SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
http://gta-5-map.com/
Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html![]()
nee hoor, ik game gewoon op het werkquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Hij's binnen hoor van Bol, installing as we speakEnergy staat koud, chips & snoep aanwezig. Tot over een paar dagen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Angry Birds als je zit te poepen ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee hoor, ik game gewoon op het werk<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
tienerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef Blistering het volgende:
Hij's binnen hoor van Bol, installing as we speakEnergy staat koud, chips & snoep aanwezig. Tot over een paar dagen
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
neuh gewoon gta op de beamerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Angry Birds als je zit te poepen ja.
Heb je speciaal voor de game vrij gevraagd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef Blistering het volgende:
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Neuh niet echt, maar moet energie hebben om de nacht door te komen jonguh.quote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Hier nog steeds niet binnen van bol terwijl ik het postnl trutje wel voorbij heb zien komen. Ik geef het nog een half uur en anders naar de BS![]()
![]()
Als student hoef je geen vrij te vragenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor de game vrij gevraagd?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik ging uit van de goede ervaringen van anderen met Bol hier. Daarnaast moet ik sowieso tot 17.00 uur werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch handig zo'n pre-order. Weet je zeker dat je kunt gamenLekker afhankelijk zijn van de post. Dan maar de stad af opzoek naar een kopietje. Met GTA4 heb ik ook geen pre-order geplaatst, maar zat wel om 9uur 's ochtends te gamen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Geen vakantiedag opnemen voor dit soort historische gebeurtenissenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ging uit van de goede ervaringen van anderen met Bol hier. Daarnaast moet ik sowieso tot 17.00 uur werken.![]()
![]()
Hmm nu ik dit weer allemaal zie begint het toch wel weer te kriebelen om weer eens te gamen. Maar om er nu speciaal een gameconsole of game pc er voor te kopen gaat me wat ver![]()
![]()
Je gaat gewoon een paar dagen niet naar school?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als student hoef je geen vrij te vragenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Zo triest zijn dat je hier een vakantiedag voor gebruikt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geen vakantiedag opnemen voor dit soort historische gebeurtenissen
UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een paar dagen niet naar school?dat zijn de beslissingen
NIEUW: Foto's!![]()
Eindelijk is hij binnen. Bij MM gehaald dus moet die van bol retouren
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dit ja!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ging uit van de goede ervaringen van anderen met Bol hier. Daarnaast moet ik sowieso tot 17.00 uur werken.
Hopelijk ligt hij straks in mijn brievenbus
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Moet je mij niet aankijken, ik studeer gewoon nog dus ik heb altijd vakantie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo triest zijn dat je hier een vakantiedag voor gebruikt.![]()
GVD IK WIST HET WEL.
Krijg ik hier gta 5 binnen van bol. Wacht ik op die tering playstation nog die ze met de pakketservice hebben gestuurd. Dat busje mag opschieten anders klap ik hem neer.;melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hij had er toch niks aan gehad, aangezien zijn spel er nog niet is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geen vakantiedag opnemen voor dit soort historische gebeurtenissen![]()
Ik vind dat werkenden voor dit soort dingen gewoon per jaar iets van 3-5 snipperdagen moeten krijgen. Failliet gaat dit land toch wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet je mij niet aankijken, ik studeer gewoon nog dus ik heb altijd vakantie.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Speciaal hiervoor een playstation gekocht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef Roces18 het volgende:
GVD IK WIST HET WEL.
Krijg ik hier gta 5 binnen van bol. Wacht ik op die tering playstation nog die ze met de pakketservice hebben gestuurd. Dat busje mag opschieten anders klap ik hem neer.;UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |