SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merk er niets vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik merk wel dat de PS3-versie het moeilijk heeft als je heel snel rijdt. Als je langzaam loopt ziet het er wel mooi uit.
je moet hem net kunnen zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Keukendrol het volgende:
Met dat rockstar logo he? Moet ie dan helemaal naar rechts? Met kalibreren?
das kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Klonk het volgende:
zo, geinstalleerd, nu helaas geld verdienen irl
quote:
Als ik hard rij dan is alles heel blokkerig..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik merk wel dat de PS3-versie het moeilijk heeft als je heel snel rijdt. Als je langzaam loopt ziet het er wel mooi uit.
Heb ik ook ervaren. Voornamelijk in de stad zelf. Framerate gaat dan wat naar beneden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Dus nu heb je voorgesteld dat jullie met zijn drieën GTA gaan spelen, toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
Haha, ik zat zojuist in college waar 2 dames het uitgebreid hadden over de nieuwe GTA V en dat ze absoluut niet konden wachten tot ze hem in hun bezit hadden.
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)
Je hebt toch wel wat geregeld man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
Haha, ik zat zojuist in college waar 2 dames het uitgebreid hadden over de nieuwe GTA V en dat ze absoluut niet konden wachten tot ze hem in hun bezit hadden.
(Mooie dames die een universitaire master doen en niet kunnen wachten op GTA V.... kan het nog gekker?)
spring van een brugquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Baal er wel van dat het grafisch gewoon tegenvalt.
Jup, beide schurend over je broekquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ook maar wel alleen online.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze stel ik mij overigens beschikbaar voor mooien meisjes om samen mee te gtaen.
Vind je? Ik stoor me persoonlijk nergens aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Baal er wel van dat het grafisch gewoon tegenvalt.
Hou hem maar eens onder de UV lamp.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef variobariomario het volgende:
Ik snap echt niet van de SE blueprint map.. Heel onduidelijk
Dat zag ik aan je vriendin jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vind je? Ik stoor me persoonlijk nergens aan.
Ja, je ziet overduidelijk kartels en lijnen/geflikker in de verte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vind je? Ik stoor me persoonlijk nergens aan.
Ik in het echt, naast me op de bank zitten, jeweettoch, beetje strelen en in oor blazen terwijl ze over niggers heenrijd met een schoolbus.quote:
Het is een videogame hè? Geen film.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je ziet overduidelijk kartels en lijnen/geflikker in de verte.
Wellicht waren mijn verwachtingen minder hoog.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt door je goedkope pauper tvquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotdog stands werken niet, en ik kan nu ook niet naar het huis toe dus moet een andere manier vinden.
Iemand?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Joh, ben denk ik gewoon teveel de pc gewend, waar je 16x aa insteld met een full hd reso. Scherpte al wat lager gezet van tv en nu is het al een stuk beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is een videogame hè? Geen film.
Het is echt shit inderdaad. Echt constant zit ik met een ''Comeeee onnnn... really'' gevuulquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joh, ben denk ik gewoon teveel de pc gewend, waar je 16x aa insteld met een full hd reso. Scherpte al wat lager gezet van tv en nu is het al een stuk beter.
GTA is geen FPS?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef craftyvirus het volgende:
Ik twijfel big-time. Ik ben een die-hard GTA fan, maar wel op de PC. Nu hebben ze hem hier om de hoek nog liggen, en ik zou hem kunnen halen voor de PS3.
FPS games vind ik altijd moeilijk irritant op een console, aangezien ik PC gewend ben. Iemand met het zelfde probleem ? Hoe is de besturing?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar kan ik allemaal mijn health gainen?Vending machines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotdog stands werken niet, en ik kan nu ook niet naar het huis toe dus moet een andere manier vinden.
Iemand?ze zijn fucking nice.
Niet doen.quote:
nee het is je aldi tvquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]_ Tuurlijk. Tis gewoon 720p zonder Anti-Aliasing. Koop een bril ofzo.
GTA 4 heb ik op de Laptop en op de PS3,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef craftyvirus het volgende:
Ik twijfel big-time. Ik ben een die-hard GTA fan, maar wel op de PC. Nu hebben ze hem hier om de hoek nog liggen, en ik zou hem kunnen halen voor de PS3.
FPS games vind ik altijd moeilijk irritant op een console, aangezien ik PC gewend ben. Iemand met het zelfde probleem ? Hoe is de besturing?
Dat je het moet vertellen zegt al genoeg over de mensen die het spel willen hebben. Elke keer als iemand zegt dat het spel er grafisch er niet uit ziet maakt duidelijk dat ze niet weten waar de kracht van GTA zit.quote:
en het blijkt dat je tijdens missies wel in je huis kan om health op te halen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vending machines.
Aandelen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Janeiros het volgende:
Nu al tijdje bezig. Heerlijk spel! Alleen hoe snel geld te verdienen?
Voordat je reageert:quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Djeetje het volgende:
De 2e missie dat je die tank kapot kan schieten
Begin dan maar vast, want het is GOTY.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als dit geen GTOY is, vreet ik mijn schoenen op.
inderdaad..quote:
haha wtfquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Panasonic full-hd plasma, ga toch heen kalf.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik denk dat GTA een FPS is. Ik heb het alleen over dat ik FPS games op een console vervelend vind met lopen/richtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat je het moet vertellen zegt al genoeg over de mensen die het spel willen hebben. Elke keer als iemand zegt dat het spel er grafisch er niet uit ziet maakt duidelijk dat ze niet weten waar de kracht van GTA zit.
http://bit.ly/16AW9xgquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef variobariomario het volgende:
Wat zie je dan met een uv lamp ? Heb der geen 1
Hear, hear.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
KUT POSTBODE!!! WAAR BLIJF JE?!?!?!?!
De mijne blijft ook veel te lang weg!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
KUT POSTBODE!!! WAAR BLIJF JE?!?!?!?!
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
haha wtf
panasonic maakt echt graf tvs en de plasmas zijn helemaal om te janken![]()
!
Ik heb ook gewoon nog even tijd nodig om eraan te wennen, na 3 jaar niet gespeeld te hebben. Het ziet er wel beter uit dan IV, dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef m0j0 het volgende:
[..]
inderdaad..
GTA SA naar 4 was een gigantische grafische verbetering, een grafische verbetering verwachten van 4 naar 5 op het zelfde platform is gewoon niet realistisch.
De hardware is niet veranderd in 8 jaar.
Enige wat ze kunnen doen is optimaliseren, beter programmeren, maar het er beter uit laten zien.. ik verwacht het niet.
En helaas sommige mensen wel.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.
Staat er gewoon boven. Achter of voor rijden. En dan met je L stick boven of naar beneden inhouden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe gebruk je die takelwagen dan?
nee inderdaad, maar kijk die druif huilen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat.
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20Vquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:29 schreef Studeur het volgende:
is er nog ergens een werkende stream?
ik wil nog even voorgenieten voordat ik hem koop
42 inch is best pauper anno 2013quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Panasonic TH-42PZ80E
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/panasonic/th-42pz80e/216657
Dit een pauper tv noemen, niet goed bij je hoofd.
thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V
Ding heb ik al 3 jaar, groot zat voor je slaapkamer gast.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Santello het volgende:
[..]
42 inch is best pauper anno 2013
GTA Vquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Santello het volgende:
[..]
En dan? Niet zo vaag doen gast.
Bel ff met TNT of de postbode al de deur uit is of aan het sorteren is. Als het laatste het geval is stap je ff op de fiets naar hem toequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De mijne blijft ook veel te lang weg!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Santello het volgende:
[..]
42 inch is best pauper anno 2013
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik atm met muh nigger franklin
[ afbeelding ]
De verhalen die ik heb gelezen over die fan-test zijn niet echt top.... het schijnt de levensduur van je PS3 zelfs te verkorten omdat je de GPU ontzettend warm laat worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerst even dit doen:
Dan kan je er wel even tegen aan weer.
Pauperquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Al die mensen met enorme bioscopen in hun kamer, nergens voor nodig.
Bovendien wordt het beeld enkel minder scherp, zelfde hoeveelheid pixels. Wacht wel op 4k.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Al die mensen met enorme bioscopen in hun kamer, nergens voor nodig.
Eerlijkheid. Al die mongolen die het niet kunnen hebben wanneer er kritiek wordt geuit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef VomitusCocktus het volgende:
Sorry hoor maar ik vind de graphics als ik zo rondkijk toch wel beetje erg zwak.
Moest tot 3 uur werken... De postbode is altijd laat bij ons maar ik hoopte dat hij er inmiddels wel zou zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De mijne blijft ook veel te lang weg!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
haha wtf
panasonic maakt echt graf tvs en de plasmas zijn helemaal om te janken![]()
!
Gelukkig ben jij zo iemand met een te groot ego om fatsoenlijk te kunnen functioneren in de samenleving. Het type dat de iemand uitlacht om zijn oude Dafje, terwijl de desbetreffende persoon een chirurg blijkt te zijn met een inkomen van ruim 3 ton per jaar en enkel in dat Dafje rijdt omdat mensen met echt veel geld over het algemeen zich weinig aantrekken van het nieuwste of het grootste, maar dat waar ze zich het fijnst in of bij voelen.quote:
ga met michael naar zn ossoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef boffer69 het volgende:
ik kom niet verderben nu net klaar met die eerste missie met Jimmy maar krijg nu geen missie meer.. kan iemand helpen
Tegenover je huis staat een groen vraagteken? Zo nee even rondrijden tot je gebeld wordquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef boffer69 het volgende:
ik kom niet verderben nu net klaar met die eerste missie met Jimmy maar krijg nu geen missie meer.. kan iemand helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |