quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Foto's van piemels waar half zaad uit staat te lekken mag je naar LoLa sturen daar heb ik niets meequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Raene het volgende:
Ja dus LoLa en ik zijn de jury, mannen kom maar op met die stijve piemels.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Raene het volgende:
Kom je die persoonlijk overhandigenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
@ TT
[..]
De mooiste sexsc piemol awkward
Uh award
Heus wel. of stuurde je die privequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is staat er geen enkele foto van mij in.
Niet meer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar op de cam dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Raene het volgende:
Momenteel misschien niet meer, maar die heeft er echt wel gestaan hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok wacht ffquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en vrouwelijk schoon mag ook in mijn dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Nee ik stond er wel in en poosje geleden heb ik ze verwijderd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Heus wel. of stuurde je die prive.
Kusje
Zie hierbovenquote:
Gestaan ja, maar daar ging het niet overquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Momenteel misschien niet meer, maar die heeft er echt wel gestaan hoor
De eer om zich eigenaar te noemen van de mooiste piemel van de Fok! SEXsc.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik stond er wel in en poosje geleden heb ik ze verwijderd.
[..]
Zie hierboven
[..]
Gestaan ja, maar daar ging het niet over
Mag ik me bij de jury voegen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
De eer om zich eigenaar te noemen van de mooiste piemel van de Fok! SEXsc.
Nja nou je hebt de mijne al gezien dus ik hoef niet meer te PMenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
De eer om zich eigenaar te noemen van de mooiste piemel van de Fok! SEXsc.
De lijnen staan open.quote:
Van mij welquote:
Finally a job worth living for.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja nou je hebt de mijne al gezien dus ik hoef niet meer te PMen
Met foto's van hun opengesperde puni?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en vrouwelijk schoon mag ook in mijn dm
Des te meer piemelsquote:
Hoever ingezoomd?quote:
Staat in de OPquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Raene het volgende:
[..]! Ik weet al niet meer hoe ie eruit zag
..
Ik durf niet te kijkenquote:
Met minstens 3 dildo's erinquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met foto's van hun opengesperde puni's?
Neuh borsten geil ik meer op. En billen. Of totaal plaatjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met foto's van hun opengesperde puni's?
Geef maarquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met foto's van hun opengesperde puni?
quote:
Harder vinquote:
Garpjon.quote:
H=Kquote:
Bel de krant!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik zag zowaar een naakte vrouw op chatrandom.
quote:
Evilquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Myraela het volgende:
Hihihi, ik kwam deze foto tegen. Mijn kat is echt net grumpy cat.
[ afbeelding ]
Ik ga 'm niet maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja verder alleen dikke ouwe rukkers.
Gelukkigquote:
Nieteensquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt een inzending gekregen?
Dat zegt mijn moeder ook altijd.quote:
quote:
Goeie vibe in da house.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Bij deze![]()
Sorry maar ik vind het wel weer gezellig hier... ik zit weer als vanouds te grinniken
Kusje erop?quote:
* Fera kusje geeftquote:
Je ziet een beetje groen.quote:
Heh bah. Wat heb je gegeten?quote:
quote:
Oké, die zijn wel lekker.quote:
Paprikaquote:
Vond ik vroeger ook nooit lekker.quote:
Dat had ik met aubergine en courgette, dat vind ik nu heerlijk. Maar paprika is zo ranzig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook nooit lekker.
Totdat een date die een keer voor me gemaakt had (had niet gezegd dat ik er niet van hield).
Sindsdien eet ik ze wel.
Aubergine en courgette zijn nog steeds ranzig. Snap niet dat men dat eetquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik met aubergine en courgette, dat vind ik nu heerlijk. Maar paprika is zo ranzig.
Maar je hebt Gitaar nu toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik met aubergine en courgette, dat vind ik nu heerlijk. Maar paprika is zo ranzig.
Ga maar lekker buiten spelen met je rosti's.quote:
Maar het regent buitenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga maar lekker buiten spelen met je rosti's.
bijna 200kcal per 100 grquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aardappeltjes en uitjes, niks mis mee toch?
Godverdommequote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga voor het raam van je buurvrouw rukken.
Dat is echt niet eng ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks trekt ze me nog naar binnen (hihaho)quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kriek.quote:
Heb ik een keer gehoord van een kennis. Die had een pop in de huiskamer staan. Ze zei dat er eens per maand zaadvlekken op de stoep/deur zaten. Ook zag ze wel eens iemand veel te lang rondhangen daar.quote:
Jij bent degene die piemels wilt zien.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks trekt ze me nog naar binnen (hihaho)
Iewwwww.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehoord van een kennis. Die had een pop in de huiskamer staan. Ze zei dat er eens per maand zaadvlekken op de stoep/deur zaten. Ook zag ze wel eens iemand veel te lang rondhangen daar.
Maar goed, ik geloof niet dat je zaadvlekken kan zien op de stoep.
[..]
Jij bent degene die piemels wilt zien.
Zaadvlekken op de stoep, rightquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehoord van een kennis. Die had een pop in de huiskamer staan. Ze zei dat er eens per maand zaadvlekken op de stoep/deur zaten. Ook zag ze wel eens iemand veel te lang rondhangen daar.
[..]
Jij bent degene die piemels wilt zien.
Zaadvlekken zie je heus niet terug op de stoepquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wat?quote:
Zeefjequote:
Welke band?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ben ook weer bluteven concertkaartjes gekocht
Hail of Bulletsquote:
Het is nu gewoon al bok koud weerquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lig te rillen in bedMisschien moet ik winterdekbed maar eens pakken
Tering waarom zoveel meteen..quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hail of Bullets
Dillinger Escape Plan
Dream Theater
The Ocean
Shining
Disortion Fest
Eindhoven Metal Meeting
Amenra
Rotting Christ
Ik ook, en de zon scheen ook nog. WTFquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is nu gewoon al bok koud weer... Ik had gisteren een hagelbui op mn harses
...
Ja ik zag vanmiddag iemand met een muts op en sjaal om fietsenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is nu gewoon al bok koud weer... Ik had gisteren een hagelbui op mn harses
...
Omdat ik dat allemaal wil zienquote:
Ik wilde gister bijna m'n muts op doen, maar ik heb gewoon een awesome mutsquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik zag vanmiddag iemand met een muts op en sjaal om fietsen
Als je dat nu al doet dan heb je er straks niks meer aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wilde gister bijna m'n muts op doen, maar ik heb gewoon een awesome muts.
Ik heb het ook niet gedaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat nu al doet dan heb je er straks niks meer aan
Oh ik niet, dan bevries ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gedaan.. Ik loop nog zonder jas buiten
.
Ik ga veel beter om met kou dan met warmtequote:
Oh ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga veel beter om met kou dan met warmte.
Allemaal koukleumpjesquote:
Mijn vriend ook hoorquote:
Good jobquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het inmiddels warm zonder de kachel aan te zetten in m'n slaapkamer
Ik doe liever de kachel aan en in een tshirt rondlopen dan een trui aantrekken. Truien zitten nooit lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend ook hoor... Ik heb de kachel nooit echt aan
.. Ik trek wel gewoon een extra trui aan en ga met een dekentje lekker knus zitten
.
Nou heb er niks voor gedaan andersquote:
Dan krijg ik koude handen en voeten achter de pc.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend ook hoor... Ik heb de kachel nooit echt aan
.. Ik trek wel gewoon een extra trui aan en ga met een dekentje lekker knus zitten
.
Ik trek altijd xxxl truien aan die zitten zooooooooo chiiiilllquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe liever de kachel aan en in een tshirt rondlopen dan een trui aantrekken. Truien zitten nooit lekker
Dat krijg ik toch welquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan krijg ik koude handen en voeten achter de pc.
Daar zal ik ook nog wel last van krijgen op m'n werkquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan krijg ik koude handen en voeten achter de pc.
Daar verzuip ik inquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik trek altijd xxxl truien aan die zitten zooooooooo chiiiilll!
Gelukkig geen tochtdeur meer toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Daar zal ik ook nog wel last van krijgen op m'n werk
Nee dat niet, wel tochtramen maar die gaan in de winter wel dicht hoop ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig geen tochtdeur meer toch?
Ja wie nietquote:
Heerlijk slobberen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja wie niet! Dat is awesome
. Oversized bovenkleding for the wins
Weet ik veel, maar ik zekerquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja wie niet! Dat is awesome
. Oversized bovenkleding for the wins
Damn, bij ons is de temp van 19 naar 20 gegaan dus ik mag in mijn handjes knijpen. Zit met 2 gasten op kantoor die het liever koud hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel tochtramen maar die gaan in de winter wel dicht hoop ik
Vandaag was het een graad of 18 denk ik op kantoor
Jij snapt mequote:
Ja ik dus ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Damn, bij ons is de temp van 19 naar 20 gegaan dus ik mag in mijn handjes knijpen. Zit met 2 gasten op kantoor die het liever koud hebben.
Nou iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo klinkt pijpen niet echt aantrekkelijk
I knowquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo klinkt pijpen niet echt aantrekkelijk
Serieus dan verstijf ik helemaal en kan ik niet fatsoenlijk werken. Dat en ik word waarschijnlijk ziek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik dus ookClimate control stond op 12 graden en de ramen stonden open
Nou ja scheelt wel ik nog wel aardig beweeg, maar op een gegeven moment heb ik de ramen dicht gedaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus dan verstijf ik helemaal en kan ik niet fatsoenlijk werken. Dat en ik word waarschijnlijk ziek.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet mijn bed maar eens opzoeken
Trustenquote:
Slaap lekker buufquote:
Ohjoh das koudquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik dus ookClimate control stond op 12 graden en de ramen stonden open
Ik heb de verwarming nog niet aangezetquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohjoh das koud!! Bij mij in huis is het 20 graden
!
Het was er geen 12 graden hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohjoh das koud!! Bij mij in huis is het 20 graden
!
Ik ook niet.. mijn huis is gewoon 20 graden binnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming nog niet aangezet
Kom danquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:49 schreef Raene het volgende:
Ik ben zooooooo eeeeenzaaaaaaaaam zonder jouuuuuu!
Ik kom er aanquote:
nee nog 4 dagenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En?
Hoe oud ben je nu al geworden?
Dan ben je eindelijk geen tiener meer!quote:Op woensdag 18 september 2013 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee nog 4 dagen
dan ben ik 20
Preciesquote:Op woensdag 18 september 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je eindelijk geen tiener meer!
Tsja, je mag steeds minder na je 18e he?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies
maar dan mag ik ook niet meer met dames van 16 zoenen
precies, en meer verantwoordelijkhedenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, je mag steeds minder na je 18e he?
En straks zit je alweer in een rolstoel!quote:Op woensdag 18 september 2013 00:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies, en meer verantwoordelijkheden
Hoiquote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Ik kom even truste zeggen
, alleen al om raene te kutten
. Verder omdat ik hier normaal ook rondhang
.
Doeiquote:Op woensdag 18 september 2013 00:31 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Ik kom even truste zeggen
, alleen al om raene te kutten
. Verder omdat ik hier normaal ook rondhang
.
Luf yaquote:Op woensdag 18 september 2013 00:39 schreef Raene het volgende:
Schattig als mensen moeite doen speciaal om je "te irriteren"
Ik voel helaas niet voor je, maar slaap lekkerquote:
Hey popje wat is erquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 06:55 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit
Volgend jaar brengt Within Temptation een nummmer met samenwerking van Tarja![]()
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 18 september 2013 06:55 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit
Volgend jaar brengt Within Temptation een nummmer met samenwerking van Tarja![]()
Gemistquote:Op woensdag 18 september 2013 07:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was zelfs een preview op 3FM vanmorgen
zal binnenkort ook wel op youtube komen vermoed ikquote:
quote:
pff das langquote:Op woensdag 18 september 2013 08:50 schreef Tamashii het volgende:
Ga vandaag als een eckte eckte 12 uur lang werken.
whehhe wel vetquote:Op woensdag 18 september 2013 09:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik geef vrijdag een kinderfeestje voor mijn verjaardag trouwens
we gaan kartenen daarna naar de mcdonalds
Karten is tof!quote:Op woensdag 18 september 2013 09:52 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:52 schreef AldoTheApache het volgende:
we zijn met 8quote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Karten is tof!
Hoeveel koters komen er?
Dat is wel een leuk groepje jaquote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
we zijn met 8dus dan kun je prima racen
![]()
ik had op de uitnodigingen (via wapp) gezet: Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee
Ja dan heb je nog genoeg actie op de baan zonder in de file te staanquote:Op woensdag 18 september 2013 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk groepje ja
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
ik had op de uitnodigingen (via wapp) gezet: Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
Weet ik het. Lekker fruitquote:
Hou op ik krijg trek invan je..quote:Op woensdag 18 september 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik het. Lekker fruitnectarines, appeltjes, sinaasappel, kiwi, ananas, mango, mandarijn, rode bessen, druifjes, blauwe bessen, framblijtjes, bramen, citroen, passievrucht, ALLES Faxie
Dat prikkelbare van de ananas komt ook wat naar voren jaquote:Op woensdag 18 september 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik het. Lekker fruitnectarines, appeltjes, sinaasappel, kiwi, ananas, mango, mandarijn, rode bessen, druifjes, blauwe bessen, framblijtjes, bramen, citroen, passievrucht, ALLES Faxie
Op een android tablet net zo, werkt namelijk net als mobiel, kan wel kiezen voor de gewone bureaublad weergave maar dat werkt niet lekkerquote:Op woensdag 18 september 2013 11:31 schreef Fera het volgende:
Hoi Aldo en Vin. Ik kan maar één iemand tegelijk quoten op de iPad.Stom ding.
Applequote:Op woensdag 18 september 2013 11:31 schreef Fera het volgende:
Mobiele versie is kut ja, ligt niet aan je iPhailquote:Op woensdag 18 september 2013 11:31 schreef Fera het volgende:
Hij is niet van mij. M'n moeder kreeg hem voor haar werk. Kon ze tot voor kort lekker Candy Crush spelen.quote:
Sorry manquote:Op woensdag 18 september 2013 11:08 schreef FL_Freak het volgende:
Aldo hoezo ontvang ik geen uitnodiging van je. Al die jaren vriendschap hebben niks voor je betekent?
Ik wil niet mobiel. Kan dat ding ook niet mobiel?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiele versie is kut ja, ligt niet aan je iPhail
koop een laptopquote:Op woensdag 18 september 2013 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niet mobiel. Kan dat ding ook niet mobiel?
Ik heb een flaptopper.quote:
Want ballen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja Aldo, wij willen ook mee karten hoor
(okok, eigenlijk in de ballenbak bij de McD..)
Snap ik, maar als ik iedereen die mee zou willen ook daadwerkelijk mee zou nemen staan we als een blik sardientjes op die kartbaanquote:Op woensdag 18 september 2013 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja Aldo, wij willen ook mee karten hoor
(okok, eigenlijk in de ballenbak bij de McD..)
Ligt boven. Zo ver lopen.quote:
In je browser instellingen kijkenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Split de groep dan op in kleine groepjes die om de beurt gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ik iedereen die mee zou willen ook daadwerkelijk mee zou nemen staan we als een blik sardientjes op die kartbaan
Instellingen, weergave bureaublad.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik als een soort koning blijven zitten zeker?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Split de groep dan op in kleine groepjes die om de beurt gaan.
uiteraardquote:Op woensdag 18 september 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En ik als een soort koning blijven zitten zeker?
Via FOK! of via Safari?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In je browser instellingen kijken"desktopversie weergeven"
Zo heet dat tenminste op Android tablets..
Grotere kartbaan uitkiezenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ik iedereen die mee zou willen ook daadwerkelijk mee zou nemen staan we als een blik sardientjes op die kartbaan
quote:
Kan, of ik doe gewoon 8 mensen op de baan en de rest heeft helaas pechquote:
Ik gebruik alleen Chrome, dunno of het in de app kan..quote:
Crash and burn, minions.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En ik als een soort koning blijven zitten zeker?
welke baan ga je nou heen dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Kan, of ik doe gewoon 8 mensen op de baan en de rest heeft helaas pech
Jij mag lekker niet op mijn feestje komen danquote:Op woensdag 18 september 2013 11:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Kan, of ik doe gewoon 8 mensen op de baan en de rest heeft helaas pech
App? Ik gebruik alleen de browser.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen Chrome, dunno of het in de app kan..
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij mag lekker niet op mijn feestje komen dan
Ik wel, toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij mag lekker niet op mijn feestje komen dan
Ik denk niet dat hij aan jouw zak wil snoepenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan krijg je ook geen snoepzakje
Dan in de instellingen van Safariquote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
App? Ik gebruik alleen de browser.
via je browserquote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
App? Ik gebruik alleen de browser.
gadverquote:Op woensdag 18 september 2013 11:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij aan jouw zak wil snoepen
Ik kwam al niet, en ik mag toch geen snoepjesquote:Op woensdag 18 september 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan krijg je ook geen snoepzakje
Meer voor mijquote:Op woensdag 18 september 2013 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kwam al niet, en ik mag toch geen snoepjes
Sorry Lola schatje,quote:Op woensdag 18 september 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
Oh men ik zeg al niks meer, spuit 11
Staat er niet bij.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Instellingen, weergave bureaublad.
Wie gebruikt er dan ook een ipadquote:Op woensdag 18 september 2013 11:31 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder is er een opgedrongen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gebruikt er dan ook een ipad
Ja oke dan zal ik m ook gewoon gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder is er een opgedrongen.
Maakt niet uit. Android heerst sowieso.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het verder ook niet, ik heb een android tab dus ja... sorry
Ik van mezelf ook niet. Liever een flaptopper. Met m'n ex deelde ik een tab, maar gebruikte die eigenlijk nooit. Dat is één van de duizend spullen die hij kreeg waarvan ik het niet erg vond.quote:
Mijn Sony draait ook op Android, en juist bij alle Google applicaties loopt de boel vaak vastquote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Android heerst sowieso.
Weird. Wat voor een Sony?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn Sony draait ook op Android, en juist bij alle Google applicaties loopt de boel vaak vast
Eens. Mijn kleine laptop kan ook overal mee naartoe.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een echt multimedia meisje, maar ik heb echt helemaal niets met tablets. Vind het helemaal niet zo fijn werken, kan er niet zo snel op typen. En daarbij loop ik gewoon door het hele huis met mijn laptop en buitenshuis is mijn telefoon goed genoeg.
hehehehequote:Op woensdag 18 september 2013 12:08 schreef Fera het volgende:
Awww, ik had per ongeluk een hond opgesloten.
Dat doet 90% van de mensen op hun tabletquote:Op woensdag 18 september 2013 12:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder en stiefvader hebben beide een ipad. En dan zitten ze gezellig samen op de bank. En mijn moeder speelt dan ook nog eens allemaal van die spelletjes voor 3 jarige.
Ja, daarom vind ik het onzin.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet 90% van de mensen op hun tablet
snel iets googlen tijdens een argument om te bewijzen dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het onzin.
Bedoel, als ik er eentje gratis zou krijgen zou ik het niet erg vinden. Maar voor veel meer dan facebook of snel iets googlen zou ik het niet gebruiken.
Lol, idd. Op dit ding zou ik echter niet zo snel doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snel iets googlen tijdens een argument om te bewijzen dat je gelijk hebt
guiltymaar dan op de phone
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snel iets googlen tijdens een argument om te bewijzen dat je gelijk hebt
guiltymaar dan op de phone
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, idd. Op dit ding zou ik echter niet zo snel doen.
Zo had ik laatst mezelf verneuktquote:Op woensdag 18 september 2013 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.En nouja, een iPad is gewoon een grote telefoon natuurlijk.
Probeer maar eens iemand te bellen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.En nouja, een iPad is gewoon een grote telefoon natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |