Het eeuwig leven
of
gedachten lezen.
Ikzelf zou kiezen voor het eeuwig leven, omdat je de tijd hebt om zoveel mensen te leren kennen dat je mensen langzaamaan leert analyseren. Een nadeel is wel dat je nooit achter de geheimen van de dood zult komen.
Latere toevoeging:
Er zijn teveel variabele factoren nu ik terugkijk. Laten we wat voorwaarden stellen.
Gedachten lezen:
-Je kan het zelf besturen
-Je hebt geen groter didactisch vermogen dan noch een grotere capaciteit wat betreft het onthouden van dingen
-Je kan enkel de gedachten lezen van iemand die zich binnen een straal van 15m bevindt
-Van je nakomelingen bezitten enkel de ♀ je gaven.
Eeuwig leven:
-Je mag een leeftijd kiezen waarop je wilt vorderen.
-Je kan vorderen in levensfasen (ik heb leeftijd altijd maar een onhandige aanduiding gevonden wanneer er over eeuwig leven wordt gesproken), dus je kan ervoor kiezen om ouder te worden of niet en jezelf 'vast zetten' op een bepaalde leeftijd.
Hier komt wel bij kijken dat je niet terug kan naar een levensfase die je gepasseerd bent!-Je kan je niet voortplanten

.
Ik weet het, voor opsommingen gebruik je bullets, maar ik weet niet hoe ik die op FOK! gebruik.
Poll: Welke van de twee zou je kiezen?•
Eeuwig leven•
Gedachten lezenTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier[ Bericht 73% gewijzigd door speknek op 18-09-2013 08:25:41 ]