abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131287024
Het eeuwig leven

of

gedachten lezen.

Ikzelf zou kiezen voor het eeuwig leven, omdat je de tijd hebt om zoveel mensen te leren kennen dat je mensen langzaamaan leert analyseren. Een nadeel is wel dat je nooit achter de geheimen van de dood zult komen.

Latere toevoeging:

Er zijn teveel variabele factoren nu ik terugkijk. Laten we wat voorwaarden stellen.

Gedachten lezen:

-Je kan het zelf besturen
-Je hebt geen groter didactisch vermogen dan noch een grotere capaciteit wat betreft het onthouden van dingen
-Je kan enkel de gedachten lezen van iemand die zich binnen een straal van 15m bevindt
-Van je nakomelingen bezitten enkel de ♀ je gaven.

Eeuwig leven:

-Je mag een leeftijd kiezen waarop je wilt vorderen.
-Je kan vorderen in levensfasen (ik heb leeftijd altijd maar een onhandige aanduiding gevonden wanneer er over eeuwig leven wordt gesproken), dus je kan ervoor kiezen om ouder te worden of niet en jezelf 'vast zetten' op een bepaalde leeftijd. Hier komt wel bij kijken dat je niet terug kan naar een levensfase die je gepasseerd bent!
-Je kan je niet voortplanten }) .

Ik weet het, voor opsommingen gebruik je bullets, maar ik weet niet hoe ik die op FOK! gebruik.

Poll: Welke van de twee zou je kiezen?
Eeuwig leven
Gedachten lezen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 73% gewijzigd door speknek op 18-09-2013 08:25:41 ]
pi_131288029
Gedachten lezen lijkt mij zeer vermoeiend, als je alle gedachtes leest van iedereen die je tegenkomt word je gek. Eeuwig leven lijkt mij ook maar lastig, moet je vanaf je 90e, als je al bijna niks meer kan (nee, niet elke 90-jarige is zo, maar ik moest gewoon even een leeftijd hebben) wachten tot de aarde vergaat
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_131289686
Eeuwig leven met 1 en hetzelfde ononderbroken bewustzijn.... boring! :O
Gedachtelezen lijkt me buitengewoon nuttig, maar dan moet ik het wel zelf kunnen sturen, dus ook uit kunnen zetten en niet non-stop met ieders gedachten doodgegooid worden.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_131291618
Doe mij maar het eeuwige leven, telepathie is alleen nuttig als mensen ware kennis kunnen voortbrengen en dat kunnen ze niet. Met eeuwig leven kan je nog de wereld en het bestaan deduceren.
  woensdag 18 september 2013 @ 08:11:07 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131304934
Waarom denken mensen hier met eeuwig leven een soort bijzonder inzicht te kunnen krijgen terwijl bijna alle ouderen die ik ken er niet bijzonder veel meer van hebben geleerd dan de gemiddelde dertiger/veertiger?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_131304944
Er zijn teveel variabele factoren, heb even gevraagd of een mod wat voorwaarden in de OP kan zetten.
  woensdag 18 september 2013 @ 08:42:34 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131305249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er zijn teveel variabele factoren, heb even gevraagd of een mod wat voorwaarden in de OP kan zetten.
Luxe, hoor. Ik moet altijd zelf mijn berichten aanpassen. Hoeveel kost dat?
pi_131305680
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Luxe, hoor. Ik moet altijd zelf mijn berichten aanpassen. Hoeveel kost dat?
Ik kan het niet meer aanpassen vanwege de tijdsspanne :P, had dus in FB een stukje tekst geplaatst met het verzoek of dat in de OP geplaatst kon worden.
pi_131305755
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:11 schreef SpecialK het volgende:
Waarom denken mensen hier met eeuwig leven een soort bijzonder inzicht te kunnen krijgen terwijl bijna alle ouderen die ik ken er niet bijzonder veel meer van hebben geleerd dan de gemiddelde dertiger/veertiger?
Ik denk dat dat met name komt door de mentaliteit dat de tijd waarin je nu zit slechts eenmaal meemaakt en je daarom zoveel mogelijk moet 'leven'. Helaas valt kennis opdoen hier zelden onder.
  woensdag 18 september 2013 @ 09:24:12 #10
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_131305917
Ik hou ervan om kennis te vergaren dus ik zou zeker voor het eeuwige leven kiezen. Ik denk alleen wel dat ik daar de komende 150 jaar flink mee in de problemen zal komen, aangezien identificatieplichten en dergelijke steeds prominenter worden en een persoon, die tientallen jaren niet verandert maar waarvan de geboortedatum wel ver in het verleden ligt, zeker wat opgetrokken wenkbrauwen zal veroorzaken. Ook zal het vervalsen van identificatiebewijzen steeds moeilijker worden, dus ik ben bang dat ik dan steeds verder onder zou moeten duiken..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  woensdag 18 september 2013 @ 09:28:12 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131305992
quote:
15s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:24 schreef Devolution het volgende:
Ik hou ervan om kennis te vergaren dus ik zou zeker voor het eeuwige leven kiezen. Ik denk alleen wel dat ik daar de komende 150 jaar flink mee in de problemen zal komen, aangezien identificatieplichten en dergelijke steeds prominenter worden en een persoon, die tientallen jaren niet verandert maar waarvan de geboortedatum wel ver in het verleden ligt, zeker wat opgetrokken wenkbrauwen zal veroorzaken. Ook zal het vervalsen van identificatiebewijzen steeds moeilijker worden, dus ik ben bang dat ik dan steeds verder onder zou moeten duiken..
Er is altijd een dooie baby in Azie of Afrika waar je de identiteit van kan stelen ;)
  woensdag 18 september 2013 @ 09:30:10 #12
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_131306030
Ja maar ook dan zul je details op dat identificatiebewijs (kaart, chip whatever er gebruikt wordt/gaat worden) moeten aanpassen aan deze nieuwe persoon. Dat gaat je óf erg veel geld kosten (laten maken door vervalsers) óf je moet deals sluiten met overheden (met alle gevolgen van dien).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_131310620
Doe alsof je je eigen zoon bent :P.
pi_131436385
Ik zou wel eeuwig willen leven... maar ik zou een levenslange gevangenisstraf wel vermijden als de plaag.

Reizen zou ik dan ééérg vaak doen, juist om die enorme klucht mee te maken op het vliegveld. Tijd heb ik dan toch in overvloed en als ik de verwarring dan verder kan helpen doe ik dat graag. :)
pi_131451562
Ik ga voor optie 2, gedachten lezen.

Snappen hoe een ander denkt lijkt me een geweldig iets, terwijl eeuwig leven een eindeloze marteling wordt.. Mensen die dat niet begrijpen snappen het concept eeuwig niet echt.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 22 september 2013 @ 20:50:59 #16
224960 highender
Travellin' Light
pi_131464775
Eeuwig leven heeft wel risico's. Je lichaam moet kunnen herstellen wanneer je een ongeluk hebt gehad. Of als je lichaam an flarden is door een bom. Dat lijkt me behoorlijk kut. Verder mag je hopen dat er ooit een nieuwe planeet gevonden wordt. Aarde is er niet voor eeuwig en het wordt sowieso over miljarden jaren niet leefbaar. Dan heb je toch een probleem.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')