quote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of Asics TTS is?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En waar ik zwarte roshes kan vinden?
Afgelopen april was ik ook in Londen en ik vond ook dat er bij Foot Patrol toch nog veel lag wat op dat moment vrij bijzonder was van JB, Nike en Vans. Erg leuke collectie in die winkel. Maar de size? op Carnaby Street (neem aan dat je die bedoelt) vond ik ook een aangename verrassing, ze hadden daar bijna alles wat bij FP lag en nog veel meer leuks. Terwijl ik vroeger meer van de size? op Portebello Road was.quote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag trouwens even langs Size? en Footpatrol geweest. Altijd bizar hoeveel dingen nog bij FP liggen, hun webstore werkt gewoon niet. Lagen dus veel van de minder populaire collabs, zoals bijvoorbeeld Saucony "Tequila Sunrise" en “Mar y Montaña” packs. Maar ook alle Vans x Wtaps van de laatste drop, Inneva's, etc...
Ik ga altijd naar Size? in Covent Garden, Neal Street.quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
Afgelopen april was ik ook in Londen en ik vond ook dat er bij Foot Patrol toch nog veel lag wat op dat moment vrij bijzonder was van JB, Nike en Vans. Erg leuke collectie in die winkel. Maar de size? op Carnaby Street (neem aan dat je die bedoelt) vond ik ook een aangename verrassing, ze hadden daar bijna alles wat bij FP lag en nog veel meer leuks. Terwijl ik vroeger meer van de size? op Portebello Road was.
laten stitchen bij de kleermaker idd. Of een nieuw paartje kopen maar waar koop je in hemelsnaam Roshes?quote:Op maandag 23 september 2013 01:27 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een tear in m'n roshes, is daar uberhaupt nog iets aan te doen of is het een hopeloze zaak?
nee.quote:Op maandag 23 september 2013 08:43 schreef Xurk het volgende:
Ik durf misschien zelfs te stellen dat de Linens harder zijn dan de OG AF1's ervan
quote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
laten stitchen bij de kleermaker idd. Of een nieuw paartje kopen maar waar koop je in hemelsnaam roshes?
Terug naar waar je ze gehaald hebt, garantie is 1 jaar.quote:Op maandag 23 september 2013 01:27 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een tear in m'n roshes, is daar uberhaupt nog iets aan te doen of is het een hopeloze zaak?
fo real, is sit niet gewoon slijtage. Heb je daar garantie op?quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Terug naar waar je ze gehaald hebt, garantie is 1 jaar.
Je gaat geen nieuw paar krijgen waarsch. omdat ze uitverkocht zijn maar ze moeten je wel refund of vervangend product aanbieden.
Ja, want dit hoort niet na zo'n korte period (ervanuitgaande dat je er geen gekke dingen mee gedaan hebt, zoals skaten/voetballen/andere dingen waar ze niet voor bedoeld zijn).quote:Op maandag 23 september 2013 14:28 schreef Hiatus het volgende:
[..]
fo real, is sit niet gewoon slijtage. Heb je daar garantie op?
Wie vroeg dat dan?quote:Op maandag 23 september 2013 11:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
laten stitchen bij de kleermaker idd. Of een nieuw paartje kopen maar waar koop je in hemelsnaam Roshes?
Hmm ok dan kom ik te weinig in de stadquote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Atta-boy het volgende:
Het is moeilijker om een dag naar de stad te gaan en ze niet te zien idd
Garantie van 1 jaar, succes.quote:Op maandag 23 september 2013 13:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Terug naar waar je ze gehaald hebt, garantie is 1 jaar.
Je gaat geen nieuw paar krijgen waarsch. omdat ze uitverkocht zijn maar ze moeten je wel refund of vervangend product aanbieden.
Lidl is dat niet die winkel van die rapper? Bedankt voor de tip ik ga morgen meteen even kijken. En is het echt een hardloopschoen? Volgens mij krijg je dan best snel tears.quote:Op maandag 23 september 2013 18:33 schreef Atta-boy het volgende:
Misschien lidl?
Of runners world want het is een hardloopschoen toch
quote:Op maandag 23 september 2013 18:31 schreef doo. het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar dit model, waar koop ik deze? Ben al bij firmament, slamjam, sligro, patta, woei en dirk geweest maar hadden ze niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 18:31 schreef doo. het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar dit model, waar koop ik deze? Ben al bij firmament, slamjam, sligro, patta, woei en dirk geweest maar hadden ze niet.
[ afbeelding ]
Nee dat is de swagstore.quote:Op maandag 23 september 2013 18:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Lidl is dat niet die winkel van die rapper? Bedankt voor de tip ik ga morgen meteen even kijken. En is het echt een hardloopschoen? Volgens mij krijg je dan best snel tears.
Hoe is de sizing van asics trouwens? En vinden jullie die nieuwe linens ook vetter?
ik probeerde een slechte grap te maken met lidl en lil' waynequote:Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee dat is de swagstore.
Die bestaat echtwinkel van Royston Drenthe geloof ik. Alleen maar swag swag swag daar
quote:Earlier this year, ‘Milan’ editions on the Air Maxes 1 and 90 stole the ‘Home Turf Collection’ show. These neutral styles paired a tonal suede upper with matching midsole, then sandwiched that between a bright color pop. On the AM1s, it was brown/pink; the 90s, grey/orange. Remix those pairings and you end up with something close to the new Beams x Nike Air Max 1 making its first appearance here today. These also connect with the United Arrows x New Balance 1500 in being sandy suede kicks with orange accents and white midsoles created in collaboration with a Japanese clothing label.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |