hij blijft een irritant schijtjong waar je als kijker hoopt dat hij op een gruwelijke manier aan zijn eind komt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131310275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:02 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is After Earth slecht zeg ;(

Vooral dankzij Jaden Smith :r

Hij blijft een irritant schijtjong waar je als kijker hoopt dat hij op een gruwelijke manier aan zijn eind komt.
Een soort Justin Bieber dus.
pi_131310323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een soort Justin Bieber dus.
Exact ^O^
pi_131312632
pi_131313305
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:15 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik verveel me dus heb 't maar even gechecked.

En het autorijden dan?
pi_131313826
Pas om half 6
pi_131314092
Dat duurt nog even...
pi_131314719
Vanavond lekker aan de GTA V 8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_131315519
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:10 schreef DragonFodder het volgende:
Vanavond lekker aan de GTA V 8-)
Ik was net bij de intertoys en ze kregen em morgen pas weer... :P ach ja... ik wil eigenlijk toch liever eerste Fifa 14 bestellen :@ :P
pi_131316412
gisteren een uurtje kunnen loggen, maar ik het vind het nu al leuker dan GTA IV
pi_131316479
Stiekem wil ik em heel graag... maar ik weet dat als ik Fifa 14 heb dat ik daar een jaar zoet mee ben, tot 15 uitkomt. En dat ik GTA speel totdat ik em uit heb en em daarna aan de kant leg... :@
pi_131317386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 01:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Het zal vast niet goed zijn om ermee te blijven lopen als je er last van hebt...

Maarre... GEFELICITEERD *O* *O* *O*

Ik heb zin om GTA IV te speulen, alleen zoveel versies :X

quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 06:40 schreef wyccie het volgende:

[..]

Sorry, ik had wat slaap nodig.

Van reuma heb ik weinig tot geen verstand.
Voor de zekerheid wel naar de reumatoloog. En vooral omdat je nog jong bent en die knie nog enkele decennia mee moet.
Ik heb alleen geen zin in medicijnen, omdat het zo'n specifiek geval betreft, en een ytrrium (radio-actief) behandeling zal minder effectief zijn als eerst (het had toen voor 2 jaar ong. geholpen). Maar goed, ik heb een afspraak staan. :P
pi_131317404
Hoe bedoel je, zoveel versies?
pi_131317420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe bedoel je, zoveel versies?
Qua torrents of usenet, geen zin om een paar gig binnen te sleuren om er vervolgens achter te komen dat het niet werkt :P
pi_131321247
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:32 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Qua torrents of usenet, geen zin om een paar gig binnen te sleuren om er vervolgens achter te komen dat het niet werkt :P
Gewoon betalen jij
pi_131321465
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:39 schreef Sands het volgende:

[..]

Gewoon betalen jij
pi_131322036
Waarom is het al zo fris aan het worden... ;(
pi_131322269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb pas 1 keer een game gedownload en dat vond ik legaal, omdat EA faalde.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Al? we hebben een paar hittegolven gehad, de afgelopen jaren was het al bijna de hele zomer brak weer :P
pi_131322306
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:13 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 keer een game gedownload en dat vond ik legaal, omdat EA faalde.

[..]

Al? we hebben een paar hittegolven gehad, de afgelopen jaren was het al bijna de hele zomer brak weer :P
Daar in tegen download je wel dagelijks 5 films en dat vind je normaal..

Ja nou, de afgelopen weken heb ik nog met de deur open kunnen zitten. Nou zit ik alweer in een trainigspak het koud te hebben...
pi_131322331
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb de winterjas sinds 2 dagen weer aangetrokken :P
pi_131322385
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daar in tegen download je wel dagelijks 5 films en dat vind je normaal..
Ja want dat mag volgens de wet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')