Mooi, kan die bij thuiskomst mooi even installeren terwijl ik ga eten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier 17 minuten. Maar voorsat je in een missie zit ben je ruim 20 minuten verder.
22%quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef JessedeK het volgende:
hoeveel % van de story zitten jullie?
Dit iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
Binnen
consoleshop.nl
nu aan het installeren op de 360, en de muziek tijdens het installeren is al tof
Die van mij moet nog komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef Klonk het volgende:
Binnen
consoleshop.nl
nu aan het installeren op de 360, en de muziek tijdens het installeren is al tof
Net heeft iemand half uur gewacht bij gamemaniaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef PowerPants het volgende:
Ja zou het overdag nog steeds zo druk zijn bij GTA V verkooppunten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik denk dat ik daar ook een tijdje op vast blijf zittenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
0,9 lol ik loop al 3 uur te kloten
Echt? Ik was om 13:00 bij Bart Smit, stond niemand bij de kassa.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Net heeft iemand half uur gewacht bij gamemania
van mij was een envelop met de gewone postbodequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die van mij moet nog komen.
Dat is juist het mooistequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef variobariomario het volgende:
Ik snap echt niet van de SE blueprint map.. Heel onduidelijk
Ik zou hem zogenaamd krijgen van PostNL tussen 15.30 en 18.30......quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
van mij was een envelop met de gewone postbode
Ook geen muggenlamp?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef variobariomario het volgende:
Jammer dat ik geen uv lamp heb
Ik wil eerst alle personages beschikbaar hebben... Daarna ga ik flink exploren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook een tijdje op vast blijf zittenLekker free-roamen en dan ga ik wel keertje wat missies spelen.
Zijn dat de standaard bezorg tijden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef RingBewoner het volgende:
Coolblue/PostNL hebben nog een halfuur. Vanaf dat moment kan ik hem verwachten. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.
Dat weet ik niet. Maar die route zal vast op één of andere manier van tevoren bepaald zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn dat de standaard bezorg tijden?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn dat de standaard bezorg tijden?
of tot hoe laat kan je nog post verwachten?
Nog eens 60 euro betale en hem in de PS store kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Blistering het volgende:
Kun je eigenlijk gta 5 ook zonder dvd spelen? Heb 'm net geïnstalleerd op m'n PS3, maar word nu al loco van dat spin-up geluid continu.
Zag op een site dat die aanpak ook aangeraden wordt. Dan heb je volledige mogelijkheid en kun je er van genieten. Vanavond gaat deze jongen gewoon lekker verkennen en daarna wil ik ook naar dat punt werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik wil eerst alle personages beschikbaar hebben... Daarna ga ik flink exploren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merk er niets vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik merk wel dat de PS3-versie het moeilijk heeft als je heel snel rijdt. Als je langzaam loopt ziet het er wel mooi uit.
je moet hem net kunnen zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Keukendrol het volgende:
Met dat rockstar logo he? Moet ie dan helemaal naar rechts? Met kalibreren?
das kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Klonk het volgende:
zo, geinstalleerd, nu helaas geld verdienen irl
quote:
Als ik hard rij dan is alles heel blokkerig..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik merk wel dat de PS3-versie het moeilijk heeft als je heel snel rijdt. Als je langzaam loopt ziet het er wel mooi uit.
Heb ik ook ervaren. Voornamelijk in de stad zelf. Framerate gaat dan wat naar beneden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Dus nu heb je voorgesteld dat jullie met zijn drieën GTA gaan spelen, toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
Haha, ik zat zojuist in college waar 2 dames het uitgebreid hadden over de nieuwe GTA V en dat ze absoluut niet konden wachten tot ze hem in hun bezit hadden.
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)
Je hebt toch wel wat geregeld man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
Haha, ik zat zojuist in college waar 2 dames het uitgebreid hadden over de nieuwe GTA V en dat ze absoluut niet konden wachten tot ze hem in hun bezit hadden.
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)
spring van een brugquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Baal er wel van dat het grafisch gewoon tegenvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |