Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, x-x
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, x-x
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, x-x
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
quote:
Tis natuurlijk ook gek dat daarmee niet gecommuniceerd kan worden. NS heeft dat soort geintjes vaker
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Silenus
Frikandel of kroket?
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef FL_Freak het volgende:Al dat gejank. Alsof ze medelijden met ons hadden toen met dat brandje in utrecht. En ook nog eens het grote 12e man doek probeerden te stelen uit het uitvak

Er zijn veel redenen waarom ik medelijden heb met PSV-supporters, en dat was er ook een van. Het is toch veel leuker om van Ajax te winnen als er 1200 Ajacieden in het uitvak zitten? Dat maakt een topper toch mede zo leuk?
De Klassieker is de laatste jaren ook al niks aan zonder uitpubliek. Het zou het PSV-publiek sieren als ze zich ook hard zouden maken voor uitsupporters in het ALGEMEEN. Al is het maar voor die drie man en een paardenkop die PSV ook buiten de gemeentegrenzen komen steunen.
Gourmetten of steengrillen?
Wat moeten we trouwens met het middenveld? Is 4-4-2 zonder spits geen optie? Bakkali/Depay als Laudrup/Stoichkov
En daarachter Wijnaldum + Maher + Park? Waarbij Maher terugzakt als het nodig is.
Wel heel aanvallend, en dat zonder spits..
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:[..]
Er zijn veel redenen waarom ik medelijden heb met PSV-supporters, en dat was er ook een van. Het is toch veel leuker om van Ajax te winnen als er 1200 Ajacieden in het uitvak zitten? Dat maakt een topper toch mede zo leuk?
De Klassieker is de laatste jaren ook al niks aan zonder uitpubliek. Het zou het PSV-publiek sieren als ze zich ook hard zouden maken voor uitsupporters in het ALGEMEEN. Al is het maar voor die drie man en een paardenkop die PSV ook buiten de gemeentegrenzen komen steunen.
Ik ben het met je eens hoor, maar ik snap wel dat ze geen buitenproportionele kosten willen betalen. Supporters verzieken het dan evengoed zelf. Maar dat mag geen issue zijn natuurlijk.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:[..]
Net zoals Ajax zich hard maakte om PSVsupporters met bussen te laten komen, zeker?

Lul toch niet zo slap, man. Niemand geeft een neuk om die Amsterdammers en andersom zal het niet veel minder zijn.
Dit, dus.
Silenus
Frikandel of kroket?
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 11:57 schreef Buitendam het volgende:[..]
Net zoals Ajax zich hard maakte om PSVsupporters met bussen te laten komen, zeker?

Lul toch niet zo slap, man. Niemand geeft een neuk om die Amsterdammers en andersom zal het niet veel minder zijn.
Het was toen geen zaak van Ajax, net zoals dit geen zaak is van PSV. Dit is tussen de gemeente en uitspelende club. Zelfs een alternatieve treincombi (opstapplaats in Maarheze, busvervoer ernaartoe) is afgewezen.
8.000 Ajacieden met een buscombi naar Rotterdam voor de bekerfinale is geen probleem, 1200 Feyenoord-supporters met de buscombi naar Eindhoven ook niet. Een buscombi voor Jong Ajax naar FC Eindhoven is ook geen probleem, dus wat is nu eigenlijk precies wel het probleem?
Laten we nu niet doen alsof we met z'n allen bang moeten zijn voor die paar puisterige pubers bij de Aftrap, want dat stelt geen fuck voor. 1200 Ajacieden naar Utrecht kan ook gewoon, en dat is wel even wat andere koek.
Maargoed, wat je nu dus krijgt is straks weet ik wat voor mafkezen in de stad op zaterdagavond en zondag. (En wellicht op de tribune) Ik denk dat Van Gijzel uiteindelijk nu heel wat meer geld kwijt zal zijn dan met een buscombi.
Gourmetten of steengrillen?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:[..]
Het was toen geen zaak van Ajax, net zoals dit geen zaak is van PSV. Dit is tussen de gemeente en uitspelende club. Zelfs een alternatieve treincombi (opstapplaats in Maarheze, busvervoer ernaartoe) is afgewezen.
8.000 Ajacieden met een buscombi naar Rotterdam voor de bekerfinale is geen probleem, 1200 Feyenoord-supporters met de buscombi naar Eindhoven ook niet. Een buscombi voor Jong Ajax naar FC Eindhoven is ook geen probleem, dus wat is nu eigenlijk precies wel het probleem?
Laten we nu niet doen alsof we met z'n allen bang moeten zijn voor die paar puisterige pubers bij de Aftrap, want dat stelt geen fuck voor. 1200 Ajacieden naar Utrecht kan ook gewoon, en dat is wel even wat andere koek.
Maargoed, wat je nu dus krijgt is straks weet ik wat voor mafkezen in de stad op zaterdagavond en zondag. (En wellicht op de tribune) Ik denk dat Van Gijzel uiteindelijk nu heel wat meer geld kwijt zal zijn dan met een buscombi.
Volgens mij is van Gijzel helemaal niet bang voor 1200+ Ajacieden, maar om het zaakje goed te laten verlopen verkiest hij de trein. Hij zal er wel goede ervaringen mee hebben.
Maar als ik het goed begrijp moet hij vanwege een groep mafkezen in de stad op zaterdagavond en de zondag die buscombi maar door laten gaan? Ja, dat ademt beleid.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef Silenus het volgende:Dat is dus niet wat ik zeg, maargoed. Hij kan natuurlijk Ajacieden gaan weigeren vanwege allerlei drogredenen, en gefeliciteerd: hij bespaart daarmee kosten op agenten die niet bij het uitvak hoeven staan.
Daarbij moet hij wel wat extra pelotons in gaan zetten om te kijken of er geen loslopende Amsterdammers op zaterdagavond door Stratum rennen, of op zondag overdag anderszins los in de stad zijn.
Wat heeft het één met het ander te maken? Vorig jaar zaten ze met z'n allen keurig in het uitvak en werd er bij het viaduct nog door tientallen debielen gevochten.
Dit, dus.
Ik vind dat we Eindhoven eigenlijk permanent moeten sluiten voor volk uit Amsterdam.
Ik vind mensen die woorden die op -en eindigen vervangen door -uh permanent opgesloten moeten worden.
quote:
Tenzij Hagenees. Of nee, dan ook.
BFF met GGMM
Tarado
capô de fusca
quote:
Was jij niet 45 ofzo? Misschien moet je eens naar je leeftijd gedragen?
quote:
Ook mee eens. Wordt het een stuk gezelliger van.
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:Wat moeten we trouwens met het middenveld? Is 4-4-2 zonder spits geen optie? Bakkali/Depay als Laudrup/Stoichkov
En daarachter Wijnaldum + Maher + Park? Waarbij Maher terugzakt als het nodig is.
Wel heel aanvallend, en dat zonder spits..
Stoichkov was gewoon een spits hoor.
quote:
Hij kon scoren ja.
Dat zegt niet alles.
quote:
Je hebt hem nooit zien spelen he?
quote:
Vind jij Messi of Ronaldo ook een spits?
quote:
Natuurlijk is Messi een spits, Ronaldo iets minder.
quote:
Ok, dan snap ik dat je Stoichkov ook een spits vindt.