Trouwenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever een leer jasje dan een trouwjurk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onnodig inderdaad, poppenkast om niks.
Zure matjes. Stuur er een paar op nu!quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
Leegverkoop
Alles 25% korting behalve Tabak & Alcohol.
Gewoon 2 blikjes energy, XL zakchips en zure matjes () gehaald voor ¤2'-
Liever dat iemand bij me blijft omdat ze het wil in plaats van bij me blijven omdat het anders zo'n gezeik is met scheiden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Fucking veel geld uitgeven aan 1 dagje en wat foto's. Iemand kan me ook gewoon een ring geven zonder die poespas, zou me net zo veel waard zijn.
hihi, En ze waren al in de aanbieding, in plaats van 1,50 -> 1 euro. En dan ook nog 25% eraf. 75c per zakjequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zure matjes. Stuur er een paar op nu!
Omgomgomgquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hihi, En ze waren al in de aanbieding, in plaats van 1,50 -> 1 euro. En dan ook nog 25% eraf. 75c per zakje
Hahahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever dat iemand bij me blijft omdat ze het wil in plaats van bij me blijven omdat het anders zo'n gezeik is met scheiden.
En sowieso eerst uitvogelen hoe je eruit komt voordat je eraan begint.quote:
Omg ze zijn zooooo lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En sowieso eerst uitvogelen hoe je eruit komt voordat je eraan begint.Ontsnappingsroutes.
wutquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik voel een goede vriendschap opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |