He? Waar gaat dit nu weer over?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je het nou weer opgezocht of? Je quote is nogal verneukt
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
He? Waar gaat dit nu weer over?
Ik heb ooit wel een foto van je gezien denk ik, dat zei ik en toen begon je over opzoeken en zo?quote:
Komt door je quote, die was nogal door de war. Kijk terug. Ik dacht van, huh hij kan het weer terug vinden ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een foto van je gezien denk ik, dat zei ik en toen begon je over opzoeken en zo?
Ik weet niet of het die foto was die je bedoelde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt door je quote, die was nogal door de war. Kijk terug. Ik dacht van, huh hij kan het weer terug vinden ofzo. Hoewel ik die foto allaaang niet meer heb.
Over welke foto heb jij het nu?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet of het die foto was die je bedoelde.
De jouwe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over welke foto heb jij het nu?
Nee, maar één.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Je doet alsof je er meerdere hebt gezien, vandaar.
Ik ga morgen bij een vriend het spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb best wel zin om GTA V te spelen maar ik heb geen console en geen geld om er een te kopenfirst world problems
Jaloersquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij een vriend het spelen
Nicequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij gaat regelen dat ik bij de game mania kan werken, echt fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |