abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131279208
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:53:35 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131279239
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

oh dan hoef jij niet te leren tellen maar moet ik leren lezen.

Mag ik het op mijn slaapgebrek gooien? O-)
Zwak hoor.

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Zolena het volgende:
:D Ik mag eigenlijk niet meer praten, gebrek aan foto's... ;)
Dat sowieso :{w :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131279247
* Zolena Zegt niks...
pi_131279249
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws! :)
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:55:10 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131279288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws! :)
Zo dan, finally. Dat is idd goed nieuws! ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131279354
Ik O+ jumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag. Met dit weer krijgt hij zijn gewone kleren aan in de doek en dan een vestje erover. Straks als het wat kouder wordt geen vest, maar gaat hij onder de draagjas. Heerlijk. Van de week was ik in paniek, want het tussenstuk was kwijt. Maar gelukkig heb ik het weer gevonden. Ik bedacht al dat ik het misschien wel kon bestellen ergens.

Luuk is zo wisselvallig. Van de week een volle fles voor het slapen gaan tot de laatste druppel, en hij meldde zich 3 keer in de nacht. Gisterenavond dronk hij 80 cc, en we hebben hem niet meer gehoord vannacht. Gek kind.

Hij kan heel eventjes zitten. N had Luuk van de week neergezet en liep er bij weg. Mietert Luuk zo achterover. Stond er een stoeltje van Sofie achter. Had N even niet op gelet. Arm Luukkie, blauwe bult achterop zijn hoofd.
Maar meneer blijft vrolijk

balen, de camera van mijn telefoon laat denken dat het hier in huis altijd mistig is... :(

Dat langere bevallingsverlof klinkt goed zeg, eigenlijk stom dat dat niet al gewoon zo was.
*poef* nu is het weg
pi_131279477
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131279509
Wat is het mistig bij jullie in huis kj :+
pi_131279794
XM ik vind dat ook nogal weinig. Maar L-E Dit is in elk geval goed nieuws!

KJ tof pak ja! Heb jij toevallig zo'n achterkantje voor je telefoon? Want dat heb ik wel, en als ik dan flits weerkaatst dat ofzo.
pi_131279859
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:28:55 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131280398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef L-E het volgende:

[..]

True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
Ja mijn vriend ook. Echt stom vind ik het.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131280468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik O+ jumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag.
de jumpsuit? ):O

Wat roken jullie veel binnenshuis zeg! :o ;)

M is ook op zijn hoofd gevallen vandaag. We deden een fotoshoot met een ballon ten behoeve van de taart. Hij zat op een stoel die ballon te knijpen en ik hou daar niet van, dus ik draaide weg ( :') ). Mijn man greep de ballon. En hij kukelt zo voorover van die stoel af, terwijl we er samen bovenop stonden. :'(

Wacht, wat doe ik hier? En nou ben ik ook nog op iemand aan het reageren. -O-
pi_131280639
De ballonfoto dan maar, ter compensatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131280791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
eindelijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131280870
Mango! Je hebt een desigual-stoel! Goeie foto voor op de taart! Leuk broekje ook van je kind.

En ik doe *O* voor langer verlof.
pi_131280875
Mango! Wat een leuke krullebol! O+ Met leuk broekje aan! O+ En toffe stoel! O+

Mag ik bij je komen wonen? O+
pi_131281602
Mango, wat een leukerd O+

KJ, gaaf pak! Kuifje O+

Langer verlof *O*
pi_131281847
Langer verlof is zo terecht, wat fijn als het doorgaat! *O*

LE :*

Slechte nachten :*

Op iedereen reageren lukt me nog niet hoor... Maar da's vast niet gek ;). Vandaag een gezinsuitje gehad: met kind en onze 2 poezels naar de dierenarts ;). We zaten in de auto en toen zei ML: "Eigenlijk zijn we nu een gezin van 5". O+
En ik heb mn draagdoek binnen! Ben zo benieuwd of ze het iets vindt!

Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
Home is where the O+ is...
pi_131281940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
Ik heb er bij vlagen nog steeds last van.

En knip + pomp was bij bevalling van M, inmiddels dus 20 maanden geleden....

Boel is bij mij wel opengegaan maar ik heb er echt wel een week of 8 flink last van gehad.
pi_131281997
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:

33 weken en 4 dagen oud.

jeej.
pi_131282095
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten :D ), maar ook twee grote baby's al. O+ O+
pi_131282193
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mangostine het volgende:
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten :D ), maar ook twee grote baby's al. O+ O+
je reageert!
daar gaat je imago....

Het gaat zo hard! Misschien nog wel harder als bij M. Ze zijn volgende week alweer 8 maanden :o
pi_131282309
Snel, maak 2 nieuwe!
pi_131282334
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:

33 weken en 4 dagen oud.

jeej.
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen :+
pi_131282495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen :+
Toen ik het me vorige week realiseerde moest ik wel even slikken. Maar nu is het inderdaad een dag als alle anderen (muv van de krampjes dan ;) ). Sterker nog, ik was het vergeten tot zojuist :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')