Mijn fout dan. Tijdje geleden dat ik die functie uberhaupt heb gebruiktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:41 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Het kan wel, eerst formateren op de xbox zelf en daarna op de pc films of muziek erop de extern hdd erop zetten, dat heb ik ook
Daar hebben we toch nu niks aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Hier is je oplossing.Zelf ook daar gekocht.Goedkoper vind je hem nergens
http://www.consolepro.nl/(...)360-slim-p-1059.html
Ja dus...Dan had je hem maandag/dinsdag gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Daar hebben we toch nu niks aan![]()
Voorraad: Niet op voorraad
In bestelling
Aantal in voorraad: 0
Datum verwacht
2013-10-07
[ afbeelding ]
uh echt welquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:32 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dan moet je hem nog een keertje op je PC formateren wil je de overige schijfruimte terugkrijgen.
Je kan hem niet EN voor de PC EN de Xbox gebruiken.
Neen, Het ligt niet aan het spel maar aan de consoles. Dit probleem schijnt frequent voor te komen op xbox consoles die tussen 2006 en 2009 zijn gemaakt. Rockstar wijst naar Microsoft en Microsoft naar Rockstar.quote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef juppis1 het volgende:
[..]
Doet deze het? Mijn spel valt ook regelmatig uit en ik vraag me af of dit aan mijn xbox of aan het spel ligt? heb er normaal namelijk nooit last van!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |