SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
ga gewoon naar een kleinere vestiging, of iets buiten de stad. Welke kant kom je vandaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:48 schreef Baghdaddy het volgende:
Jaloers op jullie.
Zou GTA straks op voorraad zijn, na 17:00?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Geen idee iemand zei dat net. Had toevallig hier zoon lamp liggen dus dacht kijk ff.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef Cryothic het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren dan, met zo'n UV lamp?🍆![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
briefje op de deur plakken of ie het aub door de brievenbus willen doen. maar daar is het nu al te laat voor.drama
![]()
![]()
Kijk een paar posts terug in het vorige topic, zit verstopt in een spoiler.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef Cryothic het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren dan, met zo'n UV lamp?
First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa![]()
Sterretjes op de Pollo's hermanos verpakkingen zienquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef Cryothic het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren dan, met zo'n UV lamp?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Almere/Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga gewoon naar een kleinere vestiging, of iets buiten de stad. Welke kant kom je vandaan?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Geheimen onthullen op de kaart die bij de CE zit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef Cryothic het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren dan, met zo'n UV lamp?![]()
Er zit namelijk nogal wat verborgen in de map.![]()
ga t dorp inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tof gedaan, zit niet in de normale zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Geheimen onthullen op de kaart die bij de CE zit.![]()
Er zit namelijk nogal wat verborgen in de map.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk spelen. Veel plezier allemaal, tot over een paar dagen
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Alleen bij CE of ook special(is ook blue print)quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Geheimen onthullen op de kaart die bij de CE zit.![]()
Er zit namelijk nogal wat verborgen in de map.![]()
Volgens mij op alle blue-print kaarten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen bij CE of ook special(is ook blue print)![]()
Ow, gelukkig, was al ff bang dat ik zo'n UV lamp moest kopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Volgens mij op alle blue-print kaarten.
Maar ik heb de reguliere versieNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:57 schreef Burrito het volgende:
Ik vermaak me tot nu toe goed met de game. Maar ik vind de graphics vrij matig, ligt dat aan mij?
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
YEahhquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jeej, heb 'm binnen![]()
Vrij direct daarna een mail van bol:
[ afbeelding ]
En ik heb ook niet eens een 360![]()
iemand pics van dat uv lichtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Graphics interesseert me vrij weinig met dit spel, koop hem voor de story en gameplay.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:57 schreef Burrito het volgende:
Ik vermaak me tot nu toe goed met de game. Maar ik vind de graphics vrij matig, ligt dat aan mij?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zijn nog veel meer verborgen dingen op de kaart.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: