Ja, dat kan prima. Bv aan de inrichting van de voortuin. Of aan het rendier op het dak vanaf half september.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alsof je dit soort dingen het hele jaar kan zien aan een buurt.
Klachten over de grafiek kunnen naar https://twitter.com/mathijsboumanquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef crashbangboom het volgende:
Ah, weer de aloude gecorrigeerd voor inflatie truuc
Hij begint onderhand oud te worden.
Jij dumpt 'm hier, dus ik denk ik spreek jou aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Klachten over de grafiek kunnen naar https://twitter.com/mathijsbouman
Mooi!quote:
Je verwacht en hoopt echt dat er nog 30% van de prijzen afgaat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mooi!
Lijkt me dat het voor elk weldenkend mens duidelijk zal zijn dat we nog een lange weg te gaan hebben, strak omlaag.
zekerquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je verwacht en hoopt echt dat er nog 30% van de prijzen afgaat?
Want? Waarom denk je dat een daling van 30% moet en realistisch is? Wat zijn hier de argumenten voor?quote:
LOL. Kun je daar echt zelf de antwoorden niet op bedenken???quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want? Waarom denk je dat een daling van 30% moet en realistisch is? Wat zijn hier de argumenten voor?
En dan persoonlijk, waarom wil jij persoonlijk dat het zoveel daalt?
En dan als derde, denk je niet dat dit desastreus is voor alle Nederlanders en de economie?
Blijkbaar niet, had wel verwacht dat het te veel gevraagd was, ook naar jouw persoonlijke (rancune?) hoopquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
LOL. Kun je daar echt zelf de antwoorden niet op bedenken???
Je kan je, vrij bijzondere, stellingen toch wel onderbouwen? Of blijft het bij hier wat neergooien zonder dit uit te werken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
LOL. Kun je daar echt zelf de antwoorden niet op bedenken???
Exact. Voor de rest van m'n leven binnen. Dat is precies de kant die het nu op gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef antfukker het volgende:
Degene die de glazen bol kan maken die voorspelt wat de huizenmarkt gaat doen de komende jaren, die is voor de rest van zijn leven binnen.
ga je je stellingen nog onderbouwen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Exact. Voor de rest van m'n leven binnen. Dat is precies de kant die het nu op gaat.
Jij bent strengquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ga je je stellingen nog onderbouwen?
Valt mee, ben een aantal van deze figuren echter een beetje zat. Ze roepen keer op keer allerlei onzinnige zaken en weigeren te onderbouwen.quote:
Ik stel voor dat je eerst eens naar jezelf kijkt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt mee, ben een aantal van deze figuren echter een beetje zat. Ze roepen keer op keer allerlei onzinnige zaken en weigeren te onderbouwen.
Onderbouw voor de verandering eens gewoon wat je hier allemaal roeptoetert... Dan is mijn commentaar op je zo verdwenenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eerst eens naar jezelf kijkt.
Kinderachtig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eerst eens naar jezelf kijkt.
Ik zou echt nog ff wachten als ik jou was. Tenzij je gratis geld niet lekker vindt en liever een restschuld opbouwt...quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel jammer voor mij als leek dat expertise en onzin totaal niet te onderscheiden zijn in dit topic. Wil spoedig gaan kopen maar dit topic helpt me iig niet.
Als je een vraag hebt kun je hem gewoon stellen. Je pikt de onzinantwoorden en onzinsuggesties er zo uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel jammer voor mij als leek dat expertise en onzin totaal niet te onderscheiden zijn in dit topic. Wil spoedig gaan kopen maar dit topic helpt me iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |