quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker slap naar binnenslurpen voor de ultieme kipsmaak, hmmmmm.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Mss het volgende:
Dat je zo'n negert zo'n KFC bucket ziet swaffelen
Ik zie een verband hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker slap naar binnenslurpen voor de ultieme kipsmaak, hmmmmm.
Verband om je hoofd als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een verband hier
Hoezo heeft iemand een cavia bij in de AHquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee. De politie gebeld. Die hebben hem, zijn tokkievrouw en kutcavia meegenomen.
Het was een Chihuahua.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo heeft iemand een cavia bij in de AH
Ewquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef Dwyn het volgende:
Hij kwam trouwens later terug met de politie om zijn excuses aan te bieden en toen probeerde hij mij een knuffel te geven.
How about no.
Zomaar een kans op gratis aids afslaan, hoe ondankbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef Dwyn het volgende:
Hij kwam trouwens later terug met de politie om zijn excuses aan te bieden en toen probeerde hij mij een knuffel te geven.
How about no.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders blaast op haar hipsterfluitje
MAANDYY PSSTT MAANDY
Volgens deze logica zijn uft en intro ook hipsters.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.
Met je polaroidcamera
Kloptquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens deze logica zijn uft en intro ook hipsters.
Ik was het al voordat het hip was.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent niet eens kralenkotsfan, hoezo ben je dan hipster
Oh ja dan mag hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was het al voordat het hip was.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.
Met je polaroidcamera
Je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bedankt nu heb ik zin in MacDonalds
Nee ik heb groentes gehaald en eigenlijk wil ik dan tempura maken :v maar volgens mij heb ik te weinig oliequote:
Definieer druk.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Definieer druk.
Genoeg van die vetkleppen die het al druk vinden als ze de trap afgekomen zijn zonder buiten adem te raken.
quote:
Door jou moet ik ook wachten. kuthoer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb al wat spoilers gelezen fml.
Te veel op 9gag zittenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:
Als je het zo nodig wilt kijken, be my guestquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Door jou moet ik ook wachten. kuthoer.
Ik ben net pas begonnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh lol. Ik dacht dat je de laatste aflevering bedoelde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben net pas begonnen. Nu aflevering einz maar ik vind het nu al awesome
Nee ik ben een beetje traag van begrip met dit soort dingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh lol. Ik dacht dat je de laatste aflevering bedoelde.
Wel goeie serie inderdaad
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:16 schreef SuperFruitig het volgende:
te lui om naar eigen laptop te lopen
fixedquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje traag van begrip met dit soort dingen
quote:(I regularly update medical records for our clients. One of my clients is getting angry that his case is taking so long, and has been yelling at me for a few minutes.)
Client: “Yeah, well this is taking way too long. I bet you don’t even know that I had surgery last week!”
Me: “Okay, sir, where did you have your surgery?”
Client: “Up my rectum!”
(There is a long and awkward silence.)
Me: “Um, well, I meant at which hospital did you have your surgery, so that I can get your medical records?”
Client: “…oh.”
Ik weetquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NEE BRUM JE MOET GEWOON BIJ ZIJN!
T is super vet :v
Ik ben niet bij spees. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zie je
dus hup, weg van je laptop en kijken! en neem die uk ook mee
Zondag laatste aflevering van Dexterquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:24 schreef Mss het volgende:
Dexter ga ik hierna kijken, eerst maar eens alle honderd miljoen miljard afleveringen van BB kijken
D'n allerallerallerlaatste?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zondag laatste aflevering van Dexter
Ja dit seizoen valt sowieso wel tegen vind ikquote:
Mjah, iets te veel domme dingen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dit seizoen valt sowieso wel tegen vind ik
kralenkotsfan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent niet eens kralenkotsfan, hoezo ben je dan hipster
Ik zou het wel willen doen maar ik ben tegen uit principequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef Dwyn het volgende:
Is het te vroeg om de verwarming aan te zetten?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoals die ketting van de groene meisjes
jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
[..]Eerst vond ik die blog leuk.
Voor twee maanden ofzoEn nu alleen maar dom
DIE KUT OUDJES HEBBEN HET ALTIJD BETER.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even terugkomen op pensioenen: je bouwt meer op naarmate je ouder wordt. Iemand van 21 bouwt misschien 2% per jaar op en iemand van 60 wel 50%. Daar zit het verschil in.
Dat gaat toch zo kapotquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hahahah en dat lijkt ook nog echt kots
Mja, ik ben daar begonnen op mijn 16e, dus dat verklaart wel het een en anderquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even terugkomen op pensioenen: je bouwt meer op naarmate je ouder wordt. Iemand van 21 bouwt misschien 2% per jaar op en iemand van 60 wel 50%. Daar zit het verschil in.
ik heb niet verder teruggelezen maar ik ben gelukkig niet aan het spuit-elvenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik ben daar begonnen op mijn 16e, dus dat verklaart wel het een en ander
Heb je al in je spamfolder gekeken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:40 schreef Mss het volgende:
Morgen eerste stagedag, we zouden het programma en groepsindeling gemaild krijgen en nu heb ik niks ontvangen en ben ik alweer geīrriteerd over de gang van zaken.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je al in je spamfolder gekeken?
ik ben het niet meerquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je mij niet op de loonlijst zetten?
Moet dat uitlopen op een 'gewone' ongesteldheid of duurt het maar een dag?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
bloeden was ook maar van korte duur
zet nou toch gvd door
jij en je vragenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet dat uitlopen op een 'gewone' ongesteldheid of duurt het maar een dag?
/biologienoob.
Vooral die toevoeging doet het 'mquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een dolk in je poes steken. Wel verkeerd om!
Nee, want dat wil 'ie 'm eruit halen en dan blijft dat ding gewoon hangen.quote:
Weerhakenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want dat wil 'ie 'm eruit halen en dan blijft dat ding gewoon hangen.
Ja, daarom. Huu, dan blijft hij er in zitten. Je moet ze gewoon zo hebben dat hij 'm er niet eens ín kan stoppenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want dat wil 'ie 'm eruit halen en dan blijft dat ding gewoon hangen.
Bij pijn is de eerste reactie terugtrekken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daarom. Huu, dan blijft hij er in zitten. Je moet ze gewoon zo hebben dat hij 'm er niet eens ín kan stoppen
'ROZEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik een saaie zwarte hardloopbroek of eentje met roze?
Zo'n tampon?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daarom. Huu, dan blijft hij er in zitten. Je moet ze gewoon zo hebben dat hij 'm er niet eens ín kan stoppen
Is maar een klein beetje roze, maar heul erg roze wil ik de mensheid ook niet aandoen eigenlijk.quote:
Mooi voor in een matige horror.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nadeel is wel dat je daar zelf ook stuk van gaat
Jamaar rozequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is maar een klein beetje roze, maar heul erg roze wil ik de mensheid ook niet aandoen eigenlijk.
met een stampertje er in en met het touwtje er uit!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE stop je die erin/haal je 'm er weer uit?
Hebben ze die ook in xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mss gaat meer voor zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
The Injector," features two pneumatic syringes which inject tattoo dye and sedatives into a rapist. This stops the sexual predator instantaneously, and permanently tattoos him for positive identification.
Arme man met zn goede ideeënquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
awww
An early prototypical anti-rape female tampon was invented in late 2000 by 72-year-old Jaap Haumann, a South African man, for the purpose of preventing rape. The “killer tampon” sported a guillotine blade attached to a hollow cylinder which, if sprung, decapitates any intruding penile head. Haumann estimated that 1 million women would arm their crotches with his contraption, but he was ridiculed in the media and sales never materialized.
Mag ik aan dat laatste twijfelen?quote:Bedankt voor je bestelling bij JUST EAT. New York Pizza heeft de order goed ontvangen en is al glimlachend jouw eten aan het bereiden.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik aan dat laatste twijfelen?
ermahgerd die moet ik ook nog proberenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij waren laatst bij Domino's voor de Cheesy-crust, wassie op
Ja ik ook dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd die moet ik ook nog proberen
die delicatesse pizza van NYP is superrr lekker, die buffallo ofzo!quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog nooit dominos of NYpizza gehad ermahgerd
quote:First of all, let’s be entirely clear that there is no humility involved in a Step Toward Enlightenment post simply because you might be quoting someone else—the clear patronizing message is, “Ahh hello Facebook Friends. I am one who knows the secrets of life—allow me to teach you so that you too can one day find enlightenment.”
HET IS ALLEMAAL ZO WAARquote:And that's why insufferable Facebook behavior will never go away—there’s no dislike button or eye-roll button or middle finger button on Facebook, and it’s bad form to be too much of a dick in the comments below a status. So annoying statuses are just positively reinforced, and people remain un-self-aware that they regularly bring down the quality of everyone else’s life.
We hebben een emo-slinger-knop nodigquote:
ik vroeg me eerst af hoeveel haatreacties ik nu op mijn FB zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben een emo-slinger-knop nodig
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vroeg me eerst af hoeveel haatreacties ik nu op mijn FB zou krijgen.
Toen bedacht ik me dat de meeste mensen in mijn vriendenlijst die vaak dat soort statussen posten, de moeite niet zouden nemen om het stuk te lezen want da's moeilijk
ja, maar je bent niet notoir. Ik kan er zelfs hier een aantal veelplegers noemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch maak ik me aan enkele schuldig.
Ben ik het?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar je bent niet notoir. Ik kan er zelfs hier een aantal veelplegers noemen
That was easy!quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders delete facebook
* IJsdraakje opgeluchtquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar je bent niet notoir. Ik kan er zelfs hier een aantal veelplegers noemen
Namen willen we skjoe. Veel namenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nummer 4 hebben we allemaal gedaan met Tonijn in Blik
Ik heb daar zo hard om gelachen toen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nummer 4 hebben we allemaal gedaan met Tonijn in Blik
Er is imo ook niet heul veel mis mee, zolang er maar een beetje een evenwicht in blijft hangen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat de schuldigen zichzelf ook wel herkennen
Overigens doe ik het zelf ook hoorEr zijn maar zeer weinig mensen die zich er niet schuldig aan maken
Jup.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er waren toen toch ook mensen die daar beledigd op reageerden?
Mijn vriendinnen waren al boos toen ik appelsap postte, nog voor Tonijn in Blikquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er waren toen toch ook mensen die daar beledigd op reageerden?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een aantal klassieke voorbeelden van /CARE!!:
- wat je vandaag gaat doen op/voor school
- hoeveel kilometer je hebt hardgelopen
- hoe lang de file vandaag weer was
- met welke vriendin je zo thee gaat drinken
Mag wat je aan het eten bent/gaat eten/gegeten hebt met stip op 1?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar een aantal klassieke voorbeelden van /CARE!!:
- wat je vandaag gaat doen op/voor school
- hoeveel kilometer je hebt hardgelopen
- hoe lang de file vandaag weer was
- met welke vriendin je zo thee gaat drinken
Oja datquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen waren al boos toen ik appelsap postte, nog voor Tonijn in Blik
Het wordt flink irritant als je tien hardlopers in je FB hebtquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag wat je aan het eten bent/gaat eten/gegeten hebt met stip op 1?![]()
Hoeveel km hardlopen vind ik wel weer leuk, omdat dat de facebookvariant van een vinkje is
nee hoor, onvermoede humor, leuke dingen die gebeuren (maar dan ook echt bijzonder) etc.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Alleen als je zo kijkt naar dat artikel, blijft er echt heel weinig over om op feestboek te zetten
- Ik ben verloofd
- Ik ben getrouwd
- Ik heb een kind gekregen
- Ik ben overleden (o wait)
Dat was het wel zo'n beetje
Ik vond die van je dochter d'r nieuwe laarzen en hoe ze toen stond te spelen echt briljant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik probeer altijd de boel een beetje in evenwicht te houden. Maar het blijft lastig. Ik heb hordes moeders in mn timeline die het geweldig vinden dat mn kind een veterstrikdiploma heeft, ik heb er leden van de fotoclub bij die blij zijn met foto's, er zijn altijd mensen die niks van de kinderen willen weten en ga zo nog maar ff door.
En ik ben te lui om alles echt in lijsten te pleuren
nou, ik vind wel dat jij vaak updates plaatst maar ze zijn lang niet altijd in de irritatiecategorie. Dus ik vind dat jij dat dan weer aardig in balans hebtquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik probeer altijd de boel een beetje in evenwicht te houden. Maar het blijft lastig. Ik heb hordes moeders in mn timeline die het geweldig vinden dat mn kind een veterstrikdiploma heeft, ik heb er leden van de fotoclub bij die blij zijn met foto's, er zijn altijd mensen die niks van de kinderen willen weten en ga zo nog maar ff door.
En ik ben te lui om alles echt in lijsten te pleuren
Nee want dat is ook allemaal braggen over je levenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Alleen als je zo kijkt naar dat artikel, blijft er echt heel weinig over om op feestboek te zetten
- Ik ben verloofd
- Ik ben getrouwd
- Ik heb een kind gekregen
- Ik ben overleden (o wait)
Dat was het wel zo'n beetje
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs betaalt per woord voor feestboek, truestory.gif![]()
Score!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik vind wel dat jij vaak updates plaatst maar ze zijn lang niet altijd in de irritatiecategorie. Dus ik vind dat jij dat dan weer aardig in balans hebt
Ik pieste bijna in mn broek toenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond die van je dochter d'r nieuwe laarzen en hoe ze toen stond te spelen echt briljant.
ik heb even teruggelezen en dat klopt inderdaad welquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik post soberzo nooit wat boeiends.
dan heb je wel de kern van het artikel te pakkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk bij elke post drie keer na of ik hem wel ga plaatsen en wie hem gaat lezen en of het wel boeiend genoeg is.
9 van de 10 keer is het antwoord nee.
En die keren dat ik wel post is het ook regelmatig niet boeiend volgens mij
Maar dan interesseert de lezer me niet en wil ik gewoon m'n verhaal kwijt
Nee maar het kan geen kwaad je eigen gedrag ff onder de loep te nemen adv dit soort dingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
je moet dat artikel ook niet puntjeprecies letterlijk nemen he
ratelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee maar het kan geen kwaad je eigen gedrag ff onder de loep te nemen adv dit soort dingen
En verder in het algemeen het vriendelijke verzoek het me gewoon te zeggen als ik wel doordraaf of irritant bezig ben, ik heb dat echt niet in de gaten/doe het niet expres![]()
ik ook. Fok is mijn eigenste baggerbakquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik post de dingen die ik niet op feestboek zet hier trouwens![]()
moet ik bang zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, ik vond trouwens echt iets briljants terug Schaar!
Vet zeg!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd check ons klustopic/bragging
Neinz, het is gewoon übermatig.quote:
godsamme dat ziet er gaaf uit!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd check ons klustopic/bragging
vertel dan!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, het is gewoon übermatig.
Neen, daar heb ik dus fok voorquote:
Ermagerd meest briljante matige kutfilm ooitquote:
welkon?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb de zelfde ballerina's als masjajajaja
chocoladeletters?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
mijn top facebookposts waren trouwens iets als:
1. mijn chocoladeletters in zes schoenen
2. mijn verloving
3. mijn trouwfoto's
Ik merk wel dat ik op de meeste facebookposts wel een hele hoop likes en reacties krijg (20+) en ik heb geen idiote hoeveelheden vrienden, dus kennelijk ben ik best amusant op FB. Dat stelt gerust.
dat is geen veelplegerij hoor, ik ben dat nog nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ je vergeet
- het eerste drolletje van je kint posten
Oh dat! Daar heb ik ook nog twee kunstwerkjes van mijn neefje van liggenquote:
Die chocoladeletters waren wel cool jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
mijn top facebookposts waren trouwens iets als:
1. mijn chocoladeletters in zes schoenen
2. mijn verloving
3. mijn trouwfoto's
Ik merk wel dat ik op de meeste facebookposts wel een hele hoop likes en reacties krijg (20+) en ik heb geen idiote hoeveelheden vrienden, dus kennelijk ben ik best amusant op FB. Dat stelt gerust.
Die is tof.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)et-lace-pencil-dress![]()
Ja dat. Dan gaat het de analyse inquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die chocoladeletters waren wel cool ja
Wat ik wel aan mezelf merk is dat ik een soort applausjunkie ben op facebook. Als iets maar heel weinig likes krijgt ben ik een soort teleurgesteld
http://www.speld.nl/2012/(...)ook-likes-voor-echo/quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat ik wel aan mezelf merk is dat ik een soort applausjunkie ben op facebook. Als iets maar heel weinig likes krijgt ben ik een soort teleurgesteld
Die zag ik vandaag ook voorbij komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar je doet er wel iets meequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja, dat staat wel mooier met wat minder kilootjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
D
[..]
Die zag ik vandaag ook voorbij komenheb met mezelf afgesproken dat ik hem mag kopen als ik de 70 kilo haal
Hahaha ja dat zou echt erg zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)ook-likes-voor-echo/
FF checken of ik me aangesproken moet voelen...quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je er dan maar niet emo over gaat doen want ik heb zelf ook ruiterlijk toegegeven dat ik het zelf net zo hard doequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FF checken of ik me aangesproken moet voelen...
Momentje, ik kom hier nog op terug
Echt hčquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ERMAHGERD GA JE TROUWEEEENN
Over tien jaar pas, dan is feestboek toch wel dood.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAROM STAAT HET NIET OP FACEBOOK
Ik ben nog aan het lezen, voel me nog niet aangesproken tot nu toequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je er dan maar niet emo over gaat doen want ik heb zelf ook ruiterlijk toegegeven dat ik het zelf net zo hard doe![]()
Vetquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Creepy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah toch welquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het lezen, voel me nog niet aangesproken tot nu toe
Nah, die andere past beter in een BM-video.quote:
Hij heeft wel wat weg van die foto voor american horror story s2quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die andere past beter in een BM-video.
Ik zit nog in s1.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van die foto voor american horror story s2
Doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd iemand op de fb van de campus zegt patat. Zal ik de patat-friet discussie openen?
(Hij lijkt op een typische fokker op zijn profielfoto).
Doen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd iemand op de fb van de campus zegt patat. Zal ik de patat-friet discussie openen?
(Hij lijkt op een typische fokker op zijn profielfoto).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |