Zwak hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh dan hoef jij niet te leren tellen maar moet ik leren lezen.
Mag ik het op mijn slaapgebrek gooien?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Zolena het volgende:
Ik mag eigenlijk niet meer praten, gebrek aan foto's...
Zo dan, finally. Dat is idd goed nieuws! ^^quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws!
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
Ja mijn vriend ook. Echt stom vind ik het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef L-E het volgende:
[..]
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
de jumpsuit?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ikjumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijk!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws!
Ik heb er bij vlagen nog steeds last van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
je reageert!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mangostine het volgende:
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten), maar ook twee grote baby's al.
![]()
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:
33 weken en 4 dagen oud.
jeej.
Toen ik het me vorige week realiseerde moest ik wel even slikken. Maar nu is het inderdaad een dag als alle anderen (muv van de krampjes danquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |