Inderdaadquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je een vraag hebt kun je hem gewoon stellen. Je pikt de onzinantwoorden en onzinsuggesties er zo uit.
Bronquote:Provincie Brabant eigenaar honderden moeilijk verkoopbare huizen
Aan het begin van de recessie in 2009 presenteerde de provincie Brabant een pakket van 250 miljoen euro aan maatregelen om de huizenmarkt te helpen. Het resultaat is dat de provincie nu honderden moeilijk verkoopbare huizen bezit die steeds minder waard worden.
[..]
Dat dus. Stijging werkeloosheid, daling van de koopkracht, consumentenvertrouwen weggevaagd, diepe restschulden bij huiseigenaren, tegenvallende beleggingsresultaten en geen enkel uitzicht op einde van de crisisquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mooi!
Lijkt me dat het voor elk weldenkend mens duidelijk zal zijn dat we nog een lange weg te gaan hebben, strak omlaag.
Dat "zat zijn" zal vooral voortkomen uit het feit dat de waarheid (de prijsdaling) jou persoonlijk (en anderen op dit forum) erg slecht uitkomt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:18 schreef 99.999 het volgende:, ben een aantal van deze figuren echter een beetje zat. Ze roepen keer op keer allerlei onzinnige zaken en weigeren te onderbouwen.
Kan je even aangeven waar hpeopjes zijn verwachtingen en hoop onderbouwt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat dus. Stijging werkeloosheid, daling van de koopkracht, consumentenvertrouwen weggevaagd, diepe restschulden bij huiseigenaren, tegenvallende beleggingsresultaten en geen enkel uitzicht op einde van de crisis
[..]
Dat "zat zijn" zal vooral voortkomen uit het feit dat de waarheid (de prijsdaling) jou persoonlijk (en anderen op dit forum) erg slecht uitkomt.
Echter, de huizenmarkt heeft altijd gelijk en de daling gaat gewoon door: weer >4% van de prijzen eraf.
http://www.nu.nl/economie(...)procent-gedaald.html
Ik ben geen thuiswoner/huurder; ik bewoon een kapitale vrijstaande woning, edoch met een zeer lage hypotheek(rente). Dus ik lach me de ziekte als users hier met een hoge hypotheek, keer-op-keer moeten constateren dat hun burgerlijke tussenwoning verder onder water komt te staan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef opgebaarde het volgende:
Verder wil ik jou als huurder of thuiswoner van harte feliciteren met wederom een daling van de prijzen, wat een fantastisch nieuws, keigoed voor de nederlandse economie ook enzulks, hoe meer mensen de shit ingaan hoe beter wij het vinden. Je plaat blijft hangen trouwens, zeker na een maand waar voorzichtig wat positievere berichten naar buiten komen (ja waar we nog maar moeten afwachten of het nu wel ergens op gebaseerd is en de verwachtingen waarmaakt)
Dat quootte je toch al net? Markeer je wat aan je begrijpertje ofzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je even aangeven waar hpeopjes zijn verwachtingen en hoop onderbouwt?
Nee, dat kan ik niet; ik geef alleen aan dat ik het met zijn uitspraak eens ben en dat ik daar ook zo m'n redenen voor heb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef opgebaarde het volgende:
Kan je even aangeven waar hpeopjes zijn verwachtingen en hoop onderbouwt?
Aha had dat vanmiddag gezegd, dat jouw onderbouwing later zou komen als iemand anders het zou posten. Jij had het trouwens over meer dan 30% horkquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat quootte je toch al net? Markeer je wat aan je begrijpertje ofzo?
"Stijging werkeloosheid, daling van de koopkracht, consumentenvertrouwen weggevaagd, diepe restschulden bij huiseigenaren, tegenvallende beleggingsresultaten en geen enkel uitzicht op einde van de crisis", lijkt mij volkomen duidelijk en geen speld tussen te krijgen.
Lees jij geen krant? Kijk jij geen journaal? Doe eens wat aan je algemene ontwikkeling, dan hoeven wij je alles niet zo voor te kauwen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha had dat vanmiddag gezegd, dat jouw onderbouwing later zou komen als iemand anders het zou posten.
Ja, én?quote:Jij had het trouwens over meer dan 30% hork
Inderdaad, die prijsdaling is een ramp voor de consumentenuitgaven en dus voor de hele economie; de vicieuse cirkel is weer rond: woningprijsdaling -> hogere restschuld -> meer aflossen/sparen -> minder consumptie -> economische krimp neemt toe etc., etc., etc.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef opgebaarde het volgende:
met wederom een daling van de prijzen, wat een fantastisch nieuws, keigoed voor de nederlandse economie ook enzulks,
Fijn dat je al je frustratie van je af kan posten. Anderen zoeken een psycholoog, de hoeren of gaan de kroeg in met vrienden, anderen laten hun ongenoegen blijken op een forum waar ze hopen dat een hoop mensen financieel naar de klote gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ben geen thuiswoner/huurder; ik bewoon een kapitale vrijstaande woning, edoch met een zeer lage hypotheek(rente). Dus ik lach me de ziekte als users hier met een hoge hypotheek, keer-op-keer moeten constateren dat hun burgerlijke tussenwoning verder onder water komt te staan.
En inderdaad, die berichtgeving wordt door manipalitoren zoals makelaars en hypotheekadviseurs misbruikt om aan te geven dat de markt "zich hersteld". In werkelijkheid gat de daling met rimpels gewoon door.
Vanmiddag kon je niks onderbouwen, niet eens je eigen stelling. Dat is pas dwaas. En nu Blomke met iets komt heb je weer een grote bek, infantiel hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lees jij geen krant? Kijk jij geen journaal? Doe eens wat aan je algemene ontwikkeling, dan hoeven wij je alles niet zo voor te kauwen.
[..]
Ja, én?
Laat ik nou net bij de hoeren vandaan zijn gekomen!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fijn dat je al je frustratie van je af kan posten. Anderen zoeken ....., de hoeren
En je hoeft ze niet eens te zoeken!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:17 schreef blomke het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij de hoeren vandaan zijn gekomen!
De foto's die ik daarvan in diverse topics gezien heb, zouden mij persoonlijk geen aanleiding geven tot vreugde, maar goed, ieder zijn meug uiteraard.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef blomke het volgende:
Ik ben geen thuiswoner/huurder; ik bewoon een kapitale vrijstaande woning, edoch met een zeer lage hypotheek(rente).
Ik heb zelf ook een lage hypotheek, en een riante woning, maar ik herken me niet in jouw standpunt. Waarom zou ik me beter moeten voelen als het met anderen slechter gaatquote:Dus ik lach me de ziekte als users hier met een hoge hypotheek, keer-op-keer moeten constateren dat hun burgerlijke tussenwoning verder onder water komt te staan.
Persoonlijk zal het me worst zijn of de prijzen dalen of stijgen. feit is wel dat zolang de woningmarkt op zijn gat ligt, de economie ook op zijn gat ligt. (En ook dat zal me worst zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik anderen, dus ook de huurders, ellende gun.)quote:En inderdaad, die berichtgeving wordt door manipalitoren zoals makelaars en hypotheekadviseurs misbruikt om aan te geven dat de markt "zich hersteld". In werkelijkheid gat de daling met rimpels gewoon door.
Ik vermijd zorgvuldig het plaatsen van foto's van mijn woning op 't Internet; de BD zou er eens achter komen.....quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De foto's die ik daarvan in diverse topics gezien heb, zouden mij persoonlijk geen aanleiding geven tot vreugde, maar goed, ieder zijn meug uiteraard.
Voor een therapeut ben ik te eigenwijs; ik weet het altijd beter. En verder probeer ik mensen te helpen door ze te wijzen op de risico's en valkuilen op de huizen- en hypothekenmarkt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:25 schreef pfaf het volgende:
Blomke, het wordt eens tijd voor een therapeut. En focus wellicht eens wat meer op je eigen leven.
Wat is er leuk aan dat er een heleboel mensen zijn die financieel in de rats zitten door een crisis waar ze niet heel veel aan kunnen doen? Zelfs als je een hele nette hypotheek hebt zit je alsnog in de shit als je een huis hebt gekocht in 2008.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Dus ik lach me de ziekte als users hier met een hoge hypotheek, keer-op-keer moeten constateren dat hun burgerlijke tussenwoning verder onder water komt te staan
Op kosten van de gemeenschap.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:32 schreef arjan1112 het volgende:
Tuurlijk heeft dat plan van Brabant wel geholpen; die mensen wonen nu in een nieuwbouw woning
anders hadden ze nog in hun oude huis gezeten
Als je je hypotheek echt kan betalen en je niet gaat verhuizen is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dat er een heleboel mensen zijn die financieel in de rats zitten door een crisis waar ze niet heel veel aan kunnen doen? Zelfs als je een hele nette hypotheek hebt zit je alsnog in de shit als je een huis hebt gekocht in 2008.
Op kosten van RWE om precies te zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:02 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Op kosten van de gemeenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |