Misschien een beetje brutaal, maar wat heb je ervoor gekregen ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:04 schreef Orava het volgende:
Ik dacht 25x25 maar weet ik niet zeker meer. Hij is al verkocht dus kan het ook niet meer nakijken..
Dat wordt een hele zoektocht ff denk ik.... Iemand hier al ervaring mee ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)rgroting%3B560%3B419
Thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef annelotje het volgende:
Xenos of action misschien?
Ff de site van allebei bekeken. Bij action kan ik niets vinden. Bij xenos hebben ze plakspiegels vanaf 4,99 :
http://m.xenos.nl/assorti(...)piegels/plakspiegels
Uhhhh .. Dat heb ik al gedaan ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:53 schreef annelotje het volgende:
Je zou natuurlijk ook de kringloop kunnen proberen. Succes!
Heb er een aantal uit Oirschot gehaald ....quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:59 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Uitdaging om te mozaïeken! (ga zo'n pot bij de gamma halen).
Iemand hier ervaring met online tegels bestellen bij The Craft Kit?
Komt dat ongeschonden aan?
aantal wat? aardbeipotten? of tegels?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:02 schreef tinoz het volgende:
He
[..]
Heb er een aantal uit Oirschot gehaald ....
tegels , want daar was het het goedkoopst , met een virend van me heen gereden maar we waren er pas een half uur voor sluitingstijd zeg maar ... Dus wilde die verkoper niet meer met de heftruuk alle dozen uit het magazijn halen die ik wilde . Uiteindelijk maar gewoon een paar dozen gepakt die voorhanden waren en nog een aantal uit een restpartij die daar stondquote:Op woensdag 17 september 2014 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
aantal wat? aardbeipotten? of tegels?
Ah, ok, ik ga dit weekend zelf naar The Craft Kit (ben er toch in de buurt) ......quote:Op woensdag 17 september 2014 22:57 schreef tinoz het volgende:
[..]
tegels , want daar was het het goedkoopst , met een virend van me heen gereden maar we waren er pas een half uur voor sluitingstijd zeg maar ... Dus wilde die verkoper niet meer met de heftruuk alle dozen uit het magazijn halen die ik wilde . Uiteindelijk maar gewoon een paar dozen gepakt die voorhanden waren en nog een aantal uit een restpartij die daar stond
kan je voor mij kijken of ze zilver en goudkleurige tegels hebben of andere kleuren in Metalic ? Ik kan me geen echte voorstelling maken als ik op internet zie !quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ah, ok, ik ga dit weekend zelf naar The Craft Kit (ben er toch in de buurt) ......
Ja is goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef tinoz het volgende:
[..]
kan je voor mij kijken of ze zilver en goudkleurige tegels hebben of andere kleuren in Metalic ? Ik kan me geen echte voorstelling maken als ik op internet zie !
ik wist overigens ook niet eens dat er een craft kit winkel was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |