quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker slap naar binnenslurpen voor de ultieme kipsmaak, hmmmmm.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Mss het volgende:
Dat je zo'n negert zo'n KFC bucket ziet swaffelen
Ik zie een verband hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker slap naar binnenslurpen voor de ultieme kipsmaak, hmmmmm.
Verband om je hoofd als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een verband hier
Hoezo heeft iemand een cavia bij in de AHquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee. De politie gebeld. Die hebben hem, zijn tokkievrouw en kutcavia meegenomen.
Het was een Chihuahua.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo heeft iemand een cavia bij in de AH
Ewquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef Dwyn het volgende:
Hij kwam trouwens later terug met de politie om zijn excuses aan te bieden en toen probeerde hij mij een knuffel te geven.
How about no.
Zomaar een kans op gratis aids afslaan, hoe ondankbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef Dwyn het volgende:
Hij kwam trouwens later terug met de politie om zijn excuses aan te bieden en toen probeerde hij mij een knuffel te geven.
How about no.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders blaast op haar hipsterfluitje
MAANDYY PSSTT MAANDY
Volgens deze logica zijn uft en intro ook hipsters.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.
Met je polaroidcamera
Kloptquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens deze logica zijn uft en intro ook hipsters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |