Ik ben denk ik Italiaans

, daar geloven ze in dinsdag de 17e..

Wat een pech had ik vandaag...
Het begon allemaal toen ik wakker werd en van de trap viel

Ik had gisteren al mijn hand en middelvinger gebroken dus ik heb mijn linkerarm(ben ook nog linkshandig

)in het gips. Gelukkig beschermde dit gips mij want ik viel daar dus op.
Enfin, ik dacht dat mijn dag niet meer erger kon, maar toch. Door dit trapincident miste ik de enige bus in het uur naar mijn school, waardoor ik mijn scheikundeproefwerk miste
Eenmaal aangekomen, zo'n 40 minuten later, was ik even verlost van deze achtervolgende ellende.
Ik had om 4 uur al een afspraak bij het ziekenhuis, dus toen ik om half 2 heerlijk rustig de bus pakte begon het weer. Op de plaatselijke halte ''Scharnerweg'' zag ik een groep van plusminus 25 mensenzielen op de desbetreffende bus staan wachten. Er waren een paar raakbare chicks bij, dus ik dacht mijn hosseltechnieken eens toe te passen.
Maar nee, in plaats daarvan komt een, schat ik 18-21 jarig dik vet mollig wijf naast me zitten. Ik zag de raakbare meiden al vooraan gaan zitten omdat zij al onderweg naar de achterste rij was. Ik dacht haar nog te kunnen ontwijken door mijn volle tas snel op de lege plek te zetten, maar helaas was haar dikke reet mij voor. Gegrepen door een enorme zweetlucht ging ik maar uit het raam kijken en in het spiegelbeeld zag ik andermaal een paar raakbare vagijnbezitters.
Eenmaal in het ziekenhuis moest ik ongeveer 35 minuten wachten op mijn afspraak door 75-jarige opdringerige vraagbanken.

Ook waren er enkele tokkies aanwezig voor biopten voor waarschijnlijk longkanker door hun kettingrookgedrag. Ze waren erg boos dat ze nu 40% minder moesten roken

Daarna mijn pechdag opgevuld met 2 paar nieuwe schoenen en 43 hotwings.
Korte samenvatting: Van 8 tot 5 pech gehad vandaag
Klacht: dinsdag de 17e-gevoel
Klacht 2: Fatty komt naast mij zitten waardoor ik 6 haltes in de zweetlucht zat
Antiklacht: Raakbare vagijnbezitters gezien
Inb4: tl;dr
Bedankt voor uw aandacht.