Beveilig zei er wat van maar toen zei dat gastje van Hij heeft het geld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
En dan het hier verkondigen. Zeg er dan daar wat van! Goddamn
Klopt wel vaker niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
Hoezo weegt een pakket met een PS3 spel bijna 700 gram? Is dat niet een beetje veel?
Ook lekker van die grote verpakkingen eromheenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
Hoezo weegt een pakket met een PS3 spel bijna 700 gram? Is dat niet een beetje veel?
Ach, een paar gram meer of minder let ik niet op.quote:
Dat is inderdaad wel zo ja, en een ton aan reclame.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook lekker van die grote verpakkingen eromheen
Ik kreeg gelukkig geen reclameboekje deze keerquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, een paar gram meer of minder let ik niet op.
[..]
Dat is inderdaad wel zo ja, en een ton aan reclame.
Hedde gij 'em al?!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kreeg gelukkig geen reclameboekje deze keer
ja ga straks ook weer voor de 8ste keerquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Voel me net een klein kind. Elk half uur even mijn postvakje checken....
Ook Coolblue toch? Waar ergens woon je ongeveer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja. Net de eerste missie gespeeld.
Post komt hier altijd rond half 3 langs
Ze leven gewoon door hequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Sala-adin het volgende:
Hoezo wanneer ik een save weer load kom ik uit de stripclub en heb ik andere kleding aan?
De Betuwequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook Coolblue toch? Waar ergens woon je ongeveer?
Dat is wel een GROOT voordeel met die meerdere characters. Heb je geen zin terug te zwemmen oid, switch je gewoon, mag hij lekker zelf terug zwemmenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Abed het volgende:
Franklin tussen de haaien achtergelaten in de zee toen het vliegtuig zonder kerosine zat
Kan je een vliegtuig ook voltanken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Abed het volgende:
Franklin tussen de haaien achtergelaten in de zee toen het vliegtuig zonder kerosine zat
Serieus G?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:41 schreef Abed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Ja, staat gewoon tussen de instellingen, heb je wel gekeken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef robben93 het volgende:
Weet iemand of je ook Engels ondertiteling aan kan zetten? Kan veel gesprekken niet helemaal volgen en dat vind ik klote, toch leuker als je t hele verhaal snapt he..
Ja, maar je kunt ook het conversatie volume bij audio verhogen, waardoor je wel alles hoort.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef robben93 het volgende:
Weet iemand of je ook Engels ondertiteling aan kan zetten? Kan veel gesprekken niet helemaal volgen en dat vind ik klote, toch leuker als je t hele verhaal snapt he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |